Gjest Athena Catalina Skrevet 2. juli 2022 #1 Del Skrevet 2. juli 2022 For meg er det mellom 18 og 25 + grader. Verste er når temperaturen er på minus siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Del Skrevet 2. juli 2022 Mellom 24 og 28 er perfekt for meg, blir det mer enn 30 så blir det fort ubehagelig og over 40 er forferdelig. Anonymkode: 50277...f07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. juli 2022 #3 Del Skrevet 2. juli 2022 Jeg trives best når det er rundt 16 grader. Verst er alt over 20 og alt under -5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Del Skrevet 2. juli 2022 Athena Catalina skrev (29 minutter siden): For meg er det mellom 18 og 25 + grader. Verste er når temperaturen er på minus siden. Jepp. Helst Max 17 grader Anonymkode: dd6cf...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 2. juli 2022 #5 Del Skrevet 2. juli 2022 15-22 grader om sommeren max -5 om vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Del Skrevet 2. juli 2022 15 til 22 grader er fint. Over 25 er mer enn optimalt, men opptil 28 er tolererbart. Har aldri opplevd at det har vært for kaldt, men har ikke vært ute i lavere temperatur enn ca -15. Litt stress med å kle på seg mer, men er ikke ubehagelig. Så lenge det ikke er mye vind som pisker en i ansiktet! Det er verst når det er for varmt. Man blir helt energiløs, svetten rennet, klamhet usj.. Er det kaldt ute kan man ta på seg klær og fyre i peisen når man kommer hjem. Kan ikke rive av seg huden når det er for varmt akkurat..man er fanget i varmen. Anonymkode: ec12b...234 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 2. juli 2022 #7 Del Skrevet 2. juli 2022 (endret) 18-28 for meg . Allergisk mot kulde som dem sier . Har hypotermi( lav kroppstemperatur ) så lite glad i kuldegrader. Endret 2. juli 2022 av FruR 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 2. juli 2022 #8 Del Skrevet 2. juli 2022 24-28 grader er helt perfekt Kaldere enn 15 er skikkelig ufyselig, når det blir minusgrader synes jeg det er blodig jævlig å være menneske for å si det rett ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 2. juli 2022 #9 Del Skrevet 2. juli 2022 Foretrekker minusgrader foran plussgrader, men det er egentlig best når det er passe kjølig. 1-3 minusgrader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #10 Del Skrevet 2. juli 2022 2 hours ago, Athena Catalina said: For meg er det mellom 18 og 25 + grader. Verste er når temperaturen er på minus siden. 21.3 grader er verst. Digger alle andre temperaturer. Anonymkode: aeff4...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #11 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 15 til 22 grader er fint. Over 25 er mer enn optimalt, men opptil 28 er tolererbart. Har aldri opplevd at det har vært for kaldt, men har ikke vært ute i lavere temperatur enn ca -15. Litt stress med å kle på seg mer, men er ikke ubehagelig. Så lenge det ikke er mye vind som pisker en i ansiktet! Det er verst når det er for varmt. Man blir helt energiløs, svetten rennet, klamhet usj.. Er det kaldt ute kan man ta på seg klær og fyre i peisen når man kommer hjem. Kan ikke rive av seg huden når det er for varmt akkurat..man er fanget i varmen. Anonymkode: ec12b...234 Jeg har vært ute i -30 og ja, det var kaldt, men veldig friskt, det var uten vind vel å merke. +30 grader derimot, det er ekkelt, blir energiløs, slapp og kvalm og man føler seg fanget som du sier. 5-15 grader er fint på sommeren. På vinteren syns jeg det er perfekt med mellom 2- 15 minus. Liker ikke vind når det er kulde. Anonymkode: 89667...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #12 Del Skrevet 2. juli 2022 5 grader og nedover mot -10 er best. Jeg liker ikke når det blir så kaldt at en jakke blir en nødvendighet. For jeg hater å kle på meg, for da skal det ikke for mye til før man blir klam og småsvett. Det må være kaldt nok til å kunne fryse uten at det er ubehagelig. Gå ut i vanlig genser, uten at det gjør fysisk vondt men tåler å fryse. Det kommer veldig an på vær og vind, så vanskelig å si perfekt temperatur. Men det må være kaldt. Jeg foretrekker å fryse fremfor å bli småvarm. Jeg elsker å ha det kaldt inne, og samtidig bruke pledd. Liker best når det er så kaldt på soveromsgulvet, at det gjør fysisk vondt å gå. Vil helst ha det så kaldt at jeg må sove pledd under dynen og nesa svir av den kalde luften. Jeg vil ha det iskaldt på soverommet, så kaldt som mulig. Jeg hater plussgrader. Sol og varme er ikke noe for meg. Alt over 10+ er for jævlig. Når det går over 15+ så går jeg ikke ut om det er vindstilt og sol. 20+ og jeg går ikke ut om det så står om liv og helse. Anonymkode: e8574...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #13 Del Skrevet 2. juli 2022 liker best fra 0 grader og opp til 20 grader, alt over og under liker jeg ikke. Anonymkode: fac6c...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #14 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jepp. Helst Max 17 grader Anonymkode: dd6cf...3a1 Enig ! 15 - 20 og oppholdsvær uten for mye vind. Kan man gå i småsko og t-shirt holder det for meg. Anonymkode: bb1e0...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå