Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne på 53. Har barn som er studenter og ønsker å hjelpe dem mer økonomisk siden de kommer til å slite fremover nå når alt har blitt så dyrt. Så jeg prøver å finne måter å spare penger på.

Frisør er jo ganske dyrt. Jeg farger allerede håret selv men det er dyrt å klippe det. Har strukket det til ca hver 3 måned. 

Men har noen tips til en frisyre som ikke ser helt avleggs ut om jeg kan klippe selv eller ikke trenger å gå så ofte til frisør?

Jeg har veldig glatt hår så selvfølgelig kan jeg ha ‘rett av’ men det passer vel ikke helt alderen min.

Jeg har klippet barna selv tidligere så har litt erfaring. Kunne egentlig tenkt meg å gå på et frisørkurs sammen med feks søsteren min, så kunne vi klippet hverandre ved behov? Men finnes slike kurs? Frisørkurs for amatører?

Anonymkode: a4bb3...e68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rett av går helt fint i din alder :) Gjerne en lang bob, enkelt å klippe selv.

Anonymkode: c1819...4c0

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

bolleklipp eller 5mm med barbermaskinen

Anonymkode: de85f...56c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så nettopp reklame for en bok som heter klipp deg av Irene Stana. Du kan jo sjekke den. Evt se noen videoer på youtube. 

Anonymkode: d7f1d...32f

AnonymBruker
Skrevet

Finn en bolle som passer hodet ditt og bare klipp rundt. Enkel, praktisk og billig. 

Anonymkode: 22b4e...8fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt råd. Bli hårmodell for studenter på frisørskolen. Det finnes grupper for dette på Facebook.  Bare søk på ting som hårmodell så finner du sikkert gruppe nær deg. Det koster veldig lite å klippe/ gjøre andre behandlinger hos lærling. Ofte er det helt gratis. Cutters Academy har også egen gruppe for modeller.  Å klippe hos deres lærlinger er helt gratis. 

Anonymkode: 3ab76...064

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bare la det vokse? Billig og fint 😊

Anonymkode: 23025...955

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...