AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Det er som om den sitter fast i svelget et sted. Har prøvd å skylle med vann, kokt vann og men faenskapet sitter der!!! Spy den opp igjen da bare? Hva er det som gjør dette? Anonymkode: 7fff6...d7f 1
Hulderen Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er som om den sitter fast i svelget et sted. Har prøvd å skylle med vann, kokt vann og men faenskapet sitter der!!! Spy den opp igjen da bare? Hva er det som gjør dette? Anonymkode: 7fff6...d7f Du har nok store mandler. Prøv å drikke noe tyktflytende, f.eks. biola.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Helvetes faenskap!!!! Noe så vondt!! Hvorfor vil ikke den helvetes pilla ned??? Det er som om den kjørte seg fast. Det er så vondt å svelge!!! Anonymkode: 7fff6...d7f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Hulderen skrev (3 minutter siden): Du har nok store mandler. Prøv å drikke noe tyktflytende, f.eks. biola. Hæ??? Det er sjelden dette skjer altså... blir de store sånn plutselig? Anonymkode: 7fff6...d7f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 Det er ikke ved kjevene. Ingen forkjølelsesfølelse. Det her er som om noe er i svelget og det kom etter jeg tok ei pille. Det har skjedd før også. Det er som om pilla setter seg fast liksom men det er helvetes irriterende. Som om den bruker evigheter på å gå ned. Helvetes møkk! Noe skal det liksom være hele tiden!!! Anonymkode: 7fff6...d7f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Var sikker på at du hadde skrevet feil og byttet om L med k 🙈😅 Anonymkode: f6336...f58 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 spis en brødskive å drikk noe Anonymkode: f3346...2b1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 Spiserørsbetennelse/ utposning i spiserøret. Jeg er på min sjette mnd med det. Kan kun svelge store ting så må ta piller med mat. Tar jeg en tablett på kvelden ligger jeg hele natta og kjenner pilla duppe opp og ned i røret Anonymkode: e2674...c61
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #10 Skrevet 2. juli 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Hæ??? Det er sjelden dette skjer altså... blir de store sånn plutselig? Anonymkode: 7fff6...d7f De kan hovne opp ja. Anonymkode: 5c72a...5c8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #11 Skrevet 2. juli 2022 Når noe sånt skjer pleier jeg å spise noe, noe fast som brødskive e.l.. Det hjelper. Anonymkode: e66bd...7b8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #12 Skrevet 2. juli 2022 Ok folkens. Dette har skjedd før, og det varer bare ca 2 t. Kan det da være betennelse? En betennelse varer vel lenger?? Jeg drakk alkohol i natt og svelget pilla før jeg stod opp, så var nok dehydrert. Drakk masse vann og prøvde kokt, men hjalp lite. Spiste en banan. Blandet yoghurt i mer vann og spiste et egg og da gikk det litt bedre. Nå kjenner jeg ikke noe lenger. Bruker antidepressiva, så må ta pille hver dag. Men dette har skjedd multivitamin/magnesium piller og. Jeg bare forstår ikke hvordan ei så liten pille kan bli sittende fast på denne måten.. Anonymkode: 7fff6...d7f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #13 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De kan hovne opp ja. Anonymkode: 5c72a...5c8 Men gir ikke dette mer forkjølelsesfølelse? Og gjør vondt rundt kjeve området? Dette har var mer under halsen, bak brystet... Anonymkode: 7fff6...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå