AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Her på KG hater alle sommer, sol og varme. Mens jeg ikke kan få nok, varme er jo mye bedre enn bitende kulde, som alle vil ha. Temperaturer over 20 grader er jo perfekt. Så hva er grunnen til at alle heller vil fryse? Anonymkode: f3fa4...52b 4
Pillarguri Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Jeg tror at de aller fleste nordmenn er veldig glad i sommeren med lys/sol og varme. Med hederlig unntak hvis det blir altfor varmt, dvs 30 grader eller mer. Men de skriver ikke om det på KG. De som ikke liker sommeren, de uttrykker sin misnøye. 1
skreppamedleppa Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 (endret) Vi som elsker sommeren er gjerne flinkere til å nyte nettopp sommeren fremfor å sitte på kg å spre unødvendig bitre innlegg og galle om sommeren og temperatur og lys og varme og alt en ikke får gjort noe med som er nettopp været Men jeg er enig med deg ts, det er jo ekstremt med sommerhat her inne, lange tråder med hvor grusomt det er med sommer.. Det får heldigvis være deres problem, selv nyter jeg finværet. Ja nettopp finværet, viss en skal klage på at det er fint vær må en jaggu ha et trist og misserabelt liv men de om det tenker jeg.. I alle undersøkelser som er gjort, offisielle og uoffisielle er det sommeren som er den klare favoritt årstiden til nordmenn og det er jo jaggu ikke rart så de som klager et nok et fåtall men jaggu skriker de høyt også, det blir litt sånn "Misery loves company" opplegg, "buu huu vi har noen få dager i året med varmt vær si at jeg ikke er den eneste på jorden som hater dette fæle fine været" og så finner de trøst i hverandre om hvor grusomt de har det som må holde ut noen dager med sol".. Endret 2. juli 2022 av skreppamedleppa 3
Olive_North Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Jeg elsker sommeren, og jo varmere jo bedre ☀️🤤
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 Jeg sliter mye med sommerdepresjoner og kraftig pollenallergi. Så selv om jeg liker sol og varme så foretrekker jeg resten av året ❤️ Anonymkode: 6592d...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Jeg elsker sommer og grader rundt 30C. Har vært helt deprimert siste dagene med regnskurer og 17-20 grader. Føles som sommeren regner bort. Anonymkode: ce9a4...ffd 2 1
MyMichelle Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 Jeg vil ikke fryse 🥶 Og jeg vil ikke bli kokt 🥵 Derfor foretrekker jeg ca. 20 grader og null sol.
powerpuffen Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 MyMichelle skrev (1 minutt siden): Jeg vil ikke fryse 🥶 Og jeg vil ikke bli kokt 🥵 Derfor foretrekker jeg ca. 20 grader og null sol. Samme her. Er skikkelig kresen på temperatur. 😅 Men jeg klager likevel ikke på varmen. For mange kan det være sjelden vare her i Norge.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 Det kan absolutt bli FOR varmt ja, men er fan av mye ved sommeren, blant annet mindre bekleding og at det er lyst hele dagen og langt utover natta. Anonymkode: 335f0...7c3
Vimsepims Skrevet 2. juli 2022 #10 Skrevet 2. juli 2022 Elsker sommer, sol, bading i saltvann, sand mellom tærne, tropenetter, nattbading, svaberg, fisketurer, grilling, nivea aftersun, hjemmelaget mojito, mygglys, strandkjole og slippers!
Gjest Overkommer Skrevet 2. juli 2022 #12 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Her på KG hater alle sommer, sol og varme. Mens jeg ikke kan få nok, varme er jo mye bedre enn bitende kulde, som alle vil ha. Temperaturer over 20 grader er jo perfekt. Så hva er grunnen til at alle heller vil fryse? Anonymkode: f3fa4...52b Avhenger litt av livsstil her da, hvis jeg har en datamaskin så liker jeg best å sitte inne om vinteren tror jeg, best at det er vinter og regn hele tiden da, men uten en datamaskin så, selvfølgelig liker jeg varme best, men det er ingenting å gjøre her til lands uansett så vinter er jo greit, er ikke så mye som en internettkafe på sitte på
Lea Skrevet 2. juli 2022 #13 Skrevet 2. juli 2022 Helt enig. Sommeren er den beste årstiden. Jeg bare liker varmen, lange lyse dager, og sommer og sol.🌼 1
Adrenalina1 Skrevet 3. juli 2022 #14 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Her på KG hater alle sommer, sol og varme. Mens jeg ikke kan få nok, varme er jo mye bedre enn bitende kulde, som alle vil ha. Temperaturer over 20 grader er jo perfekt. Så hva er grunnen til at alle heller vil fryse? Anonymkode: f3fa4...52b Man fryser ikke om det er under 20 grader. Med mindre man har elendig blodsirkulasjon.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #15 Skrevet 3. juli 2022 Pillarguri skrev (23 timer siden): Jeg tror at de aller fleste nordmenn er veldig glad i sommeren med lys/sol og varme. Med hederlig unntak hvis det blir altfor varmt, dvs 30 grader eller mer. Men de skriver ikke om det på KG. De som ikke liker sommeren, de uttrykker sin misnøye. Er lut lei av sommeren allerede. Var på charter ferie i Tyrkia og det var nesten 40 grader ute på det verste!! Rundt bassenget var alle stolene reservert av håndklær før vi i det hele tatt hadde stått opp. Teller ned til vinter og fornuftig vær Anonymkode: 49146...cb1
Gjest Villfisker Skrevet 3. juli 2022 #16 Skrevet 3. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 11.07): Her på KG hater alle sommer, sol og varme. Mens jeg ikke kan få nok, varme er jo mye bedre enn bitende kulde, som alle vil ha. Temperaturer over 20 grader er jo perfekt. Så hva er grunnen til at alle heller vil fryse? Anonymkode: f3fa4...52b Nei! Det er grusomt. I dag viser gradestokken 18 grader, og vi har lett bris. Skulle ønske det aldri ble varmere enn dette. Kunne godt hatt det enda litt kaldere, men liker solen og lyset da. Jeg fryser så og si aldri. ikke om vinteren engang. Sist vinter fikk jeg ikke brukt vinterjakken mer enn et par dager. Det ble aldri kaldt nok. Endret 3. juli 2022 av Villfisker
velociraptor Skrevet 3. juli 2022 #17 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 11.07): Her på KG hater alle sommer, sol og varme. Mens jeg ikke kan få nok, varme er jo mye bedre enn bitende kulde, som alle vil ha. Temperaturer over 20 grader er jo perfekt. Så hva er grunnen til at alle heller vil fryse? Anonymkode: f3fa4...52b Tror det er ytterst få som en uenige med deg? Jeg kjenner noen få sure solhatere, men folk flest elsker jo sol og varme? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå