AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Jeg har et barn fra tidligere forhold, og han er nå 12 år. Har også ei på 3,5 år sammen med mannen min. Vi hadde egentlig satt en stopper på 2 barn for min del da jeg får hyperemesis og ligger en del på sykehuset, samt bruker veldig lang tid på å komme meg etter svangerskapet. Tiden fra fødsel og til rundt 2,5 år føltes veldig voldsom og tung. Samtidig så begynner 3,5-åringen å bli så fantastisk å ha med å gjøre nå. Vi begynner virkelig å føle gleden av å ha barn igjen etter en tyngre småbarnsperiode, og vi bor lettere nå enn vi gjorde før. Forholdene ligger bedre til rette. Så kanskje vi skal begynne å komplettere familien med et tredje barn? 🥰 Har så smått begynt å snakke om det, og jeg kjenner at hver dag med de barna jeg har gjør at jeg lengter litt etter en tredje... Følte bare for å ventilerende litt, ønsker ikke å snakke med noen jeg kjenner om det. Flere som vurderer det samme eller har vært i samme prosess? 🥰 Anonymkode: 1863e...d57 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Ja, jeg følte det samme, ønsket tre og fikk tre og har aldri angret dette må jo du og mannen avgjøre selv Anonymkode: 77e93...e1d
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 Ja... Det ble jo ikke akkurat tid til så mye tenking 😂 8 dager senere var testen positivt gitt 🙃 Anonymkode: 1863e...d57 1 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 Gratulerer ! Har tre selv nå, en på 1 år en på snart 3 og størstemann på 8. Er glad for at det er så stort mellomrom mellom nr en og to. For det er hektisk med to tette. Men jeg vet at det blir bedre, gleder meg/oss til de blir sånn til de blir sånn 4-6-11. 8 åringen er kul å henge med når han gidder å være med moren sin😅 Gleder meg til vi lettere kan finne på ting som en familie typ flellturer, sykkelturer, skiturer, bading osv. Synes tiden frem til 3-4 årsalder er super hektisk, kanskje spesielt fordi jeg er mye alene med de da far er fisker. Anonymkode: eca41...35e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå