Gjest Jippah Skrevet 15. november 2005 #1 Skrevet 15. november 2005 (endret) Dette er spekulasjoner i årsakssammenhenger vi ikke vet noe om. Innleggete r fjernet. Tusenfryd - moderator Endret 15. november 2005 av Tusenfryd
Gjest Jippah Skrevet 15. november 2005 #2 Skrevet 15. november 2005 Kilde: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1156829.ece
Gjest komsomolets Skrevet 15. november 2005 #3 Skrevet 15. november 2005 (endret) Denne saken har vært på forsiden av både Aftenposten og Dagbladet, men de trekker kanskje ikke fullt så bastante konklusjoner. Om dette er et tegn på at media er korrupte sosialister vites ikke, men man kan i alle fall prise seg lykkelig over at dødsfallet ikke blir politisert og brukt som poeng i debatten før liket er kaldt. I motsetning til her. Som vist i førsteinnlegget, er dette spekulasjoner vi ikke vil ha her. Siteringen av dette innlegget er fjernet. Tusenfryd - moderator Endret 15. november 2005 av Tusenfryd
Kelsey Skrevet 17. november 2005 #4 Skrevet 17. november 2005 Nå fikk ikke jeg lest det som opprinnelig sto i denne tråden, men vil ikke tråder om Nokassaken, andre uferdige rettsaker, rykter om kjendiser osv også være spekulasjon i årsakssammenhenger vi egentlig ikke vet noe om? Og slike tråder får da som regel stå som de er.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #5 Skrevet 17. november 2005 Dette er jo en ganske personlig sak da... Jeg leste nettavisene da saken kom ut, de modererte seg veldig dagen etter for å si det sånn...
Kelsey Skrevet 17. november 2005 #6 Skrevet 17. november 2005 Dette er jo en ganske personlig sak da... Jeg leste nettavisene da saken kom ut, de modererte seg veldig dagen etter for å si det sånn... ← Joda, men dette var en offentlig person (til en viss grad). Dessuten hadde hun motatt drapstrusler i forkant. Men som sagt, jeg leste ikke hva som ble tatt vekk, mulig det var mer spekulasjon enn godt er. Har bare inntrykk av at slike ting blir moderert bort litt for fort.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #7 Skrevet 17. november 2005 Joda, men dette var en offentlig person (til en viss grad). Dessuten hadde hun motatt drapstrusler i forkant. Men som sagt, jeg leste ikke hva som ble tatt vekk, mulig det var mer spekulasjon enn godt er. Har bare inntrykk av at slike ting blir moderert bort litt for fort. ← Jeg kan sende deg en PM
Paradokset Skrevet 18. november 2005 #8 Skrevet 18. november 2005 Får jeg også en pm? Nysgjerrig på hva nettavisen hadde å si om dette, som så ble moderert...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 18. november 2005 #9 Skrevet 18. november 2005 Får jeg også en pm? Nysgjerrig på hva nettavisen hadde å si om dette, som så ble moderert... ← Trådstarter tok ingen ting fra det som stod i avisene, h*n brukte sin livlige fantasi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå