Gå til innhold

Hvor sjekke føflekker? Er det alternativer til fastlegen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har føflekker på ryggen som klør. Tenker det er lurt å få deg sjekket, men vil helst ikke til fastlegen. Han har vikar for tiden som jeg ikke føler meg helt trygg på. Tenkte enten å vente til fastlegen er tilbake eller finne et alternativ. Noen som vet hvem som sjekker føflekker?

Anonymkode: 0c3dc...689

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pleid og gå til hudlege. Vet at noen apotek og sjekker

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har føflekker på ryggen som klør. Tenker det er lurt å få deg sjekket, men vil helst ikke til fastlegen. Han har vikar for tiden som jeg ikke føler meg helt trygg på. Tenkte enten å vente til fastlegen er tilbake eller finne et alternativ. Noen som vet hvem som sjekker føflekker?

Anonymkode: 0c3dc...689

Sjekk apotekene. Noen av dem gjør scanning. Tror det koster rundt 500

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går privat til Volvat og gjør en full scan en gang i året. 

Men skal du bare sjekke èn føflekk, som du bør gjøre om den klør, så kan apoteket være et alternativ. 

Anonymkode: bc982...ab0

Skrevet

Jeg skal til hudlege på Aleris -klør også litt på ryggen og har endel føflekker. Heldigvis ikke en føflekk spesielt som klør eller skiller seg ut, men godt å få sjekket alikevel.

Ville heller ikke gått til fastlegen med akkurat dette, da jeg tenker at dette må hudlege sjekke ut (som har best kompetanse), akkurat som jeg går til gynekolog også. Resten tar jeg med fastlege.

Skrevet

Jeg trodde det var fastlegen som måtte henvise til hudspesialiister. Det var det som skjedde med meg. Fastlegen bare så på den, og henviste videre. Der ble den fjernet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...