Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser en del menn med litt lengde på negler, de er rene og velstelte, er det mer vanlig blant menn nå, ser også at menn bruker neglelakk og går ofte uten strømper, virker som menn tar etter kvinner, er menn blitt mer femi, syns vi dette er greit ???

Anonymkode: c0674...db9

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De får gjøre som de selv vil. Personlig synes ikke jeg det er pent, men det er jo mitt problem-ikke deres

Anonymkode: c671d...dfd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei uff liker ikke femi menn i det hele tatt.

Anonymkode: ab959...e1f

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke hva andre gjør,  så sant ikke min mann begynner med noe sånt så er det helt greit

Anonymkode: f350e...717

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ingen menn med neglelakk, lange negler, eller strømpebukser. Heldigvis. 

Anonymkode: 3fbfe...307

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er skikkelig usexy. 
kan ikke si jeg kjenner noen damer som synes dette er fint

Anonymkode: d4da3...c7b

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bry deg med deg selv istedenfor å prøve å diktere hva andre kan gå med ? 

Anonymkode: 3ea8b...fe4

AnonymBruker
Skrevet

Neglelakk i mørke farger som sort, marineblå, grå, militærgrønn, brun, sølv osv. Er OK. Ikke rød og rosa. 

Men lange negler på tærne er nasty uansett kjønn. 

Anonymkode: 48c7e...7ad

Gjest Sanninga
Skrevet

Noen kler det utrolig godt og andre ikke synes jeg. Bandmedlemmene i Måneskin ser jo vanvittig bra ut med dette. Mistenker at de gjerne var en av grunnene til at dette tok sånn av? 🤔 Men det er bare en teori 😅

For de som fulgte med på rettsaken om Johnny Depp og Amber Heard: Han Tmz (?) mannen som vitnet, vet ikke hva han heter. Relativ ung, blond. Han så jo helt utrolig ut med sort neglelakk! Han var virkelig utrolig flott synes jeg! Og kledde det virkelig.

Mens jeg har også sett noen som ikke kler det 😅 men mange kler det synes jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

De får gå som de vil. Syns jeg derimot det er pent? Absolutt ikke. Feminine menn er det verste som finnes for meg personlig. Det er faktisk trist at menn blir mer og mer feminine. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så "ut" med å se ut som det de faktisk er, nemlig MENN. I tillegg til det du skriver, er det fjerning av kroppshår, manbuns og andre femi frisyrer, fake tan hele året, osv. Neiiiii takk.

Anonymkode: a40d5...6c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvsagt er det greit. 

Anonymkode: 50636...6a1

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, dette er greit, la nå folk få gjøre hva de vil med egen kropp da, eller skal andre bestemme over deg også, TS?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så "ut" med å se ut som det de faktisk er, nemlig MENN.

Fordi moderne feminisme er i mot maskulinitet fordi det er "toxic". Å være mannlig mann er jo noe man får hets for i vesten om dagen.

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg stusser alltid på alt folk legger seg opp i når det gjelder andre mennesker. Har ikke sett noe av dette sånn egentlig eller så har jeg glemt det.

For min del får de bare gå som de vil. Det er faktisk ikke så utrolig sjokkerende med menn med neglelakk. Litt lengde på neglene er det opp til folk om de ønsker å ha, men det er pent om de er velstelte og passer hans stil. Det å gå uten sokker er vel ikke noe feminint over akkurat.

Skrevet

Fordomsfull, javel.. Jeg så to ungdommer på kafé som hadde parkert hver sin traktor utenfor. Gutta var selvsagt ikke veldig femi der de satt med sine Felleskjøpets kjeledresser og møkkete negler.  Mye til felles disse to.

Men kaka var at begge to hadde nappet brynene sine. Til virkelig tynne streker altså. Tror nesten ikke jeg har sett noe mer malplassert i hele mitt liv. HA-HA..

AnonymBruker
Skrevet

Savner maskuline menn.

Anonymkode: 2f7e2...742

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
TacoTore skrev (På 7.7.2022 den 11.55):

Fordi moderne feminisme er i mot maskulinitet fordi det er "toxic". Å være mannlig mann er jo noe man får hets for i vesten om dagen.

Kutt ut a!

Anonymkode: 4c9ba...55b

• Liker 1
Skrevet
TacoTore skrev (På 7.7.2022 den 11.55):

Her er jo alt feil.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...