Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte noe i en butikk for over 2 uker siden. Beløpet ble trukket men reservert. For 9 dager siden kom pengene tilbake på konto. Og de står der ennå. Jeg har hørt om penger som har vært tilbake på konto på en lynvisitt. Men nå har det gått lang tid. Er dette vanlig? Er dnb 

Anonymkode: 2abf6...0ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forsvinner mår du får varen.

Anonymkode: 6f2f3...685

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Forsvinner mår du får varen.

Anonymkode: 6f2f3...685

Fikk varen den dagen jeg kjøpte den i butikken. Dette er 2.5 uke siden 

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det 2 uker siden pengene kom tilbake på konto.. Må jeg ringe til banken sånn at de blir trekt? Trodde sånt gikk automatisk 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Det samme skjedde meg for en del år siden. Ingen har etterlyst betalingen, så da fikk de værsegod sette det tapskontoen. Det tok lang tid før jeg så at pengene hadde kommet fra reservert og tilbake på kontoen. Hørte aldri noe fra det firmaet. Enda det var varer jeg bestilte og betalte på nett, men var fysisk i butikken for å hente det ut.

Anonymkode: a3a63...95b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det samme skjedde meg for en del år siden. Ingen har etterlyst betalingen, så da fikk de værsegod sette det tapskontoen. Det tok lang tid før jeg så at pengene hadde kommet fra reservert og tilbake på kontoen. Hørte aldri noe fra det firmaet. Enda det var varer jeg bestilte og betalte på nett, men var fysisk i butikken for å hente det ut.

Anonymkode: a3a63...95b

Så rart. Jeg tørr ikke håpe på at pengene blir stående på min konto. Men synes det er rart at de fortsatt er der etter 2 uker 

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Nå er det 2 uker siden pengene kom tilbake på konto.. Må jeg ringe til banken sånn at de blir trekt? Trodde sånt gikk automatisk 🙈

Kan du ikke bare ta høyde for at de pengene ikke er dine, så avventer du bare og ser hvordan det blir? Har selv gjort ett innkjøp og pengene stod som reservert. I går kom pengene tilbake på konto og er der enda. Varene er sendt. Så får en se hvor lang tid det tar før de forsvinner igjen. Tenker bare at de pengene der er ikke mine.

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at du ikke ble trukket dobbelt og det ene ble betalt tilbake? Det har jeg opplevd noen ganger.

Anonymkode: 09912...72e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå husker jeg at han på butikken spurte om jeg kunne betale med vipps. Jeg gjorde det. Men når jeg går inn på vipps nå så er ikke den betalingen der. Synes dette er veldig rart. Var innom samme butikk en uke senere og kjøpte noe med vipps da også. Den betalingen står fortsatt på vipps 

AnonymBruker
Skrevet
Sluttca skrev (3 minutter siden):

Kan du ikke bare ta høyde for at de pengene ikke er dine, så avventer du bare og ser hvordan det blir? Har selv gjort ett innkjøp og pengene stod som reservert. I går kom pengene tilbake på konto og er der enda. Varene er sendt. Så får en se hvor lang tid det tar før de forsvinner igjen. Tenker bare at de pengene der er ikke mine.

Men jeg fikk varen i butikken for 3 uker siden. Samme dag som jeg betalte i butikken 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sikker på at du ikke ble trukket dobbelt og det ene ble betalt tilbake? Det har jeg opplevd noen ganger.

Det er jeg sikker på. Jeg hadde akkurat nok penger på konto til det kjøpet 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå husker jeg at han på butikken spurte om jeg kunne betale med vipps. Jeg gjorde det. Men når jeg går inn på vipps nå så er ikke den betalingen der. Synes dette er veldig rart. Var innom samme butikk en uke senere og kjøpte noe med vipps da også. Den betalingen står fortsatt på vipps 

Vipps har sine feil til tider. Har vært vært borti at en overføring bare har kommet tilbake. Han hørte aldri noe mer. Det var mye penger det var prat om da. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er jeg sikker på. Jeg hadde akkurat nok penger på konto til det kjøpet 

Kanskje de syntes synd på deg siden du ble blakk, da 😅 jeg hadde nok tatt kontakt med butikken, ikke fordi jeg er noen helgen. Men fordi det ville vært mye surere å miste pengene igjen en gang langt inn i fremtiden når jeg tenkte på dem som mine.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje de syntes synd på deg siden du ble blakk, da 😅 jeg hadde nok tatt kontakt med butikken, ikke fordi jeg er noen helgen. Men fordi det ville vært mye surere å miste pengene igjen en gang langt inn i fremtiden når jeg tenkte på dem som mine.  

Ja, det er sant 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...