Gå til innhold

4 kg opp på 3 uker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

HJELP - har som tittelen sier gått opp 4 kg i ferien. Jeg har vært en uke i utlandet der jeg spiste mye god mat, men også gikk mye. Når jeg kom hjem har vi stortsett grillet hver dag, men jeg spiser hverken brød eller dressing, ketchup osv, så fatter ikke hvordan jeg har fått i meg 4x7000 kalorier for mye. 

hvor mye av dette kan være vann? Er det noen grense på hvor mye kroppen kan lagre?  Kjenner jeg angrer på at jeg veide meg..

Anonymkode: 51c93...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

4.5kg opp her 🙋🏼‍♀️ Det er fire-fem uker for min del. Jeg regner med at endel er vann, og uansett tenker jeg at det beste er å bare ta bedre valg fra i dag og heller se hvor mye som er vann og hvor mye som ikke er! Bare ikke gå i fella hvor du ikke spiser nok, for å "gjøre opp for" det tapte. Fasting er helt fantastisk for å bli kvitt vannvekt, men da må du spise det kroppen behøver i spisevinduet. Masse grønnsaker, proteiner gjerne både animalske og vegetabilske av type, og frukt. Jeg er tilbake på det nå og allerede dag tre føler jeg magen begynner bli flatere igjen, og passer buksene bedre🥰 Og jeg har spist masse mat, men kun innenfor et seks timers vindu. 

Anonymkode: 95ae3...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...