AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Del Skrevet 2. juli 2022 Jeg har pleid å kjøpe et kosttilskudd fra iherb, og det har alltid gått bra. Men de vært utsolgt for dette lenge og jeg bestemte meg for å kjøpe det fra en annen side. Nå har pakka blitt stoppet av tollen og jeg trenger tolldokumentasjon. Men hva betyr dette? Hva er det jeg skal dokumentere med liksom? Det har ingenting med canabis eller noe sånt å gjøre, men det er en kombinasjon av ulike urter og sånt. Jeg veit de er strenge i Norge, men det er jo rart når jeg har kjøpte dette i åresvis fra en annen nettside. 🤔 Jeg kjøpte forresten 2 stk bare fordi det har litt stress å få tak i, men de er kun til eget bruk, og jeg veit at jeg tåler de godt. Det er heller ingen av ingrediensene som er ulovlige eller noe sånt i seg selv. Anonymkode: 0ac44...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Del Skrevet 2. juli 2022 De skal vel ha dokumentasjon på hvor mye du har betalt for å kunne regne ut mva. Anonymkode: 5c3f1...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Del Skrevet 2. juli 2022 Send dem epost-kvitteringen du fikk da du bestilte det. Der står det hva du har bestilt og hva det koster. Det er alt du har. Du kan jo også legge til en link til hvert produkt fra nettbutikken, hvis ikke produktnavnene i epostkvitteringen er klikkbare/linker direkte til varen. Anonymkode: 6c106...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå