AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Du som har el elskerinne: hvorfor? og hvilke følelser har du får henne vs de du har får kjæresten/kona Anonymkode: 45295...2d1 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Har ikke men er elskerinne.. Jeg spurte ham om det samme, svaret hans er et det er helt greit hjemme men litt «flatt». Han savner dype samtaler og å ha følelsen av å bli sett. sexen er også ut av natten god Anonymkode: 6f9c3...b44 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Har ikke men er elskerinne.. Jeg spurte ham om det samme, svaret hans er et det er helt greit hjemme men litt «flatt». Han savner dype samtaler og å ha følelsen av å bli sett. sexen er også ut av natten god Anonymkode: 6f9c3...b44 "Litt flatt?" Herregud så tåpelig grunn. Anonymkode: 38dba...f00 13
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Jeg er elskerinne og har elsker, vi er begge gift. Følelsene for mannen sluknet for mange år siden, vi bor sammen til barna flytter ut. Min elskers historie er tilsvarende. Anonymkode: 7f04e...812 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 Jeg har hatt en elsker i 3,5 år. Det er ting gjerne jeg rett og slett ikke får i forholdet jeg er i, både av konkrete gjerninger (vi har ikke kysset på snart 5 år, fordi han liker det ikke, mens det for meg er det nærhetstegn, vi snakker ikke ordentlig sammen, men korte beskjeder og omtrent kun om ungene, selvfølgelig er det mer også mm) vi har vært i terapi, reist på turer uten barn, gjort ting for å prøve. Så, da sitter vi begge og får bekreftelse fra andre, og venter på at ungene blir større og økonomien bedre... Elskeren min gir meg glede, rett og slett, vi snakker om ting som engasjerer oss, vi er også opptatt av de samme tingene i større grad enn meg og mannen, så der en diskusjon om feks miljøvern kan ende i latterliggjøring fra min mann, kan jeg og elskeren også være uenig, men da på en respektfull måte og gi hverandre tid og rom for å snakke. Sexen er også av et annet kaliber, men det er vel ikke uvanlig Anonymkode: 9b834...9b5 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 Mange par med barn, gjerne 40+ har noen på si. Drittforhold hjemme, og skal bo sammen for barnas skyld. Jeg gjorde det samme, med en mann som også hadde samboer. Vi hadde et forhold på 2 år. Jeg flyttet fra min mann, han flyttet ikke fra sin samboer…. Anonymkode: 6d58f...f50 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 Dere som bor hjemme av plikt, hvor ofte møter dere elsker/elskerinne? Vet partner hva som foregår? Hvis partner er uvitende, hva er påskuddet for å få møtt "den andre"? Og ja, jeg har full forståelse for at det er elskere/elskerinner på gang... 🙂 Anonymkode: 51f2d...467
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dere som bor hjemme av plikt, hvor ofte møter dere elsker/elskerinne? Vet partner hva som foregår? Hvis partner er uvitende, hva er påskuddet for å få møtt "den andre"? Og ja, jeg har full forståelse for at det er elskere/elskerinner på gang... 🙂 Anonymkode: 51f2d...467 Nå er jeg "elskerinnen" her, hater det ordet. Men han jeg er med har veldig frihet på jobben, så ofte drar vi på hytta hans når han er på "jobb". Hun tror han er på jobb. Eller så har han diverse han pusler med på hytta, eller så kommer han til meg. Eller det kan f.eks være en lengre løpetur, skal se fotball med kompiser osv.. De som er utro er gode på å finne unnskyldninger. Anonymkode: d6818...aaf 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #9 Skrevet 3. juli 2022 Usunt bekreftelsesbehov/narsissistiske trekk. Vanskeligere er det ikke. Anonymkode: f2040...d7f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #10 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dere som bor hjemme av plikt, hvor ofte møter dere elsker/elskerinne? Vet partner hva som foregår? Hvis partner er uvitende, hva er påskuddet for å få møtt "den andre"? Og ja, jeg har full forståelse for at det er elskere/elskerinner på gang... 🙂 Anonymkode: 51f2d...467 Vi møtes ca en gang i mnd, prøver å legge jobbreiser likt eller til hverandres by, vi bor 3,5 time med bil fra hverandre. Anonymkode: 9b834...9b5
Matas Skrevet 3. juli 2022 #11 Skrevet 3. juli 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. - Matas, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #12 Skrevet 3. juli 2022 Har elskerinne(r) utelukkende for å fortsatt kunne ligge med unge attraktive jenter. Et langvarig parforhold er som en bedrift, og det eksisterer for å oppdra barn, dele økonomi og materialistiske ting. Spenning, sex, opplevelser m.m. det forsvinner hen når man passerer 35-40 uansett. Alle de morsomme tingene i livet er forbehold 20-årene. Så jeg tenker å ligge med 20-åringer så lenge de er interessert i å ligge med meg. Når jeg blir for gammel for det så betaler jeg dem gjerne. Har null interesse av romantikk blablabla på hjemmebane. Anonymkode: e39ef...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #13 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Spenning, sex, opplevelser m.m. det forsvinner hen når man passerer 35-40 uansett. Anonymkode: e39ef...a2c Nei. Anonymkode: c0495...476 2 2 1
Majer Skrevet 3. juli 2022 #14 Skrevet 3. juli 2022 (endret) Mange føler seg vel lettere til sinns. De kan legge igjen de kjipe tingene ved a4 livet hjemme, men samtidig ha sikkerheten til å hente det frem når de drar hjem igjen. Det kan være et ønske om rettferdighet. De føler de jobber på, men ser samtidig single egosentriske mennesker som får gjøre akkurat som de vil. Kanskje de vil ha noen av godene de og? Personlig har jeg ingenting mot at folk er utro så lenge de er det med bra mennesker de er sikre på at er frie for sykdommer. Det betyr at de ikke kan være utro med hvem som helst, men det er ingen kone eller mann som tar skade av det om man har sex med en dame eller mann uten hpv, klamydia, herpes i underlivet etc. Det er hårreisende at single kan gjøre som de vil mens man forventer at kjærester lever som på 1800 tallet. På tide å få bort slaveriet eller gjeninnføre det for single og. Det er mer enn nok urettferdighet i verden fra før av om man ikke skal drive med seksuell kontroll i "liberale" og "sekulære" Norge. Endret 3. juli 2022 av Majer
Pakkesporing Skrevet 5. juli 2022 #15 Skrevet 5. juli 2022 Altså - Er det ingen i denne tråden som forstår at BARN er grunnen til alt dette? Hvorfor i h****** får folk barn? For å gå drittlei kona og pule ei på si? Mannen min og jeg er frivillig barnløse, vi har vært sammen i 10 år, gift i 3 av de, gjør akkurat det vi vil, har fantastisk sex, og konsentrerer oss kun om oss selv. Trenger ingen på si. Slutt å på død og liv masseproduser barn!!
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #16 Skrevet 5. juli 2022 Pakkesporing skrev (3 minutter siden): Slutt å på død og liv masseproduser barn!! Masseproduksjon ble det vel slutt på for lenge siden. Vi greier jo knapt reprodusere oss selv. Har du forresten statistikk på hvordan det er med utroskap og samlivsbrudd etc, i barnløse forhold? Anonymkode: 2e0b8...82b 1
Pakkesporing Skrevet 5. juli 2022 #17 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Masseproduksjon ble det vel slutt på for lenge siden. Vi greier jo knapt reprodusere oss selv. Har du forresten statistikk på hvordan det er med utroskap og samlivsbrudd etc, i barnløse forhold? Anonymkode: 2e0b8...82b Nåvel, skal ikke langt ut i familien før det dukker opp både 3 og 4 barn per familie. Nei - dessverre. Her er det nok ren og skjær erfaring og observasjon av familie og venner som er grunnen til uttalelsen min. Skilsmissestatistikken i Norge blir kunstig når mange holder sammen på grunn av barna - det ser du jo av tråden her også. Å sammenligne skilsmissestatistikk for par med barn, og par uten barn, blir derfor ikke representativt. Av alle jeg har i livet mitt, er det helt tydelig at de barnløse har det bedre. Dette er også uttalt av de med barn selv. Hvis du ser, og tenker deg om, så er det nok ikke helt utenkelig i ditt miljø heller.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #18 Skrevet 5. juli 2022 Har vært elskerinne, mannen var i et forhold uten barn, men kona ville ikke ha noe særlig sex. Vi hadde gode samtaler, god sex og likte hverandres selskap, men jeg var ikke interessert i noe forhold. Han gikk for øvrig fra kona noen år senere. Anonymkode: ca9f5...fe8
bullehurk Skrevet 5. juli 2022 #19 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 3.7.2022 den 17.42): Usunt bekreftelsesbehov/narsissistiske trekk. Vanskeligere er det ikke. Anonymkode: f2040...d7f Feil ! Livet er ikke bare sort/hvitt, 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #20 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 3.7.2022 den 9.07): Jeg har hatt en elsker i 3,5 år. Det er ting gjerne jeg rett og slett ikke får i forholdet jeg er i, både av konkrete gjerninger (vi har ikke kysset på snart 5 år, fordi han liker det ikke, mens det for meg er det nærhetstegn, vi snakker ikke ordentlig sammen, men korte beskjeder og omtrent kun om ungene, selvfølgelig er det mer også mm) vi har vært i terapi, reist på turer uten barn, gjort ting for å prøve. Så, da sitter vi begge og får bekreftelse fra andre, og venter på at ungene blir større og økonomien bedre... Elskeren min gir meg glede, rett og slett, vi snakker om ting som engasjerer oss, vi er også opptatt av de samme tingene i større grad enn meg og mannen, så der en diskusjon om feks miljøvern kan ende i latterliggjøring fra min mann, kan jeg og elskeren også være uenig, men da på en respektfull måte og gi hverandre tid og rom for å snakke. Sexen er også av et annet kaliber, men det er vel ikke uvanlig Anonymkode: 9b834...9b5 Det er ikke slik man lever, man dumper den man ikke vil ha, og såååå finne kjæreste. Anonymkode: aba5c...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå