MyMichelle Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Er dere redde for pilotstreik hos SAS? Jeg var i utlandet, og kom meg heldigvis hjem torsdag. Men huff, hvor engstelig jeg var. Sjekket alternative flyruter. Men de mellomlandet på flyplass kjent for kaos.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Håper der blir pilotstreik. Pilotene i SAS…eh…SAS Link SAS Connect…bør stå på rettighetene sine. Anonymkode: 165c5...d93 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Håper der blir pilotstreik. Pilotene i SAS…eh…SAS Link SAS Connect…bør stå på rettighetene sine. Anonymkode: 165c5...d93 At de ikke har krav på samme godene et annet selskap har? De har selv akseptert jobb tilbudet. Anonymkode: 467cd...35f 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Ja, det vil påvirke mine ferieplaner, så håper de kommer til enighet. Anonymkode: 3a528...55b 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 Nei, skal fly snart med et annet selskap. Anonymkode: 2656e...ed2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Skal ut å fly i morgen. Første ferien for meg og sønnen siden før pandemien. Klart jeg er bekymret for streik da det vil ramme oss. Når det er sagt så støtter jeg pilotene fullt ut! De stiller helt legitime krav i mine øyne. Det SAS har gjort her er ikke rett.. Kan sammenligne det med at du har jobb i kommunen og blir oppsagt pga. nedbemanning. Du får lovnad og garanti om at når kommunen igjen har bruk for deg, da skal du selvfølge få jobb igjen. Når dagen så er der, får du beskjed om at joda, jobb kan du alltids få, men selv om du hadde 16 års ansiennitet fra før, må du nå starte på 0 år. Andre rettigheter du hadde før er også mye dårligere.. Slik kan man ikke holde på. Dette er stygt og umoralskt gjort. Slik oppførsel fra et stort selskap hører ikke hjemme her.. Anonymkode: 0fc30...fb6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå