AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Fikk kun et rødt merke på nesa og det gjør middels vondt. Var mye lyd rundt så kan ikke svare på om jeg hørte det knakk eller ikke. Noen som vet eller har erfaring? Anonymkode: a120d...9b5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 En knekt nese gjør inni helvetes vondt, etter det jeg har forstått. Prøv å google symptomer, "is my nose broken" elns. Anonymkode: fec53...769
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Nå er det ganske mange år siden jeg brakk nesa, men jeg tror ikke jeg blødde noe særlig eller at nesa så spesielt skeiv ut. Men det gjorde sykt vondt og det kom en høy knekk-lyd. Jeg ble hoven og fikk blåveis rundt begge øynene. Det kan sikkert arte seg ulikt, men dette var min erfaring. Anonymkode: 4eac2...9ba
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Jeg kunne også kjenne at det var et slags søkk tvers over nesa der bruddet var. Anonymkode: 4eac2...9ba
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå er det ganske mange år siden jeg brakk nesa, men jeg tror ikke jeg blødde noe særlig eller at nesa så spesielt skeiv ut. Men det gjorde sykt vondt og det kom en høy knekk-lyd. Jeg ble hoven og fikk blåveis rundt begge øynene. Det kan sikkert arte seg ulikt, men dette var min erfaring. Anonymkode: 4eac2...9ba Men vet du eller noen andre hva som menes med "du kan merke at den knaker"? Altså er det kun hvis man tar på den at den knaker eller vil den knake hvis man liksom rynker på nesa? Knakte din nese? Anonymkode: a120d...9b5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men vet du eller noen andre hva som menes med "du kan merke at den knaker"? Altså er det kun hvis man tar på den at den knaker eller vil den knake hvis man liksom rynker på nesa? Knakte din nese? Anonymkode: a120d...9b5 Det hørtes ut som når man brekker en ispinne i to når den knakk, men kan ikke huske noe knaking utover det. Anonymkode: 4eac2...9ba
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 Jeg blødde ikke neseblod og kan ikke huske noe knakelyd, men jeg ble ekstremt hoven. Øynene mine var helt ugjenkjennelige og fikk etterhvert blåmerker rundt begge. Voldsom smerte. Anonymkode: 446de...db8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det hørtes ut som når man brekker en ispinne i to når den knakk, men kan ikke huske noe knaking utover det. Anonymkode: 4eac2...9ba Ok, jeg har som sagt hva jeg vil kalle middels vondt, men har sett på tv og ledd og glemt den litt bort. Vet ikke om man ville klart det om man har brukket nesa? Men det går kanskje ann å ha bare et bittelite brudd? Lurer på hvor vondt det gjør i ettertid samme dag og dagen derpå? Noen som vet? Anonymkode: a120d...9b5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ok, jeg har som sagt hva jeg vil kalle middels vondt, men har sett på tv og ledd og glemt den litt bort. Vet ikke om man ville klart det om man har brukket nesa? Men det går kanskje ann å ha bare et bittelite brudd? Lurer på hvor vondt det gjør i ettertid samme dag og dagen derpå? Noen som vet? Anonymkode: a120d...9b5 Bare google knekt nese, så får du info fra profesjonelle.. Anonymkode: fec53...769
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå