AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Dere med små bryster.. Hvor finner dere bh? Alle vanlige klesbutikker sin A cup er for store for meg 😶 hvor kan jeg finne bh som ikke blir helt veranda når jeg sitter vanlig? Anonymkode: 56a02...8c0
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Aldri vært noe problem. Særlig ikke nå når der er BHer og topper til barn langt ned i barneskolen. Anonymkode: b6fc4...31e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aldri vært noe problem. Særlig ikke nå når der er BHer og topper til barn langt ned i barneskolen. Anonymkode: b6fc4...31e Nå er ikke jeg en voksen dame som ønsker barne klær men Anonymkode: 56a02...8c0 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 Low wire triangle hos Change. Anonymkode: 6c0eb...07c 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Hvorfor ikke gå uten? Tenker at det kanskje ikke er nødvendig med støtte her.. hadde jeg hatt litt fastere pupper hadde jeg mer enn gjerne gått uten, men med 3 unger føler jeg ikke det er spesielt pent, men på andre med mindre og faste bryster syntes jeg det bare er fint.. eller bruke sportsbh med liten støtte? Du får kjøpt med innlegg hvis det er brystvorter du vil skjule. Hvis du vil bruke bh tror jeg ville gått for uten bøyle, mer behagelig og lettere å finne størrelse 🙂 Anonymkode: 29d5c...a5b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 Mål under brystene rundt kroppen. Om du får 75 cm betyr det at du skal ha bh i 65 ikke 75. Da vil også cup str være mindre. 65A og 75A har ikke lik cup. Anonymkode: 6cff7...71f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 Jeg har "motsatt problem"- finner ikke store nok bh. Har enklere funnet mer utvalg( og rimeligere) i utenlandske nettbutikker...( men husk tollregler..) Kan anbefale bl.a Figleaves, Brastop, Netlingeri, Belle-lingeri, Bravissimo... 😊😊 Anonymkode: e0ea1...d03 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 Jeg husker jeg slet med det samme, Googlet og fant masse greier om at bher i den str., 65A ikke var noe alle butikker hadde fordi det var seksualisering av barn. Helt håpløst. Jeg brukte for det meste noen fra cubus, uten spiler og sånt, mer som en fin topp, men trengte ikke støtte heller. Etter graviditet er ikke det et problem lengre, 75B har alle 😅 Anonymkode: d5e69...965
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #10 Skrevet 2. juli 2022 Hadde samme problem helt til jeg fant primark. Trenger jo ikke noe støtte, så det er ikke nødvendig at det er kvalitet, men de fra primark er jeg superfornøyd med 👍 Anonymkode: 43e26...46e
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #11 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dere med små bryster.. Hvor finner dere bh? Alle vanlige klesbutikker sin A cup er for store for meg 😶 hvor kan jeg finne bh som ikke blir helt veranda når jeg sitter vanlig? Anonymkode: 56a02...8c0 Treng du bh? Når de alle minste i butikkene er for små!!! Tralalala...deilig å gå uten ingen merker vel det Anonymkode: 75d83...662
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #12 Skrevet 2. juli 2022 Sikker på at du bruker rett størrelse? Hadde gått og fått målt meg. Anonymkode: 001a3...b31
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #13 Skrevet 2. juli 2022 Jeg synes at de som er polstra sitter litt bedre enn de som ikke er det som lett blir veldig store i cuppen. Du kan også finne BH uten cup som er polstra og ikke ser ut som er til barn. Anonymkode: 79caa...615
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #14 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dere med små bryster.. Hvor finner dere bh? Alle vanlige klesbutikker sin A cup er for store for meg 😶 hvor kan jeg finne bh som ikke blir helt veranda når jeg sitter vanlig? Anonymkode: 56a02...8c0 Har man små pupper trenger man heldigvis ikke det torturplagget. Anonymkode: 8b32b...bf4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #15 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har "motsatt problem"- finner ikke store nok bh. Har enklere funnet mer utvalg( og rimeligere) i utenlandske nettbutikker...( men husk tollregler..) Kan anbefale bl.a Figleaves, Brastop, Netlingeri, Belle-lingeri, Bravissimo... 😊😊 Anonymkode: e0ea1...d03 Til deg og ts: Change! Dra innom der og få målt dere til rett størrelse også Anonymkode: 3bad0...08d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #16 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Treng du bh? Når de alle minste i butikkene er for små!!! Tralalala...deilig å gå uten ingen merker vel det Anonymkode: 75d83...662 Joo, hvis man har samme brystvorter som meg i hvert fall, som bare vises gjennom absolutt alt😰😰 Trenger ikke å være bh med spiler, men det burde i hvert fall vært større utvalg med bralettes. De fleste er jo bare helt enkle ensfarga i bomull.. Man vil jo ha fint undertøy, selv om man ikke trenger så mye støtte Og spesielt hvis man har litt brede skuldre.. Ikke noe gøy å gå rundt å føle at man har kroppen til en tenåringsgutt. Bralettes kan gjøre at klærne sitter finere, og dekker brystvorter. Blir dritdyrt, hvis man skal kjøpe inn tusen pakker med sånne «nipple covers», som bare kan bli brukt en gang, eller noen få ganger. Anonymkode: 1caaa...e1b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #17 Skrevet 2. juli 2022 Samme her. Problemet er ikke at A-cup blir for stort, men at jeg nærmest ikke finner størrelse 65 lengre. Virker som om 65A blir faset ut av sortimentet Anonymkode: 4eac3...60c 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #18 Skrevet 2. juli 2022 Her kjøper jeg bh, mye fint: https://www.missmary.no/no/bra?gclid=CjwKCAjw2f-VBhAsEiwAO4lNeDJ-q1YRn1kgylE7ObMkv5oVLaQmSolpEpAFyuy0F4f7BymElx0wjRoCGkwQAvD_BwE Anonymkode: 1bee8...826
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #19 Skrevet 2. juli 2022 Så at Cubus hadde fått en ny kolleksjon med spileløse BH-er nå, med litt utvalg heldigvis (men bla litt ned på siden, de første er ganske enkle)🙌🏼🙌🏼 Anonymkode: 1caaa...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #20 Skrevet 2. juli 2022 Jeg kjøper Marie-Jo når jeg er i utlandet. Anonymkode: ad279...c10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå