Gå til innhold

Når tvillingsjel er gift/i forhold med en annen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen fler her som har opplevd å møte sin tvillingsjel, og han/hun er sammen med eller gift med noen andre? evt. andre fysiske begrensninger som avstand osv. som hindrer dere i å leve sammen. Jeg møtte min for 5 år siden, og brukte to år på å bearbeide sorgen. Jobber med å akseptere at jeg må lage min egen lykke med noen andre, og kanskje vi aldri sees igjen i dette liv. Hvordan har du taklet /takler det og hvordan var det for deg? vil høre din historie! 

Anonymkode: 5c190...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har tenkt at relasjonen ikke var meningen å være romantisk, lærte uansett masse av den personen og mine reaksjoner. Så det var for å lære. Kanskje for begge to☺️

Anonymkode: 5d89a...aca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 hours ago, AnonymBruker said:

Er det noen fler her som har opplevd å møte sin tvillingsjel, og han/hun er sammen med eller gift med noen andre? evt. andre fysiske begrensninger som avstand osv. som hindrer dere i å leve sammen. Jeg møtte min for 5 år siden, og brukte to år på å bearbeide sorgen. Jobber med å akseptere at jeg må lage min egen lykke med noen andre, og kanskje vi aldri sees igjen i dette liv. Hvordan har du taklet /takler det og hvordan var det for deg? vil høre din historie! 

Om han er gift/ sammen med noen andre så er han ikke din tvillingsjel... Da er han noen andre sin partner 

Anonymkode: b8a9b...820

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Soulmates twin flames, alt det er dritgiftige betegnelser fra new age galskap og alt det egentlig gjør er å få folk til å sitte der og lide i årevis, som sånn det du gjorde.

Du må skape din lykke med en annen fordi sjelevennen din er gift? Sjekk opp uttrykket limerence og innse at DU skal skape din lykke alene, og ikke med en annen. 

Anonymkode: ca9fe...4c9

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke så glad i meg selv, så når jeg møtte min tvillingssjel ble det noen stygge ord, før jeg gikk.

Anonymkode: 5f14d...7b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da holder man seg unna før man blir forelsket og får kjærlighetssorg. Å forelske seg skjer ikke uten at du dyrker det på en eller annen måte! Han/hun tilhører en annen, og det hadde svært nok for meg til at følelser ikke hadde utviklet seg.

Anonymkode: e1951...dd9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg antar at siden du tror tvillingsjeler finnes, at du også tror på reinkarnasjon og at vi er sjeler som selv har valgt å komme til jorda for å bistå sjelens egen evolusjon. Det kan være at du fremdeles må jobbe i gjennom en del karmiske gjeld, til at du kan være i nærheten av tvillingsjel-frekvens. Det kan også godt vær at din tvillingsjel er sammen med en annen sjelevenn i dette livet.

Den eneste veien du burde fokusere på å forbedre, er din egen. La alle muligheter og mennesker komme til deg helt naturlig, så utfolder livet seg akkurat slik det er ment.

Det er også veldig mange "tvillingsjeler" som egentlig er karmiske sjelevenner, da det er svært få som treffer sin tvillingsjel (og ikke alle har en engang). Da er kanskje meningen at du skal gi slipp på denne personen (eller å endre noe helt annet), for å bryte den karmiske gjelden dere to i mellom.

Anonymkode: 4f598...405

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Patetisk, rett og slett patetisk. 

Anonymkode: 78790...e24

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 0.23):

ja. og ja :)

det er dette med at man må lære å skape sin egen lykke uten dem.

er dessverre veldig sjelden at tvillingsjeler blir å ende opp sammen. ville blitt altfor eksplosivt. de fleste ender opp med en sjelevenn, som det blir noe mer harmonisk å leve med. men man kan alltids håpe. husk at den telepatiske kontakten mellom dere alltid er der. jeg kjenner nærværet hans ofte. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, han er min elskede på jorden...og vi betyr så mye for hverandre. 

Jeg vet vi vil treffes i et neste liv, da vi har flere bak oss. 

Anonymkode: 923c8...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste grunnen til at du tror det er tvillingsjelen din, er nettopp fordi dere ikke lever sammen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, han er min elskede på jorden...og vi betyr så mye for hverandre. 

Jeg vet vi vil treffes i et neste liv, da vi har flere bak oss. 

Anonymkode: 923c8...eda

Hjelp. Dette her er ren galskap 

Anonymkode: b8a9b...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har opplevd det, begge følte det samme.
Den ene avsluttet forholdet og vi er sammen i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 0.23):

Hvordan vet du at dette er din tvillingsjel? Var dette en du kjente igjen og ble trekt mot som en magnet? Er følelseslivet deres telepatisk ovenfor hverandre? 

Anonymkode: e98d5...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en tvillingsjel sånn EGENTLIG? Er det slik at en sjel er splittet opp i flere? Eller at man er like/god kjemi? Eller er det liksom den man er ment å bli sammen med?

Jeg hadde denne forestillinga mens jeg var yngre. Jeg var ulykkelig og sørget i 3 år over en. Han var ikke opptatt, men det var andre grunner til at vi ikke ble sammen. Irrelevant her. 
Så ble jeg klar for å like andre igjen og plutselig fikk jeg følelser for en som hadde vært fysisk nær meg lenge, men som jeg ikke la merke til pga denne forelskelsen i han langt borte. 
Men tvillingsjel tror jeg ikke på lenger. Hvorfor skulle jeg være forelsket i en i flere år, ha en annen fysisk nærmere meg ofte men ikke lika han for så å bare plutselig få følelser for han noen år etter?! 
Jeg er likevel mye lykkeligere nå som jeg ikke tror på slik lenger. Føler meg så mye friere. Da jeg trodde «livet gir deg det som er ment at du skal ha» så ventet jeg liksom bare på et spesielt tegn på at noe skulle skje eller en slags beskjed om at «nå skal du handle», men den kom aldri.

Forelskelse er faktisk en psykose. Men vi kaller den ikke det fordi den er såpass vanlig og sosialt akseptert. Men det er faktisk en psykose. Du forandrer fullstendig synet på en person. De jeg likte var jo bare helt vanlige personer før jeg forelsket meg i dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For noe romantisk svevende tullball! 
Hvis man faktisk tror på en tvillingsjel er personen tilgjengelig for deg og ikke opptatt med noen andre!
Jeg skjønner det er mye lengsel og savn i slike mennesker som søker etter dette i andre og jeg tror man kan innbille seg at DETTE er den rette. Gå videre i livet og Finn mening er annet sted. 
Er lurer også bakgrunnen for troen? Er det Märta og englene-tro? New age? 

Dere forviller dere selv! 

Anonymkode: 8468e...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg tror ikke på tvillingsjel eller sjelevenner på den måten, men jeg tror absolutt på ektefølt kjærlighet mellom en mann og en kvinne. For min del ble det bare så feil, fordi han tilhørte noen andre. Det reiv meg i filler, og spiste meg opp. Jeg er kanskje ødelagt i den følelsesdelen av livet for alltid, men det er i så fall helt fortjent. Om jeg blir alene resten av livet, har jeg bare meg selv å takke. Jeg skal i hvert fall aldri innvolvere meg i noe sånt igjen.

Anonymkode: 4c477...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...