Gå til innhold

Bokhylle til klær

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som bruker bokhylle til klær? Vurderer å lage en åpen garderobeløsning hvor en del av oppbevaringen vil bli i bokhylle som er 25 cm i dybden. Til klær som typisk brettes. Noen som har dette og kan si om det fungerer? Eller vil ting lett falle ut? 

Kommer i tilegg til å ha garderobestang og trådkurver til undertøy osv.. 

Har før hatt skap beregnet på klær, og da er det så dypt at man kan legge to rader med tøy. Noe jeg egentlig ikke har likt fordi det blir veldig uoversiktlig. 

Anonymkode: a0fd2...4a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kallax.  Nei de faller ikke ut.

Anonymkode: ecc52...f36

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har! Var egentlig ikke planlagt, men et par ekstra bokhyller til klærne måtte bare duge i starten da vi flyttet inn et nytt sted hvor klesskap ikke fulgte med.

Veldig fornøyd!

Så vi har bokhyllene ennå vi. Har ordna et enkelt forheng da, fordi det ble litt for visuelt rotete for meg. Men det fungerer ellers veldig bra å ha klær som brettes der, så oversiktlig!

Har også et par enkle kurver (sånne standard i plastikk en finner over alt) til sokker og truser.

Anonymkode: f8e64...83b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har! Var egentlig ikke planlagt, men et par ekstra bokhyller til klærne måtte bare duge i starten da vi flyttet inn et nytt sted hvor klesskap ikke fulgte med.

Veldig fornøyd!

Så vi har bokhyllene ennå vi. Har ordna et enkelt forheng da, fordi det ble litt for visuelt rotete for meg. Men det fungerer ellers veldig bra å ha klær som brettes der, så oversiktlig!

Har også et par enkle kurver (sånne standard i plastikk en finner over alt) til sokker og truser.

Anonymkode: f8e64...83b

Vurderer å ha to bokhyller, en lang stang mellom de(festet mellom bokhyllene) og tre stk trådkurvstativ i midten. Med gardinskinne i taket som går fra vegg til vegg og da dekker hele greiene. På motsatt side av rommet har vi vinduer, så tenker det samme der for å skape litt "hotellfølelse" på soverommet. Godt å høre at det fungerer fint. Da blir det å ordne det, må bare male rommet først. 😅

Ts

Anonymkode: a0fd2...4a8

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner til flere som har kallax som kleshylle. Der er hyllene såpass dype at de holder seg på plass.

Jeg har elfa trådhyller inni gamle veggskap som er plassbygd fra orginalt. (Rev ut innmaten i skapene) Da kan man dra ut skuffen og se alt innhold. Også veldig kjekt. Garderobeskap har jeg aldri hatt sansen for.

Anonymkode: 2b3ec...9d7

Skrevet

Jeg har en Kallax hylle til mine klær. Den med 6 rom. Jeg er kjempefornøyd og hylla er solid. Har den ikke festet til veggen, men den står stabilt. P.g.a liten plass i leiligheten, så var jeg nødt til å finne en løsning som fungerte her.  Den rommer mye, hvis man bretter klærne godt sammen 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har skaffet masse bokhyller til damas kjøpegalskap på klær. Bøkene, de har blitt degradert til boden.

Anonymkode: 3ff0e...4a2

AnonymBruker
Skrevet

Går selvsagt fint med alle åpne løsninger for klær støver som faen. 

Anonymkode: 8a287...5c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Går selvsagt fint med alle åpne løsninger for klær støver som faen. 

Anonymkode: 8a287...5c9

Går fint om man må. Selv har jeg kun tolv plagg. De støver ikke mye. 

Ikke alle har råd til skap. Spesielt ikke i disse tider. 

Anonymkode: ecc52...f36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...