Gå til innhold

Tips til Mannen som blir 40 år. Billig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han blir altså 40 år nå 11. juli. Vi har to tenåringer. Ligger alltid lavt i pris til hverandre, jeg fikk et smykke til 500 kr. da jeg ble 30 år for fire år siden. Dette med rimelige bursdagsgaver til hverandre er vi begge fornøyd med.

Har noen forslag til en opplevelse denne dagen? En uforglemmelig dag som ikke koster? Med tenåringene våre, som egentlig ikke er så gira på å bruke en hel dag med oss vanligvis. 

Sted: Oslo, eller en time unna Oslo, nord, sør, øst eller vest…

Anonymkode: cf63e...602

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan koste et par tusen hvis vi finner en felles opplevelse.

TS

Anonymkode: cf63e...602

Skrevet

Hva liker han å gjøre da?

AnonymBruker
Skrevet

Fotballgolf eller rafting er ting som ofte er gøy for far og som tenåringene fort også kan like. 

Lage en form for rebusløp e.l. kanskje?

Erfaringsmessig er jo også tenåringene litt mer villig til å være med på ting når det ikke foregår i nærmiljøet.

Anonymkode: 52d2e...27e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fotballgolf eller rafting er ting som ofte er gøy for far og som tenåringene fort også kan like. 

Lage en form for rebusløp e.l. kanskje?

Erfaringsmessig er jo også tenåringene litt mer villig til å være med på ting når det ikke foregår i nærmiljøet.

Anonymkode: 52d2e...27e

Jeg lagde en plakat til faren min da han ble 70 som handlet om 70 ting han har lært meg. Jeg henger meg på innlegget ditt og foreslår et rebusløp som viser (40 er kanskje mye) men kanskje 10 eller 20 ting han har lært tenåringene og deg. Jeg vet ikke hva han er god på, men det kan være alt fra Tv-spill til å hogge ved. Personlig, og billig.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta han med på bowling og en god middag dere fire. En opplevelse koster gjerne mer enn ei gave. 

Anonymkode: 5756e...4c0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...