Gå til innhold

Hvilke er dine favorittpodcaster og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips - så anbefal gjerne podcaster utenfor topp 10 listen.. Elsker alt som er i dokumentarsjanger og samtaler mellom mennesker ala Ida med hjertet i hånden osv. Er ikke interesert i fornuftige podcaster som skal gi råd og motivasjon om feks psykisk helse, pengeråd, personlig coching osv - må være podcast jeg kan slappe av med.

Noen tips?? (kan forøvrig komme med en podcast jeg liker godt; Bak fasaden. Mange spennende samtaler med mennesker som har opplevd mye i livet. Er også glad i Historike kjendiser, Hele historien og Avhørt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører nesten bare på humor, og favorittene er Topp3, Misjonen og Friminutt.

Men "Det kunne vært meg" er ganske underholdende og "Det svarte flagget" engasjerende. De møter dine kriterier litt mer.

Anonymkode: 24d1b...e8f

• Liker 2
Skrevet

Freakonomics, lærerikt og underholdende. This american life, små novelle lignende historier, satt sammen av ett felles tema som varierer fra episode til episode. Aftenpodden, ukentlig oppsummering av de viktigste nyhetene sett fra en redaksjonsperspektiv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Leger om livet. Ja, det er om helse og diverse, men mange fine folk som er med. 

Anonymkode: 35e9a...077

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Suzanne
Skrevet
Tonjemor74 skrev (21 minutter siden):

Jeg trenger tips - så anbefal gjerne podcaster utenfor topp 10 listen.. Elsker alt som er i dokumentarsjanger og samtaler mellom mennesker ala Ida med hjertet i hånden osv. Er ikke interesert i fornuftige podcaster som skal gi råd og motivasjon om feks psykisk helse, pengeråd, personlig coching osv - må være podcast jeg kan slappe av med.

Noen tips?? (kan forøvrig komme med en podcast jeg liker godt; Bak fasaden. Mange spennende samtaler med mennesker som har opplevd mye i livet. Er også glad i Historike kjendiser, Hele historien og Avhørt.

Tingenes Tilstand (Spotify, snart betalingsmur)- Kjemi og god stemning, morsomt)

Rekommandert med Kristoffer Schau (Spotify). Velg tema og bli underholdt. 

AnonymBruker
Skrevet

Mellom oss (nrk)

the tobolowsky files

Off camera sam Jones 

Anonymkode: 0f39d...e2e

Skrevet

Wolfgang Vee. Har en del interessante gjester. Lite manus og mye løs prat, gjerne i mange timer. Det er stor forskjell på hvor interessante gjestene er, men noen av dem er veldig bra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hva som er på diverse topplister, men mine favoritter er Friminutt og Lindmo & Co. Utrolig morsomme begge to, umulig å ikke bli i bedre humør av å høre på de. :)  Andre favoritter, som faller mer i "interessant/fascinerende"-kategorien: Hva er greia med, og När man talar om trollen.

Anonymkode: 969a1...24e

AnonymBruker
Skrevet

Radioresepsjonen og Kongerekka 

Anonymkode: c85da...65a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 0.25):

Jeg liker Leger om livet. Ja, det er om helse og diverse, men mange fine folk som er med. 

Anonymkode: 35e9a...077

Eeeelsker denne podcasten! 

Anonymkode: 4a5b5...027

Skrevet

Wolfgang Vee- Mange gode gjester, veldig Joe Rogan stil men som Rogan har han og mange dårlige gjester som er der for å selge bøker eller noe.

Rekommandert- også her mye folk som skal selge bøker men mange gode samtaler om innteresante saker

Skrevet

ADHD jentene ❤️ Er kvinne med ADHD selv. Men de er koselige og høre på.

True crime podden, den er sykt spennende!

AnonymBruker
Skrevet

Debrief med Dag ❤️Tåkeprat og Misjonen❤️❤️

Hardcore history 

Anonymkode: b1edc...13d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åhhh femi helse 

Anonymkode: b1edc...13d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Misjonen - holder fortsatt koken. Mest takket være Antonsen.
Krisemøter - avhenger av gjesten

Anonymkode: 40de1...2ba

AnonymBruker
Skrevet

Henrettelsespodden - elsker samspillet mellom Kyrre og Torgrim. Og ler så godt når Torgrim kommer med en eller annen morsom uttalelse 😅 

Misjonen - alltid vært og kommer alltid til å være fredagskosen min ❤️ 

198 land

Avhørt

Debrief med Dag Sørås

Dialogisk

Tomprat med Gunnar Tjomlid

Rekomandert

Alle disse er de podcastene jeg bare må få med meg ukentlig

I tillegg likte jeg godt podcasten om Banheiasaken, den blir oppdatert når det skjer noe nytt

Er mange flere podcaster jeg hører på, men litt mer sporadisk

Setter alltid på True Crime podden når jeg skal sove for da er det ikke så viktig for meg å følge godt med

Anonymkode: 1f561...1c9

Gjest Athena Catalina
Skrevet

SOS Nødtelefonen

Skrevet

Konspirasjonspodden og Verdens Verste. Synes spesielt Fredrik Sjaastad Næss er utrolig morsom

Sektpodden - også morsom

Truecrimepodden - spennende

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører mye på nyhetspodcasts, type Aftenpodden, Oppdater og Giæver og gjengen. Ellers anbefales God Bedring,  Lørdagsrådet og Lindmo på NRK

Anonymkode: bcfb7...d80

Skrevet

Langkjøring med Geir Schau, ja den handler om bil, men 80% er bare pissprat og gøy - som er det jeg liker med den til å koble av med

198 land, passe mengde fakta og gøy

Berrum og Beyer snakker om greier, Bare sprøyt og gøy. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...