AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Del Skrevet 1. juli 2022 Heisann Hva gikk galt i deres bryllup, og kunne det blitt fikset? Isåfall hvordan? Eventuelt var det noe som nesten gikk galt? Og hvordan fikk dere ordnet det? Noen andre lure tips/geniale løsninger dere vil dele? Anonymkode: 703b3...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Del Skrevet 1. juli 2022 Jeg glemte å ta med dressen min. Fikk ikke ordnet det. Anonymkode: f90d8...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Del Skrevet 1. juli 2022 Det at jeg sa ja.. Jeg skulle aldri ha giftet meg. Anonymkode: 0fe9d...634 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det at jeg sa ja.. Jeg skulle aldri ha giftet meg. Anonymkode: 0fe9d...634 Samme her.jeg er heldigvis skilt nå. Anonymkode: cebf4...7e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Del Skrevet 1. juli 2022 Det som gikk «galt» i mitt bryllup var at en slektning skulle ordne med DJ.. det var en gammel mann som hadde med seg så mye ræva musikk.. den gangen var det kun CD plater, eller var det helt tipp topp Anonymkode: bf92b...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #6 Del Skrevet 1. juli 2022 Vi skulle ha leid inn et par ryddehjelpere ekstra. Vi hadde utebryllup på en gård med koldtbord, og det var vel og bra, men jeg så de to ryddehjelpene vi hadde løp beina av seg stakkar. Kunne leid inn et par til så det ikke ble helt baluba for dem. Vi hadde begrensning på 10 min på taler og det er jeg veldig glad for. Vi var i et bryllup et halvår etter vårt der talene varte og rakk og middagen ble aldri ferdig. Da jeg (som da var gravid og ble fort sliten) hadde lyst til å dra kl 23.30, hadde de ikke rukket å danse brudevalsen engang. Det var helt krise🙈 Anonymkode: c30bb...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Samme her.jeg er heldigvis skilt nå. Anonymkode: cebf4...7e6 Jeg er helt låst. Alt går i dass om jeg skiller meg. Føler at jeg har kasta bort livet mitt. Nå lever jeg bare for ungene. Jeg er selv blitt en sånn person som jeg ikke klarer å respektere. Jeg har en romantisk drøm og det er det å en gang kunne få oppleve kjærligheten. Selv om jeg ikke tror at det vil skje. Anonymkode: 0fe9d...634 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Del Skrevet 2. juli 2022 En person som ikke var invitert ble "plutselig" med..Bryllupet var langt hjemmefra med overnatting for gjestene så denne u-inviterte personen oppholdt seg der vi skulle sove men ble med på festen senere. Det stressa og ødela veldig for meg der og da. Men idag er denne personen ut av livet mitt og jeg tenker knapt t på det mer. Og ellers i motsetning til flere her så er vi fremdeles gift på det 8.året og har det fint 👌😆 Anonymkode: 6494d...d5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #9 Del Skrevet 2. juli 2022 Jeg synes lokalet var for trangt under middagen. Vi var innenfor det arrangøren sa det var plass til, men det var litt for mange. Og hadde ikke laget bordkart og hengt utenfor, så alle måtte gå rundt og lete etter plassen sin, i det trange rommet. Var litt kaos noen minutter, men det gikk heldigvis fint! Anonymkode: 41dc0...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 2. juli 2022 #10 Del Skrevet 2. juli 2022 Lagde en musikkliste selv og hadde to av gjestene som skulle styre musikken etter stemningen (Nære venner). De ble full og glemte det 😅Musikklisten jeg hadde lagd passet absolutt ikke til stemningen. Alt for rolig. Gjestene ville danse vilt! 😅😅 Jeg (brud) prøvde å styre musikken en stund. ordnet seg ettersom en annen gjest til slutt tok på seg ansvaret å styre musikken. Ville definitivt investert i en form for DJ om jeg skulle gjøre ting på nytt. Men det ordnet seg jo og vi hadde en super fest 💗💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #11 Del Skrevet 2. juli 2022 Jeg var faktisk i ett bryllup en gang hvor brudekajen (på flere etasjer) faktisk datt sammen før brudeparet hadde rukket å forsyne seg av kaken! Jeg har ikke peiling på hva slags opplegg eller "stativ" eller noe som denne kaken lå på. Men den var visst alt for godt brukt i mange tidligere bryllup, og taklet ikke vekten av enda en sånn stor kake. Anonymkode: b2085...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #12 Del Skrevet 2. juli 2022 Ikke min fest men de hadde glemt å ta med musikkanlegg 😱 Løsningsorientert brudgom fikk den ene gjesten som er en ihuga råner og som har det feteste anlegget i bilen, til å rygge bilen inn til ett av vinduene. Åpnet vinduene og dansa inne, med musikken strømmende gjennom vinduet. Serverte engang hvor kakestativet raste sammen før kaka ble begynt på. Den fulle onkelen sølte whiskey på dansegulvet og bøttekottet i lokalet var låst. Farlig å danse der. Anonymkode: a5c1d...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #13 Del Skrevet 2. juli 2022 Han som skulle filme vielsen hadde glemt å lade batteriet til kameraet, og hadde ikke med ekstra batteri. Av og til lurer jeg på om brødrene til gubben er mindre intelligente, andre ganger er jeg sikker på at de er det… Anonymkode: 4bdf4...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #14 Del Skrevet 2. juli 2022 Vi hadde for lite bryllupskake Anonymkode: fd862...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå