AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Han gjorde det slutt med meg for noen mnd siden, for meg er det en enorm sorg enda. Var sammen i 3 år. Nå sliter jeg skikkelig med tanken på at han skal ha en annen jente i vårt tidligere felles hjem, at de skal ha sex i vår gamle seng og alt det der. Jeg vet selvsagt logisk at det ikke gagner meg å tenke på osv men jeg klarer ikke la det ligge. Begynner å gråte plutselig av tanken på det overalt og føler meg som en tulling. Jeg savner han hver dag. Skulle ønske jeg kunne være sterk og la det ligge og ikke tenke på det. Har vært gjennom brudd før og vet det går over, men føles annerledes denne gangen. Om noen har råd så del gjerne, men har ikke behov for å høre hvor idiot jeg er som tenker på det for det forteller jeg meg selv hver dag . Anonymkode: e176c...354 3
liljene Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Jeg tror det er viktig for deg å akseptere alle dine følelser og at disse en dag går over. Brudd gjør vondt. Det samme med sjalusi. Ikke vær for hard mot deg selv, og sett av tid til ting som gjør deg godt. Kanskje du skal sette av 30 min - 1 time til å sørge daglig, og så bruke resten av tiden på noe annet. 1
Gjest Pawg Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han gjorde det slutt med meg for noen mnd siden, for meg er det en enorm sorg enda. Var sammen i 3 år. Nå sliter jeg skikkelig med tanken på at han skal ha en annen jente i vårt tidligere felles hjem, at de skal ha sex i vår gamle seng og alt det der. Jeg vet selvsagt logisk at det ikke gagner meg å tenke på osv men jeg klarer ikke la det ligge. Begynner å gråte plutselig av tanken på det overalt og føler meg som en tulling. Jeg savner han hver dag. Skulle ønske jeg kunne være sterk og la det ligge og ikke tenke på det. Har vært gjennom brudd før og vet det går over, men føles annerledes denne gangen. Om noen har råd så del gjerne, men har ikke behov for å høre hvor idiot jeg er som tenker på det for det forteller jeg meg selv hver dag . Anonymkode: e176c...354 Høres tungt ut Endret 1. juli 2022 av Pawg
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 Noen ganger er det godt å ha sex med andre etter eksen. For da har man på en måte litt avtand til han. Anonymkode: 16125...7fc 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han gjorde det slutt med meg for noen mnd siden, for meg er det en enorm sorg enda. Var sammen i 3 år. Nå sliter jeg skikkelig med tanken på at han skal ha en annen jente i vårt tidligere felles hjem, at de skal ha sex i vår gamle seng og alt det der. Jeg vet selvsagt logisk at det ikke gagner meg å tenke på osv men jeg klarer ikke la det ligge. Begynner å gråte plutselig av tanken på det overalt og føler meg som en tulling. Jeg savner han hver dag. Skulle ønske jeg kunne være sterk og la det ligge og ikke tenke på det. Har vært gjennom brudd før og vet det går over, men føles annerledes denne gangen. Om noen har råd så del gjerne, men har ikke behov for å høre hvor idiot jeg er som tenker på det for det forteller jeg meg selv hver dag . Anonymkode: e176c...354 Ikke prøv å være sterk. Gi sorgen tid. Jeg gråt MYE da eksen slo opp. For de rareste ting. At han skulle ha sex med andre slo meg ikke en gang, men jeg fikk vondt i magen ved tanken på at han skulle gå rundt og SI til folk at han var singel og ledig på markedet. Så ham for meg på byen eller blant venner, singel, yey liksom. Klar for action eller å nyte friheten. Så så jeg bilder av ham på sosiale medier der han virka bare så trist, og da blei jeg skikkelig forbanna, haha. Sur på ham for at han ikke en gang var glad for å være singel. Og så posta han masse teite memes på sosiale medier om hvor teit det var å gifte seg (fordi jeg trodde han skulle fri, jeg følte meg så utrolig dum, men syntes også han var barnslig). Jeg kunne gråte på bussen fordi jeg savna ham og familien og lukta av ham og stemmen hans. Jeg var misunnelig på familien fordi han var der på ferie. Jeg blei helt besatt av kusina hans, som ligner veldig på ham og som jeg var blitt venn med, og hver gang hun posta noe i sosiale medier begynte jeg å gråte over at vi ikke skulle være i familie og at livet med ham og dem alle var over. Gi det tid. Ikke prøv å leke helt. Ting er vanskelig for deg nå, la dem være vanskelige. Tillat deg å gråte og være sjalu og sørge. Litt og litt, skap deg et nytt hjem med nye minner i, uten ham. Men du har lov til å være lei deg. Jeg pleide å gråte på bussen, det var lettere enn hjemme. Anonymkode: a865c...5a8 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #6 Skrevet 1. juli 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Noen ganger er det godt å ha sex med andre etter eksen. For da har man på en måte litt avtand til han. Anonymkode: 16125...7fc Ja det har jeg gjort fra tidligere brudd men etter dette føles det helt uaktuelt ut for meg. Tanken på at han gjør det med andre er det som er vondt for meg, men noen har sikkert ikke noe problem med at eksen gjør det, jeg er nok veldig følsom og spesielt når jeg fortsatt er glad i han enda. Anonymkode: e176c...354
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #7 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det har jeg gjort fra tidligere brudd men etter dette føles det helt uaktuelt ut for meg. Tanken på at han gjør det med andre er det som er vondt for meg, men noen har sikkert ikke noe problem med at eksen gjør det, jeg er nok veldig følsom og spesielt når jeg fortsatt er glad i han enda. Anonymkode: e176c...354 Eneste grunnen til at jeg hadde sex med en ny etter eksen, var at jeg midt i sorgen også ble så forbannet på ham. Han var sjalu, og jeg trodde det var fordi han var så lojal selv, men nei. Altså han var ikke utro, men at han slo opp så brått. Da ble jeg sånn fuck you, hvis du bare slenger meg til side skal jeg f meg gjøre noe du ville hatet, og så hadde jeg sex med en fremmed. Jeg hadde kjærlighetssorg også, jeg ble bare så sint at jeg ble kåt, på en måte, hehe. Så da hjalp det meg videre, selv om det ikke er sånn jeg vanligvis gjør. Tror det er mange som ikke vil ha ons bare fordi de er blitt single. Det er jo ikke noe poeng å ligge rundt. Og er ikke alltid det hjelper heller. Anonymkode: a865c...5a8
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #8 Skrevet 1. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Eneste grunnen til at jeg hadde sex med en ny etter eksen, var at jeg midt i sorgen også ble så forbannet på ham. Han var sjalu, og jeg trodde det var fordi han var så lojal selv, men nei. Altså han var ikke utro, men at han slo opp så brått. Da ble jeg sånn fuck you, hvis du bare slenger meg til side skal jeg f meg gjøre noe du ville hatet, og så hadde jeg sex med en fremmed. Jeg hadde kjærlighetssorg også, jeg ble bare så sint at jeg ble kåt, på en måte, hehe. Så da hjalp det meg videre, selv om det ikke er sånn jeg vanligvis gjør. Tror det er mange som ikke vil ha ons bare fordi de er blitt single. Det er jo ikke noe poeng å ligge rundt. Og er ikke alltid det hjelper heller. Anonymkode: a865c...5a8 Ts her: jeg skjønner og har som nevnt gjort den selv tidligere. Denne gangen føler jeg meg helt lammet. Jeg får jo kontakt med menn og komplimenter osv men hadde følt meg utro, vet det ikke er logisk tankegang. Han er veldig higet på kvinnelig oppmerksomhet, og bare en jente prater med han så blir han nesten kåt. Har heldigvis sluttet å se på sosiale medier av han men kom over søskenbarnet hans som hadde lagt ut noe med masse bikini berter og champagne og da kom nok den biten litt innpå meg mer. Anonymkode: e176c...354
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #9 Skrevet 1. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Ts her: jeg skjønner og har som nevnt gjort den selv tidligere. Denne gangen føler jeg meg helt lammet. Jeg får jo kontakt med menn og komplimenter osv men hadde følt meg utro, vet det ikke er logisk tankegang. Han er veldig higet på kvinnelig oppmerksomhet, og bare en jente prater med han så blir han nesten kåt. Har heldigvis sluttet å se på sosiale medier av han men kom over søskenbarnet hans som hadde lagt ut noe med masse bikini berter og champagne og da kom nok den biten litt innpå meg mer. Anonymkode: e176c...354 Ps: synes historien din var litt artig så du fikk meg til å le ivertfall 😄 Anonymkode: e176c...354 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #10 Skrevet 1. juli 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke prøv å være sterk. Gi sorgen tid. Jeg gråt MYE da eksen slo opp. For de rareste ting. At han skulle ha sex med andre slo meg ikke en gang, men jeg fikk vondt i magen ved tanken på at han skulle gå rundt og SI til folk at han var singel og ledig på markedet. Så ham for meg på byen eller blant venner, singel, yey liksom. Klar for action eller å nyte friheten. Så så jeg bilder av ham på sosiale medier der han virka bare så trist, og da blei jeg skikkelig forbanna, haha. Sur på ham for at han ikke en gang var glad for å være singel. Og så posta han masse teite memes på sosiale medier om hvor teit det var å gifte seg (fordi jeg trodde han skulle fri, jeg følte meg så utrolig dum, men syntes også han var barnslig). Jeg kunne gråte på bussen fordi jeg savna ham og familien og lukta av ham og stemmen hans. Jeg var misunnelig på familien fordi han var der på ferie. Jeg blei helt besatt av kusina hans, som ligner veldig på ham og som jeg var blitt venn med, og hver gang hun posta noe i sosiale medier begynte jeg å gråte over at vi ikke skulle være i familie og at livet med ham og dem alle var over. Gi det tid. Ikke prøv å leke helt. Ting er vanskelig for deg nå, la dem være vanskelige. Tillat deg å gråte og være sjalu og sørge. Litt og litt, skap deg et nytt hjem med nye minner i, uten ham. Men du har lov til å være lei deg. Jeg pleide å gråte på bussen, det var lettere enn hjemme. Anonymkode: a865c...5a8 Tusen takk for at du delte, føles faktisk veldig godt å ikke bli dømt. Venninnene mine ber meg bare komme over det og drite i det og finnes masse fisk i havet osv. Synes du virker som en sterk person da😊 jeg er veldig streng med meg selv og vil gjerne ikke tenke eller føle så mye denne gangen. Men vet det er sånn det bare er nå. Anonymkode: e176c...354 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #11 Skrevet 1. juli 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Eneste grunnen til at jeg hadde sex med en ny etter eksen, var at jeg midt i sorgen også ble så forbannet på ham. Han var sjalu, og jeg trodde det var fordi han var så lojal selv, men nei. Altså han var ikke utro, men at han slo opp så brått. Da ble jeg sånn fuck you, hvis du bare slenger meg til side skal jeg f meg gjøre noe du ville hatet, og så hadde jeg sex med en fremmed. Jeg hadde kjærlighetssorg også, jeg ble bare så sint at jeg ble kåt, på en måte, hehe. Så da hjalp det meg videre, selv om det ikke er sånn jeg vanligvis gjør. Tror det er mange som ikke vil ha ons bare fordi de er blitt single. Det er jo ikke noe poeng å ligge rundt. Og er ikke alltid det hjelper heller. Anonymkode: a865c...5a8 Ts her: svarte deg isted men ser jeg glemte å legge til i denne at historien og måten du fortalte den på var litt artig og du fikk meg til å le 😄 Anonymkode: e176c...354 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #12 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Denne gangen føler jeg meg helt lammet. Jeg får jo kontakt med menn og komplimenter osv men hadde følt meg utro, vet det ikke er logisk tankegang. Anonymkode: e176c...354 Det er jo emosjonelt logisk ut fra at du ønsket å fortsette forholdet. Hjertet ditt er i forholdet du ville ha. Jeg hadde det sånn etter et annet brudd, jeg følte meg "opptatt" lenge, før plutselig en dag jeg flørtet litt med en fremmed på en fest og det kjentes som en normal ting å gjøre igjen. Anonymkode: a865c...5a8 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #13 Skrevet 1. juli 2022 35 minutter siden, liljene said: Jeg tror det er viktig for deg å akseptere alle dine følelser og at disse en dag går over. Brudd gjør vondt. Det samme med sjalusi. Ikke vær for hard mot deg selv, og sett av tid til ting som gjør deg godt. Kanskje du skal sette av 30 min - 1 time til å sørge daglig, og så bruke resten av tiden på noe annet. Takk for er godt råd, det skal jeg faktisk prøve, jeg pleier vanligvis å respondere bra på disiplin, så skal teste med 30- 1 time. Takk for at du tok deg tid til å svare også 😊 Anonymkode: e176c...354
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #14 Skrevet 1. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Det er jo emosjonelt logisk ut fra at du ønsket å fortsette forholdet. Hjertet ditt er i forholdet du ville ha. Jeg hadde det sånn etter et annet brudd, jeg følte meg "opptatt" lenge, før plutselig en dag jeg flørtet litt med en fremmed på en fest og det kjentes som en normal ting å gjøre igjen. Anonymkode: a865c...5a8 Gleder meg til den dagen 🥂 skulle ønske jeg kunne ta hjertet mitt tilbake og skru tiden tilbake. Anonymkode: e176c...354 1
AnonymBruker 42 Skrevet 1. juli 2022 #15 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Om noen har råd så del gjerne, men har ikke behov for å høre hvor idiot jeg er som tenker på det for det forteller jeg meg selv hver dag . Generelt veldig dårlig på å "gi råd" eller da det er en greie hvor "formelen" på hvorvidt det er effektivt er vilt forskjellig ifra person til person. Men.... siden du har gjort det slutt - så var det vel forhåpentligvis en god grunn til det, og var du virkelig glad i kjæresten din - så unner du hun/han også det å være lykkelig selv om det innebærer at de har sex på ett eller annet møblement du selv har brukt... Det å kjenne på følelser på at noen andre har "erstattet" deg, tenker jeg bare er det mesteste naturligigestestes nesten uansett hva som er omstendighetene rundt bruddet. Gief><time = dont give fawks
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #16 Skrevet 2. juli 2022 10 hours ago, anonymbruker42 said: Generelt veldig dårlig på å "gi råd" eller da det er en greie hvor "formelen" på hvorvidt det er effektivt er vilt forskjellig ifra person til person. Men.... siden du har gjort det slutt - så var det vel forhåpentligvis en god grunn til det, og var du virkelig glad i kjæresten din - så unner du hun/han også det å være lykkelig selv om det innebærer at de har sex på ett eller annet møblement du selv har brukt... Det å kjenne på følelser på at noen andre har "erstattet" deg, tenker jeg bare er det mesteste naturligigestestes nesten uansett hva som er omstendighetene rundt bruddet. Gief><time = dont give fawks Var ikke jeg som gjorde det slutt. Og jeg var ikke virkelig glad i kjæresten min, jeg ER virkelig glad i han som var kjæresten min. Og selv om jeg synes det er vondt å tenke på at han har sex med andre har jeg heller aldri sagt at jeg ikke ønsker han skal være lykkelig. Men jeg skulle ønske jeg kunne være like kald som deg og bare tenke på det som ingenting, men det er jeg dessverre ikke. Anonymkode: e176c...354 1
AnonymBruker 42 Skrevet 2. juli 2022 #17 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Var ikke jeg som gjorde det slutt. Og jeg var ikke virkelig glad i kjæresten min, jeg ER virkelig glad i han som var kjæresten min. Og selv om jeg synes det er vondt å tenke på at han har sex med andre har jeg heller aldri sagt at jeg ikke ønsker han skal være lykkelig. Men jeg skulle ønske jeg kunne være like kald som deg og bare tenke på det som ingenting, men det er jeg dessverre ikke. Anonymkode: e176c...354 Beklager. Leste litt vel kjapt, og/eller var litt sløv... Betyr jo egentlig ikke stort hvem som gjorde det slutt uansett, annet enn "god grunn"-logikken... Man er jo ikke "kald" fordi man "overser", og/eller velger/prøver å se ting ifra en mer positiv side når det hjelper en å komme seg videre litt kjappere, IMO... Folk har jo forskjellige "takle-mekanismer" (det som funker for meg trenger definitivt ikke funke for deg), og du trenger jo ikke tenke på det som "ingenting" heller. Du kan jo f.eks prøve å være glad for det dere hadde. Du har jo kjærlighetssorg nå, og da er vel streng tatt de fleste litt i ubalanse, og gjerne litt for glade i marinere i egen selvmedlidenhet og slikt. Og selv brudd er forskjellige, og noen vanskeligere enn andre -så går det går over denne gangen også. Kors på halsen, æresord, ti kniver i hjertet, og alt det der
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #18 Skrevet 2. juli 2022 5 minutter siden, anonymbruker42 said: Beklager. Leste litt vel kjapt, og/eller var litt sløv... Betyr jo egentlig ikke stort hvem som gjorde det slutt uansett, annet enn "god grunn"-logikken... Man er jo ikke "kald" fordi man "overser", og/eller velger/prøver å se ting ifra en mer positiv side når det hjelper en å komme seg videre litt kjappere, IMO... Folk har jo forskjellige "takle-mekanismer" (det som funker for meg trenger definitivt ikke funke for deg), og du trenger jo ikke tenke på det som "ingenting" heller. Du kan jo f.eks prøve å være glad for det dere hadde. Du har jo kjærlighetssorg nå, og da er vel streng tatt de fleste litt i ubalanse, og gjerne litt for glade i marinere i egen selvmedlidenhet og slikt. Og selv brudd er forskjellige, og noen vanskeligere enn andre -så går det går over denne gangen også. Kors på halsen, æresord, ti kniver i hjertet, og alt det der Hehe det er i orden😄 jeg skulle gjerne hatt en knapp å trykke på og skru av litt. Vet at ting går over men jeg er trist nå og tanken på andre med han er dritt. Og jeg er såpass egoistisk nå at nei, jeg ønsker han ikke god sex med andre 😆så kjip er jeg nå . Men takk du fikk meg til å le 😄 Anonymkode: e176c...354
AnonymBruker 42 Skrevet 2. juli 2022 #19 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe det er i orden😄 jeg skulle gjerne hatt en knapp å trykke på og skru av litt. Vet at ting går over men jeg er trist nå og tanken på andre med han er dritt. Og jeg er såpass egoistisk nå at nei, jeg ønsker han ikke god sex med andre 😆så kjip er jeg nå . Men takk du fikk meg til å le 😄 Anonymkode: e176c...354 Du har den "knappen" - du vet bare ikke helt hvor den er akkurat nå ALDRI sagt at du skal/burde ønske eksen din god sex med andre Om det hjelper må du gjerne lage en "Vooodooo-dukke", kaste noen forbannelser, og ønske han særdeles lite tilfedsstillende sex resten av livet, om det er til noen trøst akkurat nå 😄 Var jo bra jeg kunne få deg til å trekke litt på smilebÆndet, da - om itte anna
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #20 Skrevet 2. juli 2022 2 hours ago, anonymbruker42 said: Du har den "knappen" - du vet bare ikke helt hvor den er akkurat nå ALDRI sagt at du skal/burde ønske eksen din god sex med andre Om det hjelper må du gjerne lage en "Vooodooo-dukke", kaste noen forbannelser, og ønske han særdeles lite tilfedsstillende sex resten av livet, om det er til noen trøst akkurat nå 😄 Var jo bra jeg kunne få deg til å trekke litt på smilebÆndet, da - om itte anna Hahahaha nå datt jeg nesten av stolen 😆😆😆😆ler meg skakk.😂takk kjære anonym, dette trenge jeg og følte meg litt som meg selv et lite øyeblikk, og tok meg et glass vin til 🍷Du verden hva KG kan brukes til 😄👏 Anonymkode: e176c...354
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå