AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Har aldri passet inn i store grupper. Har en liten venninne krets. Så, totalt, 4-5 venninner og alle de treffer jeg ikke ofte. 2 av de, 1-2 dager i mnd? Er på arrangementeter med jobb når det arrangeres (typ 1x i mnd). Er gift og vi har jo feks naboer innom her innimellom. Har alltid unger og mye liv i huset.. Fulltidsjobb - jobber innen helse. Min mann reiser mye, da han ikke jobber her. Er da mye alene; Med barn og hunden. Føler meg sjelden ensom/alene om jeg oppsøker store folkemengder. (Går i byen, kjøpesenter, treningssenter, div arrangementer++). Har jo hund, så ofte kommer man i prat med andre hundeeiere på tur. Har vel også et rikt "indre liv"😂. Helt alene går jeg tur med hunden/trening, tegner, ser på tv, skriver noveller etc. Er ekstremt høysensitiv og blir sliten etter en arbeidsdag.. Når jeg føler meg alene og ensom skyldes dette depressive tanker. Inviterer jeg får jeg jo som oftest ja. Men så skal det klaffe for alle. Har lagt merke til at folk ofte prater om alt det sosiale de gjør og alle venner de har (de på jobb, venner jeg har) og da kjenner jeg meg litt alene om det. Skulle så gjerne hatt en gedigen venneflokk og vært sosial 3 dager i uka, men det orker jeg bare ikke akkurat nå. Virker som om det er lagt opp til at alle skal ha et rikt sosialt liv i disse dager.. Flere der ute som meg? Anonymkode: 984b6...ec0 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Folk er forskjellige. Noen er ekstroverte, andre er introverte. Selv er jeg introvert og elsker tid alene. Jeg trenger det for å fungere. Anonymkode: 3bd07...ab4 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 Er som deg. Familie først, venner en gang iblandt, eller bare nyter eget selskap ved anledning. Men ønsker ikke å være hypersosial.. Anonymkode: 92433...7ea 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Jeg er som deg. Trives best alene eller i små selskap Anonymkode: 9e653...cdc 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Virker som om det er lagt opp til at alle skal ha et rikt sosialt liv i disse dager.. Flere der ute som meg? Haha ja jeg er lik. Elsker hjemmet mitt og hagen min, ordne i bedet og fikse inne. Elsker game alene, elsker se film alene. Dro ut med kollegaer på fredag, og spilte minigolf. Vi ble delt opp i team, og det ble konkurranse innad i laget mitt. Rar stemning, plutselig lite blikkontakt. Jeg ble så engstelig av det, og kleinheten når de skulle liste opp poengene, og si hvem som var aller best og hvem som var aller dårligst. Alle ble jo kleine når taperen ble fremhevet. Jeg er generellt lite sosial, og mange av mine veninner er det og, de gidder ikke treffes. Men sånne kvelder tapper meg for energi. Skulle heller vært hjemme 🙈 Anonymkode: 746c6...854 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Er som deg jeg😅 Har mange bekjente, men bare 2 gode venninner.Heldigvis er de som meg, og vi treffes når vi har overskudd, men snakkes ofte på snap mange gang for dagen. Når jeg er sosial er jeg oftest med familien min, foreldre og søsken, for da trenger jeg ikke anstrenge meg og blir ikke så sliten og lei🙈 Synes jeg er sosial nok i det daglige, har mann og barn, og en hund😂 Egentiden på kvelden går i 99% av tilfellene til å rusle rundt med hunden, og av og til snakker jeg med folk som også er ute, men bor heldigvis ikke mange i bygda her som er ute på kveldstid😂 Anonymkode: 765e3...2c3 1
Helene1982 Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 Du sier både "Trives godt alene! Flere? Er dette galt?" og "Skulle så gjerne hatt en gedigen venneflokk og vært sosial 3 dager i uka, men det orker jeg bare ikke akkurat nå." Du treffer folk med hund og på trening. Du snakker om at det er ok for dag at mannen din ikke er tilstede hele tiden? Jeg er en person som blir oppfattet som ekstrovert, men som lader alene. Når jeg sier at Korona og hjemmekontor var de beste årene i mitt liv, ler folk. Jeg liker folk i små doser, men hadde jeg måtte velge mellom folk eller ingen , hadde jeg valgt ingen. Jeg hadde ikke hatt venner om de ikke inviterte meg på ting. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 Jeg har det best alene. Det er bare da jeg føler meg komfortabel og avslappet. Jeg skulle dog ønske mine sosiale evner var bedre. Anonymkode: 7c3d6...619 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har aldri passet inn i store grupper. Har en liten venninne krets. Så, totalt, 4-5 venninner og alle de treffer jeg ikke ofte. 2 av de, 1-2 dager i mnd? Er på arrangementeter med jobb når det arrangeres (typ 1x i mnd). Er gift og vi har jo feks naboer innom her innimellom. Har alltid unger og mye liv i huset.. Fulltidsjobb - jobber innen helse. Min mann reiser mye, da han ikke jobber her. Er da mye alene; Med barn og hunden. Føler meg sjelden ensom/alene om jeg oppsøker store folkemengder. (Går i byen, kjøpesenter, treningssenter, div arrangementer++). Har jo hund, så ofte kommer man i prat med andre hundeeiere på tur. Har vel også et rikt "indre liv"😂. Helt alene går jeg tur med hunden/trening, tegner, ser på tv, skriver noveller etc. Er ekstremt høysensitiv og blir sliten etter en arbeidsdag.. Når jeg føler meg alene og ensom skyldes dette depressive tanker. Inviterer jeg får jeg jo som oftest ja. Men så skal det klaffe for alle. Har lagt merke til at folk ofte prater om alt det sosiale de gjør og alle venner de har (de på jobb, venner jeg har) og da kjenner jeg meg litt alene om det. Skulle så gjerne hatt en gedigen venneflokk og vært sosial 3 dager i uka, men det orker jeg bare ikke akkurat nå. Virker som om det er lagt opp til at alle skal ha et rikt sosialt liv i disse dager.. Flere der ute som meg? Anonymkode: 984b6...ec0 Jepp Anonymkode: 1e315...1ca
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #11 Skrevet 7. juli 2022 Høres da ut som du har folk rundt deg hele tiden? Jeg er singel, mine venner bor ikke i samme by som meg. Jeg elsker å være alene. Å sulle rundt hjemme alene uten noen er himmel på jord. Hvis jeg vil, har jeg mange jeg kan henge med. Men jeg trives best helt alene. Folk er forskjellige. 😁 Anonymkode: 301d0...350 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #12 Skrevet 7. juli 2022 Jeg stortrives alene. Trives også med mennesker, men ikke med alle. Det må være med mennesker som gir meg en respons eller som jeg merker er glad i meg eller at vennskapet er gjensidig. Jeg har ikke behov for å være sosial bare for å være det. Er introvert. Anonymkode: c63b8...365 3
Helene Skrevet 7. juli 2022 #13 Skrevet 7. juli 2022 Jeg blir singel snart. Eget valg. Jeg har 4-5 nære venner. Stor bekjentskapskrets. Det er de nære som betyr noe. Når jeg er alene, leser bøker, uten at noen avbryter. Legget puslespill, 3000 brikker. Hører på musikk. Koser meg.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #14 Skrevet 8. juli 2022 Du har jo folk rundt deg hele tiden! Du aner ikke hva det vil si å være alene. Anonymkode: 0e44f...006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå