AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Del Skrevet 1. juli 2022 Hei. jeg hadde en botoxbehandling 10 juni og fikk botox sprøytet i panna, sinna rynken, rundt øyene(kråketær) også under øyebrynene. Det ene øyet har blitt hengende, dvs det er tung øvre øyelokk og jeg ser at øyet henter tungt. Er dette normalt? Har aldri tatt botox før og det er første gang. er så redd for at jeg øyet mitt aldri blir normalt. Noen som har opplevd dette? på forhånd takk Anonymkode: c5057...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Del Skrevet 1. juli 2022 Under øyebrynet? Hva i alle dager skulle være vitsen med det? Virkningen går ut etter ca tre måneder så det er ingen fare. Om det er første gang kan det ta kortere tid også. Anonymkode: a07cd...f31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Del Skrevet 1. juli 2022 Det er muskler i pannen som hjelpe å holde øynene oppe. Er det lammet blir det tunge øyelokk. Ble det satt over øyenbryn løftes øynene. Anonymkode: f98b2...bdc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Del Skrevet 1. juli 2022 Hvor lenge har det vært sånn? Anonymkode: a0629...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 1. juli 2022 #5 Del Skrevet 1. juli 2022 Ring behandleren. Hun kan hjelpe med å justere. Det er en grunn for at jeg bare har gjort det der en gang. Jeg fikk helt angst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #6 Del Skrevet 1. juli 2022 Hvis folk bare hadde sluttet å tukle med slikt... er så teit. Anonymkode: 467e4...ba0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #7 Del Skrevet 1. juli 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hei. jeg hadde en botoxbehandling 10 juni og fikk botox sprøytet i panna, sinna rynken, rundt øyene(kråketær) også under øyebrynene. Det ene øyet har blitt hengende, dvs det er tung øvre øyelokk og jeg ser at øyet henter tungt. Er dette normalt? Har aldri tatt botox før og det er første gang. er så redd for at jeg øyet mitt aldri blir normalt. Noen som har opplevd dette? på forhånd takk Anonymkode: c5057...16e Ring å si fra så retter de det lett opp er vanlig at det kan skje, så viktig at de får rettet det. Anonymkode: 0fba7...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #8 Del Skrevet 1. juli 2022 Opplevd det flere ganger, det går tilbake igjen, men har hjulpet når jeg har satt Botox i sinnarynken også. Anonymkode: 770aa...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #9 Del Skrevet 1. juli 2022 Så først nå at du tok i sinnarynken også, jeg gjorde ikke det på begynnelsen og fikk enda mer tunge øyelokk. Det forsvinner uansett etterhvert. Anonymkode: 770aa...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #10 Del Skrevet 2. juli 2022 Åhh nå ble jeg lettet. Behandleren er på ferie. Huff ønsker ikke å tukle mer med botox. Egentlig så trengte jeg ikke det men gjorde det fordi jeg trodde jeg skulle se stor forskjell. Da får jeg bare holde ut til botoxen går av seg! mvh TS Anonymkode: c5057...16e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 2. juli 2022 #11 Del Skrevet 2. juli 2022 Aldri skjønt hvorfor man skal tukle med kropp og utseende om det faktisk ikke er nødvendig. Alt fra lipfillers, fettsuging, botox i trynet, falske vipper. Ja, listen er lang. Folk er jo ikke ordinære og seg selv lenger. Ser på SoMe, samme hår og vipper, mye av de samme klær og sko. Nå har jeg alltid likt og være meg selv, å skille meg litt ut uten og skille meg ut på en måte 😂 Og dette starter allerede fra ungdomstiden. Blir helt bekymra hvor langt denne galskapen går 🫣🧐 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 2. juli 2022 #12 Del Skrevet 2. juli 2022 Tenker og rynker, det er ansiktets måte og vise hva liv man har hatt! Er en fin tanke jeg har da. Synes det er en sjarm med rynker. Viser at man har levd liksom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #13 Del Skrevet 2. juli 2022 Det er ganske mange som setter Botox pga hodepine. Jeg gjør det, i panne og sinnarynke. Har fått et nytt liv da jeg hadde sterke spenninger og hodepine daglig. Og jeg ser jo også mer opplagt ut generelt Anonymkode: 4c1d8...e1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #14 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Åhh nå ble jeg lettet. Behandleren er på ferie. Huff ønsker ikke å tukle mer med botox. Egentlig så trengte jeg ikke det men gjorde det fordi jeg trodde jeg skulle se stor forskjell. Da får jeg bare holde ut til botoxen går av seg! mvh TS Anonymkode: c5057...16e Jeg får også denne leie bivirkingen. Ser konstant trøtt ut etter botox.. Behandleren min sier det ikke er så vanlig at det skjer, men jeg hører og leser etterhvert om at det slett ikke er så uvanlig. Klinikken skal jo selge… Hos meg går det over etter ca 4-6 uker. Da er det ca 6-8 uker igjen av god virkning av botox. Har derfor begynt å tenke at dette må jeg bare slutte med. Føles som utrolig bortkastede penger for så lite.. Når det gjelder dem som sier at du bare kan gå tilbake å få det justert. Det kan de ikke. De kan kanskje ta litt mer på andre siden for å få mer symmetri i henget. Men det får ikke an å ta mer botox for å få mindre heng. Henget kommer jo av at musklene blir lammet. Å sier seg selv. Anonymkode: 7b52e...f26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #15 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg får også denne leie bivirkingen. Ser konstant trøtt ut etter botox.. Behandleren min sier det ikke er så vanlig at det skjer, men jeg hører og leser etterhvert om at det slett ikke er så uvanlig. Klinikken skal jo selge… Hos meg går det over etter ca 4-6 uker. Da er det ca 6-8 uker igjen av god virkning av botox. Har derfor begynt å tenke at dette må jeg bare slutte med. Føles som utrolig bortkastede penger for så lite.. Når det gjelder dem som sier at du bare kan gå tilbake å få det justert. Det kan de ikke. De kan kanskje ta litt mer på andre siden for å få mer symmetri i henget. Men det får ikke an å ta mer botox for å få mindre heng. Henget kommer jo av at musklene blir lammet. Å sier seg selv. Anonymkode: 7b52e...f26 Om man bare settet Botox i pannen, så vil man få tunge bryn. Derfor anbefales det alltid å sette over brynene for ett brynsløft samtidig. Det er derimot vanlig at pannen får virkning først, så til brynene får virkning også, så får mange tunge bryn 1 ukes tid. Opplever noen ganger dette selv, men går som sagt over. Hos meg holder botoxen i ca.5mnd, så slipper heldigvis å ta så ofte. Anonymkode: a0629...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #16 Del Skrevet 2. juli 2022 Tragisk at noen gjør dette, null sympati for de som får varige skader. Nesten alle i dag går jo rundt med skeive og glatte ansikt som er sprøyta. Anonymkode: b19b3...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #17 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tragisk at noen gjør dette, null sympati for de som får varige skader. Nesten alle i dag går jo rundt med skeive og glatte ansikt som er sprøyta. Anonymkode: b19b3...5ec Ingen får varige skader, virkningen av botox går fort ut. Anonymkode: 10ada...f2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #18 Del Skrevet 2. juli 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Tragisk at noen gjør dette, null sympati for de som får varige skader. Nesten alle i dag går jo rundt med skeive og glatte ansikt som er sprøyta. Anonymkode: b19b3...5ec Skeive?? Anonymkode: 65443...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #19 Del Skrevet 2. juli 2022 Jeg forstår ikke at noen trives i uncanny valley. Det er skummelt. Anonymkode: edd6c...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #20 Del Skrevet 2. juli 2022 Maestro skrev (6 timer siden): Tenker og rynker, det er ansiktets måte og vise hva liv man har hatt! Er en fin tanke jeg har da. Synes det er en sjarm med rynker. Viser at man har levd liksom. Blablabla Anonymkode: 928d7...fd5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå