Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det kan du tro så mye som du vil

Anonymkode: 23790...875

Kjenner flere ungdommer i den alderen.. De er selvsentrerte og umodne, dog det finnes unntak. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Oppland skrev (23 minutter siden):

Gratulerer så koselig. En venninne, hennes mor var 46 år da hun ble født, gikk helt fint det. 

blir oppmuntrende å lese dette. 

Trådfølger. 

Har kone som er 45 år...

Anonymkode: 5ef75...733

• 2 år senere...
Skrevet

hvordan er historien nå?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går man ikke på prevensjon og ikke har sterilisert seg, så kan man da bli gravid helt til eggløsningene har opphørt i menopausen (overgangsalderen). Menopausen starter vanligvis når man er mellom 45-50 år. 

Så det at du ikke har hatt mensen på to, tre måneder, er nok pga graviditeten ☺️🧡

Anonymkode: 9f2c6...d6c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 23.05):

En kollega av meg fikk første da hun var 46. Aldri noen som snakket negativt om dette. 
Biologien har tillat at du skal bli mor, så det er helt naturlig. 

Anonymkode: f5648...ed9

Hadde hun prøvd i mange år ? Var det et mirakel at hun plutselig bare ble gravid ? 

Anonymkode: e070e...509

Skrevet

Så koselig, tenker jeg🥰 du må jo bare kjenne på hva som blir rett for din familie å gjøre men din førstefødte er jo bare 5 år (?). Hadde hen vært 15 år hadde jeg muligens ikke orket, om jeg var deg😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mitt siste barn da jeg var 43. Hadde da et barn på 3 år fra før. Gikk helt fint. Ingen forhøyet risiko for noe (tok NIPT-test i Danmark) og et ukomplisert svangerskap og fødsel. Min jente er i dag 3 1/2 og jeg er så utrolig glad for at jeg fikk henne 💕

Anonymkode: 44b94...86b

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...