AnnePåLande Skrevet 2. juli 2022 #161 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det kan du tro så mye som du vil Anonymkode: 23790...875 Kjenner flere ungdommer i den alderen.. De er selvsentrerte og umodne, dog det finnes unntak.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #162 Skrevet 2. juli 2022 Oppland skrev (23 minutter siden): Gratulerer så koselig. En venninne, hennes mor var 46 år da hun ble født, gikk helt fint det. blir oppmuntrende å lese dette. Trådfølger. Har kone som er 45 år... Anonymkode: 5ef75...733
AnonymBruker Skrevet 30. juni #164 Skrevet 30. juni Går man ikke på prevensjon og ikke har sterilisert seg, så kan man da bli gravid helt til eggløsningene har opphørt i menopausen (overgangsalderen). Menopausen starter vanligvis når man er mellom 45-50 år. Så det at du ikke har hatt mensen på to, tre måneder, er nok pga graviditeten ☺️🧡 Anonymkode: 9f2c6...d6c
AnonymBruker Skrevet 1. juli #165 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 23.05): En kollega av meg fikk første da hun var 46. Aldri noen som snakket negativt om dette. Biologien har tillat at du skal bli mor, så det er helt naturlig. Anonymkode: f5648...ed9 Hadde hun prøvd i mange år ? Var det et mirakel at hun plutselig bare ble gravid ? Anonymkode: e070e...509
Tjoheiii Skrevet 6. juli #166 Skrevet 6. juli Så koselig, tenker jeg🥰 du må jo bare kjenne på hva som blir rett for din familie å gjøre men din førstefødte er jo bare 5 år (?). Hadde hen vært 15 år hadde jeg muligens ikke orket, om jeg var deg😅
AnonymBruker Skrevet 6. juli #167 Skrevet 6. juli Jeg fikk mitt siste barn da jeg var 43. Hadde da et barn på 3 år fra før. Gikk helt fint. Ingen forhøyet risiko for noe (tok NIPT-test i Danmark) og et ukomplisert svangerskap og fødsel. Min jente er i dag 3 1/2 og jeg er så utrolig glad for at jeg fikk henne 💕 Anonymkode: 44b94...86b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå