Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har vert sykemeldt en uke fra jobb pga ekstrem kvalme (uke 7) Sover hele dagen og må holde meg i nærheten av et toalett. Får dårlig samvittighet ovenfor jobben.

Fastlegen sa at jeg bare skulle ringe og be om mer sykemelding viss det var nødvendig, da hun mente at jeg måtte ta det med ro.

Andre som var sykemeldt pga kvalme og evt. hvilken uke\hvor lenge?......

Anonymkode: 048c0...523

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele veien. 

Skrevet

fra uke 7 til uke 17

Skrevet

Hele veien. Nok med å overleve. Jobb var meget fjernt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uke 6-20. fra uke 20 var jeg 80% sykemeldt og jobbet en dag i uken frem til permisjon

Anonymkode: 93bfb...e14

AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt sykemeldt fra uke 7, uke 27 nå. 
Sliter også med dårlig samvittighet for jobb, men helt ærlig har en ikke noe på jobb og gjøre om en er så kvalm at sykemelding tas i bruk. Kvalme er tortur. Kommer mest sannsynlig ikke tilbake i jobb heller siden kroppen ble fullstendig nedbrutt og ødelagt av oppkast, null søvn og utmattelse. Å være gravid er ikke for pingler! 
God bedring! 

Anonymkode: d3f18...095

AnonymBruker
Skrevet

Var sykemeldt 100% uke 7-8 og 50% uke 9-10 pga. kvalme. Ikke ha dårlig samvittighet, du må tenke på deg selv og spiren. Ikke press deg selv, du får ingenting igjen for det. 

Anonymkode: bf084...ead

AnonymBruker
Skrevet

Hele svangerskapet begge gangene. 

Anonymkode: 1a50d...648

AnonymBruker
Skrevet

Du må prioritere deg selv og helsa, ikke ha dårlig samvittighet for jobben. Kvalme hemmer en så mye at det er jo helt krise..

Anonymkode: 68a7e...bb8

AnonymBruker
Skrevet

Sykemeldt på grunn av kvalme fra uke 7 til uke 10, tror jeg det var. Var kvalm noe lenger, men i mye mindre grad enn de ukene. Lytt til legen.

Anonymkode: b3399...ee3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...