AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Hei! Jeg har gått ned 20 kg siden desember og opplever nå å røyte som om jeg skulle fått betalt for det. På sidene har det nå blitt glissent og ser hodebunnen hvis jeg separere håret 😅 foreløpig har jeg ikke funnet noe områder på toppen av hodet som er tynt, men har bare røyta i ca en mnd og fra hva jeg var googlet meg til kan jeg regne med at det varer en stund til 😬 Vurderer å klippe sidecut men redd hårtapet skal spre seg til flere områder på hodet og at sidecut bare kan gjøre vondt verre. Noen som har erfaring med hårtap etter vektnedgang og som vet om man mister går overalt eller om det holder seg til sidene? Anonymkode: 92377...bf4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Nå har jeg bare gått ned 11-12 kg, men har også erfart hårtap. Fått litt mer viker siden jeg startet. Ser ut til at håret er på vei tilbake etter 1-2 mnd nå i vedlikehold, heldigvis. Ta en eu-kontroll hos legen for å se om du mangler noe vitaminer som kan være medvirkende årsak 😊. Det gjorde jeg. Ukjent om håret kommer tilbake pga ekstra D (eneste jeg manglet) eller vedlikehold på kalorier da. Anonymkode: 0fb1d...b22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå