Gå til innhold

Needle spiking

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min lillesøster og jeg var på byen på søndag. Vi hadde det veldig gøy, danset og lo. Plutselig kom en fyr og ville være med oss. Vi syns bare det var koselig, men han ville henge på oss hele kvelden. Når vi skulle hjem, insisterte han på at han skulle kjøre oss gratis, for han var edru. Vi er begge litt skeptiske, så vi sa nei mange ganger, og hev oss heller i en taxi. Vi hadde drukket litt før byen, men bare 2 øl hver når vi var der. Ingen av oss husker mye fra taxituren eller når vi kom hjem, og jeg gikk i søvne den natten, som jeg aldri har gjort noen gang før. 

I dag sendte lillesøster bilde av en prikk med blåmerke rundt på låret, og tullet litt med at kanskje hun var blitt stukket. Dette sjokkerte meg, fordi jeg har akkurat det samme merke på leggen. Nå kjenner vi at vi faktisk ble litt bekymra for om det faktisk kan ha vært noe mer bak det. Søker man opp needle spiking på google, så er også merkene helt like. 

Er det noen som har opplevd dette? Bør vi gå å sjekke oss for noe? Ingen har følt seg dårlige i ettertid, så jeg antar at det går greit nå. Jeg bare ble skikkelig skremt, og hadde aldri tilgitt meg selv om noe hadde skjedd med henne. 

Anonymkode: 86cc2...d85

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen? 

AnonymBruker
Skrevet

Uff, så utrolig ekkel opplevelse dere har blitt utsatt for! Godt at det ikke gikk enda verre med dere, og at dere er trygge.

Når dere begge «tilfeldigvis» har de samme merkene, ville jeg tenkt at det er nettopp som du tenker - needle spiking. Ring til legevakt eller politi, så vet nok de hvordan dere skal forholde dere til det, og hvordan de kan teste for stoffer. 

Husk på at selv om det gikk forholdsvis bra med dere, er dette en mann som trolig gjør dette mot kvinner hver helg. Dere gjør alle en tjeneste dersom dere tar ubehaget med å rapportere det til politiet. 

Anonymkode: e01dd...cde

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Uff, så utrolig ekkel opplevelse dere har blitt utsatt for! Godt at det ikke gikk enda verre med dere, og at dere er trygge.

Når dere begge «tilfeldigvis» har de samme merkene, ville jeg tenkt at det er nettopp som du tenker - needle spiking. Ring til legevakt eller politi, så vet nok de hvordan dere skal forholde dere til det, og hvordan de kan teste for stoffer. 

Husk på at selv om det gikk forholdsvis bra med dere, er dette en mann som trolig gjør dette mot kvinner hver helg. Dere gjør alle en tjeneste dersom dere tar ubehaget med å rapportere det til politiet. 

Anonymkode: e01dd...cde

Vurderer sterkt å gi beskjed til politi eller kanskje anonymt i avis. Bare syns det er ekkelt siden vi ikke kan si noe bekreftet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...