Majken Skrevet 19. oktober 2002 #1 Skrevet 19. oktober 2002 Hvordan holder dere det ut?! Det gjør jo kjempevondt jo!! Jeg står på badet foran speilet og piner meg gjennom tre napp. Da har jeg tårer i øya, og må bare ta en pause for jeg holder ikke ut smerten. PS. har laaaaaavvvvv smerteterskel altså. Og da når jeg har tatt en pause, kvier jeg meg for å ta fatt på faenskapen igjen. Hmmm, kanskje hvis jeg tar to napp hver dag (en på hver side) så har jeg kanskje fine øyenbryn om noen måneder..... En skal lide for skjønnheten ja.....
Nicky B Skrevet 19. oktober 2002 #2 Skrevet 19. oktober 2002 Det blir bedre jo mer man napper! Syns jeg da, omraadet blir mer "herdet"! Naa har jeg ikke nappet paa en stund, da jeg gaar til 'beauty salon'en' og faar de vokset. (Vokser det som er overfloedig, vondt til og begynne med, men blir bedre etterhvert. Bonuset er at det tar lengre tid foer de maa tas igjen...) :D
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2002 #3 Skrevet 19. oktober 2002 pass på og stram huden med fingeren der du skal nappe..du kan kanskje og prøve litt ibux flytendeog smøre på bittelittegrann der det er mest kris..i værste fall?
xeyes Skrevet 19. oktober 2002 #4 Skrevet 19. oktober 2002 Også må du nappe MED hårets retning. Pin deg gjennom de første gangene, man blir herdet tilslutt xeyes
Gjest Diva Skrevet 19. oktober 2002 #5 Skrevet 19. oktober 2002 Jeg pleier å bruke en bomullsdott med kaldt vann som "kjøler" ned sår hud. Ha denne greit tilgjengelig når du napper og jeg anbefaler en pinsett som ikke er "skjev", men som er rett (dvs. har rette tupper), min erfaring er ihvertfall at de napper bedre og lugger ikke så fælt som den andre typen. Jeg også pleier å stramme litt i huden når jeg napper. Det er vondt og fælt og jeg HATER denne smerten,- men det blir såååå fint og jeg trives med å ha velstelte øyenbryn. Slutter meg til de som sier at huden blir litt mer "herdet" etter å ha nappet endel ganger. Hvis du synes det er for jæ...... å nappe selv, vil jeg tipse deg om å gjøre det hos hudpleier. Da kan du i hverfall sitte / ligge og slappe av imens og du har en proff til å fixe bryna dine :D Klem, Kattepus
jordbær Skrevet 19. oktober 2002 #6 Skrevet 19. oktober 2002 En venninne sa til meg at man skulle smøre inn huden i fuktighetskrem også stramme opp huden mens man napper. Napp med hårets retning:D Det er ikke SÅ ille..
Majken Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2002 Jeg nappet dem i går, pinte og nesten grein meg igjennom det. Fornøyd med det høyre, men det er liksom noe som ikke stemmer med det venstre...... Takk for alle råd forresten, de hjalp! Og så føles det så mye bedre når man ikke har et vilt buskas over øya!!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. oktober 2002 #9 Skrevet 21. oktober 2002 Det er ganske utrolig hvor mye velformede bryn gjør for ansiktet. Det er altfor mange pene jenter som ødelegger for seg selv ved ikke å nappe regelmessig. Milla
Mrs. B Skrevet 21. oktober 2002 #10 Skrevet 21. oktober 2002 Synes det var litt vondt til å begynne med jeg også, men ikke lenge. Etter noen få ganger var jeg herdet. Nå synes jeg nesten det er gøy... :o Særlig er det vanskelig å gi seg om det er et hår som bare såvidt har begynt å komme som man bare ikke får tak i.. da gir jeg meg ikke så lett!
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2002 #11 Skrevet 27. oktober 2002 Jeg synes ikke det gjør vondt i det hele tatt!
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2002 #12 Skrevet 27. oktober 2002 hjelper og nappe etter man har dusjet og synes jeg..
Gjest Virvel Skrevet 27. oktober 2002 #13 Skrevet 27. oktober 2002 Bit tennene sammen - det går over! :D Selv merker jeg ingen verdens ting lenger, så det er lys i enden av tunnelen!
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #14 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg må nappe kraftigt. Og øyenbryna peker mye oppover og går nesten helt ned til øyenlokket. (eg beskriver det kanskje litt groze!) Kan jeg da nappe det som er over også? Jeg gjorde det en gang, og mamma såg det med en gang.... hos hudpleiesalongen; får man noen slags bedøvelse da? eller sitter du å piner deg gjennom minuttene??
Fakse Skrevet 28. oktober 2002 #15 Skrevet 28. oktober 2002 Frisøren min nappa for meg første gangen, og da ble det enkelt å holde ved like fordi man bare trenger å ta noen få hår av gangen etterhvert som de vokser ut. Dessuten var det jo greit å få henne som er "proff" til å lage en fin fasong, så slipper jeg å plages med at jeg ikke får det til selv.
Mrs. B Skrevet 28. oktober 2002 #16 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg gikk også frisør til å gjøre det første gangen - og nå napper jeg selv ca. annen hver dag - etter behov. Har aldri hørt om at man kan få noe bedøvelse når man får nappet øyenbrynene.. det gjør da ikke sååå vondt?!
Madison Skrevet 29. oktober 2002 #17 Skrevet 29. oktober 2002 Ei venneinne gjorde det på meg første gangen.. var jo så vondt,satt med tårer i øya..og hun lo så hu grein omtrent:) Men nå går det bra,er ikke så vondt lenger :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå