AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Hei! Jeg er en sivilingeniør innen VA som skal på jobbintervju i Oslo hos et rådgiverfirma. Har til nå jobbet 2 år som avdelingleder i en kommune i Norge (jobbet flere år i hjemlandet mitt før dette). Om de spør om hva jeg forventer i lønn ønsker jeg å være litt forberedt. Hva tjener dere som jobber som rådgiver innen VA? :-) Spesielt dere i Oslo eller andre større byer. Hvor lang ansiennitet har dere, og hvilken utdannelse? Hva er størrelsen på firmaet? På forhånd, takk! Anonymkode: c548c...933
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei! Jeg er en sivilingeniør innen VA som skal på jobbintervju i Oslo hos et rådgiverfirma. Har til nå jobbet 2 år som avdelingleder i en kommune i Norge (jobbet flere år i hjemlandet mitt før dette). Om de spør om hva jeg forventer i lønn ønsker jeg å være litt forberedt. Hva tjener dere som jobber som rådgiver innen VA? 🙂 Spesielt dere i Oslo eller andre større byer. Hvor lang ansiennitet har dere, og hvilken utdannelse? Hva er størrelsen på firmaet? På forhånd, takk! Anonymkode: c548c...933 En jeg kjenner jobber i Oslo og tjener ca 850k i året. Ca 4 års erfaring. Selv jobber jeg på Sørlandet og tjener ca 700k i året med 5 års erfaring. Men vi har begge «kun» bachelor. Anonymkode: ba88f...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå