Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var fornøyd med å ha gått ned et par kg før jeg dro på en ukes ferietur her. Når jeg nå kom hjem hadde jeg gått opp 3,5kg! Trenger egentlig bare å dele frustrasjon ettersom jeg føler jeg har spist sunt, sett bort fra en liten pose chips på kvelden (170 kcal).

Kan noe av dette være vannvekt? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du har klart å spise 24 000 kalorier EKSTRA i løpet av en uke, så ja - mye er vannvekt 😊

Anonymkode: 95b38...000

• Liker 1
Skrevet

Hehe, såpass mye har jeg ikke spist, hvert fall 😅 

Men det gjør at jeg blir usikker på om vekta viste rett før jeg dro. Kanskje jeg ikke hadde gått ned noe likevel 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 5 dager på tur, og følte jeg spiste nokså sunt, ikke noe mer enn vanlig hvertfall. Musli til frokost , Subway til lunsj med grovt brød og tunfisk ( men det er noe jeg aldri spiser) og grillmat til middag. Jeg gikk også 10 000 skritt om dagen. Likevel hadde jeg gått opp 1.5 kg når jeg kom hjem 😅 

Tror kroppen var i feriemodus. 

Kos deg på ferie og gjør jobben når du kommer hjem igjen, ikke stress med det. Mest sannsynlig er det vannvekt kombinert med at du kanskje ikke hadde tømt deg før du veide deg, det går du fort med igjen!

Anonymkode: 769d4...f38

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke dette svaret er vitenskapelig, men jeg føler at de kiloene jeg nettopp har gått ned, kommer så superraskt på igjen. Det er ikke 7000kcal i overskudd for å få ett av de kiloene tilbake føler jeg🥴

Anonymkode: 052e7...4fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...