AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Hei, Jeg går vg 2 i studieforberedende linje og skal starte i vg 3 til sommeren. jeg hater stedet jeg bor i nå…ja, d er faktisk helt jævlig. Men mamma sier jeg må bli. Jeg har planlagte å flytte til pappa i *** og fullføre skole året der, hvor jeg trives. jeg kom inn på første valget mitt, og jeg må takke ja innen en uke, hvis ikke mister jeg min rett på skole plass… mamma har gjort det slikk at jeg ikke har bank-id så må vente til jeg blir 18 «i aug» (da skolen starter) nå risikerer jeg å miste min eneste mulighet for en god framtid i *** . Fordi mamma mener jeg absolutt skal bo her🤮🤮. Jeg må egt ha svar raskt fordi svar fristen er om 5 dager. Og mamma har tatt mitt mini id kort. Så får virkelig ikke svart «i det helle tatt». Skjønner virkelig ikke hvorfor mamma sier jeg ikke får lov, da jeg snart blir 18 og flytter ditt uansett! Om hun vill det eller ikke. Dette går jo bare utover meg. Ikke faen om jeg holder ut en dag til her. Anonymkode: 8cb0e...eea
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Ring skole eller inntakskontor. Forklar at du har mistet bankbrikke og at DnB nekter å gi deg nytt fordi du ikke har identifisert deg, og at du står i passkø. Spør om de kan være så snille å registrere manuelt, da du selvsagt er kjempeglad for å ha fått opptak. Tilby å komme til skolen og legitimere deg med etellerannet utgått eller bankkort om du har. Anonymkode: 0f746...76e 4
Kenelz Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 Er det en grunn til du ikke trives hos mor eller at far er så mye bedre?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ring skole eller inntakskontor. Forklar at du har mistet bankbrikke og at DnB nekter å gi deg nytt fordi du ikke har identifisert deg, og at du står i passkø. Spør om de kan være så snille å registrere manuelt, da du selvsagt er kjempeglad for å ha fått opptak. Tilby å komme til skolen og legitimere deg med etellerannet utgått eller bankkort om du har. Anonymkode: 0f746...76e Jeg synes også du bør prøve på dette her. Fungerer ikke det ville jeg luftet politianmeldelse med mor, for hun har på ingen måte lov til å beslaglegge din bankid. Anonymkode: f6131...e16 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Skrevet 1. juli 2022 Dette skal du kunne bestemme selv. Om det går greit du bor hos din far så er det ikke noe din mor kan nekte deg. Din stemme skal høres i dette. Jeg ville ha ringt banken og hørt hvordan du kan løse det uten bank id. Du har krav på en bankid og det er heller ikke noe din mor skal nekte deg. Jeg tror din mor er veldig følelsesstyrt og ikke tenker helt klart. Hun synes nok det er sårt at du vil flytte til far. Jeg vil anbefale deg at du prater rolig med henne og spør hva hun er redd for. Anonymkode: b9164...967
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå