AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Dette er tredje syklus jeg temper og prøver å lære.. Googlet masse, men finner ikke noe lignende. Tanker? Anonymkode: aa66f...595
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Vanskelig å si hva som er vanlig.. hvis du ikke vil teste så må du jo bare vente å se 😊 Anonymkode: 35e29...156
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vanskelig å si hva som er vanlig.. hvis du ikke vil teste så må du jo bare vente å se 😊 Anonymkode: 35e29...156 Er på 6dpo så for tidlig å teste gjort en real innsats nå, så håper det klaffer! Anonymkode: aa66f...595
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 Skal ikke en tempdipp kun vare i 1 dag? Anonymkode: 289f4...2c9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Skal ikke en tempdipp kun vare i 1 dag? Anonymkode: 289f4...2c9 Det jeg lurer på også skjønner du! Leste om ei på et amerikansk forum som hadde to dager, og det endte med positiv test.. Håper noen har en logisk forklaring på dette. Jeg har som sagt bare tempet tre sykluser. Anonymkode: aa66f...595
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #6 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det jeg lurer på også skjønner du! Leste om ei på et amerikansk forum som hadde to dager, og det endte med positiv test.. Håper noen har en logisk forklaring på dette. Jeg har som sagt bare tempet tre sykluser. Anonymkode: aa66f...595 Mulig det går an. Har selv hatt min første tempdipp på dag 10. Tempen datt 0,40 og opp igjen neste dag og dagen etter det. Nå dag 12 og er spent selv om jeg tenker tempen synker imorgen. Anonymkode: 289f4...2c9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #7 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Mulig det går an. Har selv hatt min første tempdipp på dag 10. Tempen datt 0,40 og opp igjen neste dag og dagen etter det. Nå dag 12 og er spent selv om jeg tenker tempen synker imorgen. Anonymkode: 289f4...2c9 Nervepirrende som fy! Jeg hadde også en brutal dipp på dag ti forrige syklus 0,5 ned. Så opp igjen 0,5 dagen etter, og holdt seg sånn i tre dager. Så dipp pluss mens dagen etter det igjen..Blir ikke klok på dette… Men alikevel så utrolig spennende å våkne for å tempe hver morgen 😄 Håper den ikke synker hos deg! Hatt test? Anonymkode: aa66f...595
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #8 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nervepirrende som fy! Jeg hadde også en brutal dipp på dag ti forrige syklus 0,5 ned. Så opp igjen 0,5 dagen etter, og holdt seg sånn i tre dager. Så dipp pluss mens dagen etter det igjen..Blir ikke klok på dette… Men alikevel så utrolig spennende å våkne for å tempe hver morgen 😄 Håper den ikke synker hos deg! Hatt test? Anonymkode: aa66f...595 Spennende ja ikke tatt test, venter til ettwr ikm. Synes jeg kjenner den er på vei hadde bestemt meg for å ikke lete etter symptomer, men vanskelig. Lykke til, håper det klaffer for deg 😀 Anonymkode: 289f4...2c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå