Gå til innhold

Hadde du giddet å være kunde hos et mobilselskap som bruker to måneder på å løse et problem?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har klaget på noe som burde være en enkel sak... jeg får feil fakturatype. Jeg har i nettbanken min merket av for "Alltid e-faktura", så alle som tilbyr e-faktura, vil sende meg det automatisk. 

Men dette mobilselskapet, ikke av Norges største, har siden jeg ble kunde i mars, sendt meg faktura på epost.

Hadde du giddet å være kunde hos noen som bruker to måneder på å løse en så enkel sak? Og som bruker over en uke på å svare i blant?

 

 

Endret av Million
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om problemet er faktura på epost, aå hadde jeg ikke brydd meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...