Million Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 (endret) Jeg har klaget på noe som burde være en enkel sak... jeg får feil fakturatype. Jeg har i nettbanken min merket av for "Alltid e-faktura", så alle som tilbyr e-faktura, vil sende meg det automatisk. Men dette mobilselskapet, ikke av Norges største, har siden jeg ble kunde i mars, sendt meg faktura på epost. Hadde du giddet å være kunde hos noen som bruker to måneder på å løse en så enkel sak? Og som bruker over en uke på å svare i blant? Endret 2. juli 2022 av Million
Anonymous 91 Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 Om problemet er faktura på epost, aå hadde jeg ikke brydd meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå