AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 I dag var jeg på kafe og ved bordet ved siden av oss satt det 2 unge voksne jenter, kan tenke meg sånn i midten av 30 årene, begynnelsen av 40 årene. Da jeg sto i dokø så kom hun ene i ganske så raskt tempo og hun spurte om det var opptatt, noe vi 2 som sto der bekreftet. Så ser vi hun gå frem og tilbke, og tydeligvis at det hastet litt. Jeg sier at du kan gå før meg og trodde nok at den foran meg ville si det samme når vi så hvordan hun oppførte seg, men før hun rakk å si noe så så jeg at noe skjedde, hun ble litt blek i ansiktet og så kjente vi en eim, av avføring. HUn begynte å gråte, tårene rant i strie strømmer, og den hvite buksa hennes var ikke hvit lengre. Så jeg tilbød henne å låne jakken min som var lang og jeg kjørte henne hjem. Men jeg syntes så synd i henne. Og hun turte nesten ikke se på meg da hun takket for hjemkjøring. Hun har jeg hatt i tankene mine siden, for jeg tenker at det var jo kjempeflaut for henne. Anonymkode: 81dee...e64 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Unge voksne jenter på 40 😂 Anonymkode: 2ab16...434 7
Pillarguri Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 Så fint at du hjalp henne og kjørte henne hjem. Uhell kan skje og da trenger vi at vi bryr oss om hverandre. 6
Scoops Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 For en forferdelig situasjon for henne å være i, var nå bra du hjalp henne så godt du kunne. Det der må være så utrolig flaut å oppleve, stakkars dame 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Skrevet 1. juli 2022 uff stakkars, dette var ikke kjekt og kan skje hvem som helst. uhell kan skje. jeg var full engang og tisset og bæsjet på meg i bilen på vei hjem, det var ikke noe gøy. Anonymkode: 05763...526 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #6 Skrevet 1. juli 2022 Hvorfor i alle dager lager du en tråd på kvinneguiden om det? Anonymkode: 0c4b5...f44 5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #7 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor i alle dager lager du en tråd på kvinneguiden om det? Anonymkode: 0c4b5...f44 Ts må jo få fortelle verden hvor godhjertet h*n er vel Anonymkode: 93f7e...0fb 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #8 Skrevet 1. juli 2022 Du fortjene ros. Veldig snilt av deg. Anonymkode: f876f...e5d 1
sucasamicasa Skrevet 1. juli 2022 #9 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvorfor i alle dager lager du en tråd på kvinneguiden om det? Anonymkode: 0c4b5...f44 Kanskje ts ville skrive ut tankene sine. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #10 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ts må jo få fortelle verden hvor godhjertet h*n er vel Anonymkode: 93f7e...0fb Er det noe galt i det? Er det galt å fortelle om en fin ting du har gjort for andre? Kanskje flere burde gjort som ts, kanskje det har en smitte effekt ❤️ du er hvertfall misfornøyd og gretten siden du har problemer med folk som er fornøyd med seg selv og sine handlinger. Og det Ibsen selv er jo litt stusslig Anonymkode: 198b3...be7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå