AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Er i 30 årene og har venner men er ifte jeg som må ta initiativ til å møtes. Tenker det har vært sånn hele livet og tenker at det handler om meg. Men vet ikke helt hva jeg gjør galt 🥹 noen i samme situasjon? noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 3edc2...363
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er i 30 årene og har venner men er ifte jeg som må ta initiativ til å møtes. Tenker det har vært sånn hele livet og tenker at det handler om meg. Men vet ikke helt hva jeg gjør galt 🥹 noen i samme situasjon? noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 3edc2...363 Føler med deg. Er i slutten av 30-årene og ufrivillig uetablert og er alene konstant. Ikke godt i det hele tatt. Var den sosiale personen før men er en av få barnløse.Har aldri vært mer alene de siste 4+ årene. Hater det!!😢 Alle er opptatt med sitt. Anonymkode: 80641...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Har det ganske likt, men er «bare» 28, og vennene mine har ikke barn ennå. Så jeg lurer på om det handler litt om at nettverket mitt ikke er studenter lengre, men nå er i jobb og har forpliktelser der..? Det har også slått meg om kanskje covid kan spille inn. Altså at folk har justert ned det sosiale behovet siden man har hatt mindre kontakt med andre i et par år. Jeg vet ikke. Men jeg blir aldri invitert på fest lengre, og jeg føler det er jeg som må initiere hver gang jeg skal være med folk. (Kanskje jeg bare har blitt kjedelig…) Anonymkode: a24bb...e90 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 Man må enten fortsette å være den som alltid tar initiativ, eller så må man la være. La vennskapet gå sin gang, de ender som regel med at man aldri ser hverandre eller har noen kontakt. Jeg fant min beste venninne i voksen alder, og for første gang vet jeg hva det er å ha noen som faktisk ønsker å være med meg, som faktisk ringer og spør hvordan det går og vi snakker i telefonen i timesvis. Det er noe jeg aldri har opplevd før. Jeg har alltid, helt siden barneskolen, vært den som må oppsøke folk, jeg må ringe rundt, jeg må ta kontakt, har aldri vært noen som har virket interessert i meg for den jeg er, jeg er grei nok, men ikke nok til å faktisk spørre hvordan det går. Helt ærlig har jeg det mye bedre nå, selv om jeg dog har mindre venner. Anonymkode: 0268a...9c9 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Jeg har det og sånn. Det beste jeg har gjort er bare å innfinne meg med det. Jeg er simpelthen ikke en person folk liker å være sammen med. Jeg blir også avvist av andre om jeg tar initiativ. Anonymkode: 3e952...ecf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå