AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Jeg er i permisjon med baby og har ett barn på 3 år Natten har jeg baby, dagen har jeg baby, ettermiddagen er jeg mest med storesøster. Mannen er såklart på jobb. Jeg har ingen familie i nærheten, og resten jobber. Mannen merker at jeg er lite engasjert på ettermiddagen, men jeg har ikke mer å gi...? Alt er bare barn barn barn, skriking, styr. Han får liksom denne voksenkontakten som jeg ikke får, og har energi til barna. Noen som forstår hva jeg mener? Anonymkode: e3e91...753 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Ja, vi forstår. Forstår kjempegodt. Men det blir bedre. Imens får du sette noen Små rom for deg selv som gor deg glede. Anonymkode: 91fca...cac 3
Vimsepims Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 Ja. Det høres ut som det er på tide med en bedre middag ute uten barn, enten i lag med venner eller med mannen. Bare det å komme seg bort i noen timer er helt himmelsk! Evt går det kanskje an å sende eldste til besteforeldre et par dager?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er i permisjon med baby og har ett barn på 3 år Natten har jeg baby, dagen har jeg baby, ettermiddagen er jeg mest med storesøster. Mannen er såklart på jobb. Jeg har ingen familie i nærheten, og resten jobber. Mannen merker at jeg er lite engasjert på ettermiddagen, men jeg har ikke mer å gi...? Alt er bare barn barn barn, skriking, styr. Han får liksom denne voksenkontakten som jeg ikke får, og har energi til barna. Noen som forstår hva jeg mener? Anonymkode: e3e91...753 Forstår hva du mener, har du ikke mulighet for å reise til familien din, siden samboeren din alikevel jobber hver dag? Du får tenke på at han sitter i samme situasjon når det er han sin tur..... Anonymkode: 34f28...971
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Skrevet 1. juli 2022 Vimsepims skrev (10 minutter siden): Ja. Det høres ut som det er på tide med en bedre middag ute uten barn, enten i lag med venner eller med mannen. Bare det å komme seg bort i noen timer er helt himmelsk! Evt går det kanskje an å sende eldste til besteforeldre et par dager? Ønsker ikke å mase på de, da de heller aldri har tilbudt seg. En av foreldrene mine er også syk. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Forstår hva du mener, har du ikke mulighet for å reise til familien din, siden samboeren din alikevel jobber hver dag? Du får tenke på at han sitter i samme situasjon når det er han sin tur..... Anonymkode: 34f28...971 Anonymkode: e3e91...753
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #6 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kan du reise bort uten 3 åringen og samboer noen dager?? Så fokuserer du bare på deg og baby, evt. besteforeldre kan hjelpe til. Anonymkode: 34f28...971
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #7 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg er i permisjon med baby og har ett barn på 3 år Natten har jeg baby, dagen har jeg baby, ettermiddagen er jeg mest med storesøster. Mannen er såklart på jobb. Jeg har ingen familie i nærheten, og resten jobber. Mannen merker at jeg er lite engasjert på ettermiddagen, men jeg har ikke mer å gi...? Alt er bare barn barn barn, skriking, styr. Han får liksom denne voksenkontakten som jeg ikke får, og har energi til barna. Noen som forstår hva jeg mener? Anonymkode: e3e91...753 Hvordan trodde du det ville bli? Anonymkode: 8a352...2f7 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #8 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan trodde du det ville bli? Anonymkode: 8a352...2f7 Jeg visste jo at det kom til å bli sånn, jeg trodde bare ikke jeg kom til å føle det så sterkt. Anonymkode: e3e91...753 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #9 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan du reise bort uten 3 åringen og samboer noen dager?? Så fokuserer du bare på deg og baby, evt. besteforeldre kan hjelpe til. Anonymkode: 34f28...971 Samboer begynner på jobb før kl 7, så det er jeg som må levere i barnehagen. Anonymkode: e3e91...753
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #10 Skrevet 1. juli 2022 Du har ikke en barselgruppe eller andre bekjente (f.eks. kollegaer) som er i permisjon, som du kan få litt voksen-påfyll fra? Anonymkode: 61815...6dd
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #11 Skrevet 1. juli 2022 Jeg har det helt likt. Føler virkelig med deg. Det er tungt. Babyen min begynner heldigvis i barnehage i august Anonymkode: b9950...70c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #12 Skrevet 1. juli 2022 Kanskje du skal prøve å få til å dra ut og gjøre noe en kveld i uka og en gang i løpet av helga? Bare gå en tur alene, trene, dra på yoga, besøke en venninne? Anonymkode: 8d42e...8d9 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #13 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje du skal prøve å få til å dra ut og gjøre noe en kveld i uka og en gang i løpet av helga? Bare gå en tur alene, trene, dra på yoga, besøke en venninne? Anonymkode: 8d42e...8d9 Baby er bare 4 uker. Jeg tror bare det er mangel på søvn, at døgnet varer hele døgnet, at det verken er fri på natt, dag, ettermiddag, også natt, dag, fordi storesøster trenger meg også.... Og alt om igjen. Det er jeg som leverer, så sover lite. Jeg får ikke til å pumpe heller så får ikke gjort så mye. Dagens utblåsning. Tror jeg savner familie og venner, at jeg føler meg mye alene med det samme om igjen og om igjen. Anonymkode: e3e91...753 1
Anonym90059005 Skrevet 1. juli 2022 #14 Skrevet 1. juli 2022 Skal dere ikke ha noe ferie nå som kan bryte mønsteret litt? Eller kan ikke du ta med deg barna og besøke familie noen dager?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #15 Skrevet 1. juli 2022 du liker ikke dine egne barn tydeligvis. Anonymkode: 1876d...ba6
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #16 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): du liker ikke dine egne barn tydeligvis. Anonymkode: 1876d...ba6 🙄 Anonymkode: 8aa12...0dd 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #17 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): du liker ikke dine egne barn tydeligvis. Anonymkode: 1876d...ba6 Og du er tydeligvis helt idiot Anonymkode: b8277...254 6 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #18 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): du liker ikke dine egne barn tydeligvis. Anonymkode: 1876d...ba6 Dagens kommentar. Vil du være med moren din 48 timer i døgnet....? Nei, tenkte meg det. Betyr det at du da ikke liker din mor? Anonymkode: e3e91...753
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #19 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dagens kommentar. Vil du være med moren din 48 timer i døgnet....? Nei, tenkte meg det. Betyr det at du da ikke liker din mor? Anonymkode: e3e91...753 Ja, de som ikke ønsker det må ha et dårlig forhold til sin mor. Anonymkode: 5b34b...ecb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå