AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Skal ut å reise med norwegian med spedbarn. Det står på norwegian at bilsete og barnevogn, men jeg lurer på om det blir sendt som spesialbagasje eller om det må bestilles i tillegg? Skal ha med barnevogn som går som håndbagasje, men må sende bilstolen. Anonymkode: 6eef0...8c8
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Vi har i alle fall ikke bestilt det utenom. Anonymkode: c9c17...5c4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal ut å reise med norwegian med spedbarn. Det står på norwegian at bilsete og barnevogn, men jeg lurer på om det blir sendt som spesialbagasje eller om det må bestilles i tillegg? Skal ha med barnevogn som går som håndbagasje, men må sende bilstolen. Anonymkode: 6eef0...8c8 Ser nå at noe av teksten ikke er med🙈 Jeg vet at bilstol og barnevogn er inkludert som innsjekket bagasje, men jeg lurer på om noen her vet om det blir sendt som spesialbagasje eller med vanlig bagasje? Å ringe tar jo evigheter.. Anonymkode: 6eef0...8c8
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 Det blir sendt som spesialbagasje. Anonymkode: 721b2...967
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Skrevet 1. juli 2022 Pakk det godt inn!! Vi har brukt prampack. Anonymkode: c9c17...5c4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #6 Skrevet 1. juli 2022 Ja, det er viktig. «Spesialbagasje» betyr ikke ar vogna blir behandlet pent. Det betyr først og fremst at det er mer pes å levere den inn. Anonymkode: 721b2...967
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå