AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Har vært på en slags leir ganske lenge nå. Der fikk jeg god kontakt med en fyr. Siste kvelden stakk jeg en lapp i hånda på han, der sto telefon-nr mitt og noen ord om hvor hyggelig jeg syns han er. (syns han er litt mer enn "hyggelig" altså). Jeg tør ikke si ting direkte derfor stakk jeg til han den lappen og ba han se på den når han kom hjem til hytten sin. Senere på kvelden satt jeg på terrassen. Da suser han forbi på sykkel i en vill fart. Og siden jeg bare rakk rope hei og han ropte hei tilbake... Og siden alt gikk så fort og jeg ble skuffet over at det SÅ UT SOM han bare forsvant og ikke brydde seg, så gikk jeg inn. Da ser jeg at han tok en u-sving, snur, stopper foran terrassen min.. Men drar videre siden han ikke så meg. Og da jeg klarte hive meg ut døren igjen, så var det for sent. Nå får jeg aldri vite hva han skulle si. Ikke har jeg nr hans og ikke har jeg etternavnet hans... Er så lei meg. Og så var det vel positivt at han prøvde få pratet med meg da... Men... Noen råd? 😔 Anonymkode: fd963...82c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Men i alle dager. Fikk han ikke nummeret ditt? Ville han noe og ikke fant deg, så sender han vel melding? Anonymkode: c8a78...cb9 6 1 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 Han ser ikke på det som noen avvisning. Han sender melding hvis han ønsker kontakt. Anonymkode: 961d6...707 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Men i alle dager. Fikk han ikke nummeret ditt? Ville han noe og ikke fant deg, så sender han vel melding? Anonymkode: c8a78...cb9 Det er sant... Får håpe han gjør det da. Er jo mitt eneste håp... AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Han ser ikke på det som noen avvisning. Han sender melding hvis han ønsker kontakt. Anonymkode: 961d6...707 Tenkte ikke så mye på om han tok det som en avvisning. Tror nok han forsto at jeg gikk inn når han suste forbi. Han skulle bare ha stoppet litt raskere så jeg fikk det med meg... Men nå ble det ikke slik. Får håpe han sender mld. Anonymkode: fd963...82c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå