AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Del Skrevet 1. juli 2022 Er i en vanskelig situasjon med brudd og mye vonde følelser, fikk tips om å ringe en spådame som visstnok er god. Hun snakket om nåtid og fortid men ville ikke si noe spesielt om fremtiden, bare at ting KAN bli sånn eller slik. Jeg følte meg idiot allerede under samtalen for å ha ringt og kjente tårene presse på. Konfronterte henne med hvorfor hun ikke ville si noe om fremtid, men fikk bare svar at universet skifter hele tiden. Vet jeg er idioten og valgte å ringe osv men skjønner ikke at de kan få holde lovlig på. Sitter bare med enda mer sorg og penger ut vinduet. Hun heter Ayla fra Purple reading, tidligere spådommen.com Anonymkode: 546d1...4dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er i en vanskelig situasjon med brudd og mye vonde følelser, fikk tips om å ringe en spådame som visstnok er god. Hun snakket om nåtid og fortid men ville ikke si noe spesielt om fremtiden, bare at ting KAN bli sånn eller slik. Jeg følte meg idiot allerede under samtalen for å ha ringt og kjente tårene presse på. Konfronterte henne med hvorfor hun ikke ville si noe om fremtid, men fikk bare svar at universet skifter hele tiden. Vet jeg er idioten og valgte å ringe osv men skjønner ikke at de kan få holde lovlig på. Sitter bare med enda mer sorg og penger ut vinduet. Hun heter Ayla fra Purple reading, tidligere spådommen.com Anonymkode: 546d1...4dc Så hun hadde rett i det hun sa om nåtid og fortid? Eller var hun helt på jordet? Anonymkode: 4d708...1db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Del Skrevet 1. juli 2022 58 minutter siden, AnonymBruker said: Så hun hadde rett i det hun sa om nåtid og fortid? Eller var hun helt på jordet? Anonymkode: 4d708...1db Det var noe rett på fortid men det hun sa om vedkommende på nåtid kan ikke jeg vite noe om , hun sa hva han følte og tenkte og når ikke vi har noe kontakt så er det jo ubrukelig. Men å nekte å si noe om fremtid og bare komme med svada for alt som KAN skje er jo helt hinsides Anonymkode: 546d1...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Del Skrevet 2. juli 2022 Ja, de er jo bare personer sitter og gjetter og finner på ting og pakker det inn i fine ord, de har ikke magiske evner. Men ikke vær så lei deg av at du gjorde en litt teit ting, det får ingen konsekvenser siden du virker å være smart nok til å ha skjønt at det bare er tull Anonymkode: 8a6a4...dba 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Del Skrevet 2. juli 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Ja, de er jo bare personer sitter og gjetter og finner på ting og pakker det inn i fine ord, de har ikke magiske evner. Men ikke vær så lei deg av at du gjorde en litt teit ting, det får ingen konsekvenser siden du virker å være smart nok til å ha skjønt at det bare er tull Anonymkode: 8a6a4...dba Ts her: takk for et fint svar, følte meg litt bedre av å bli dømt ❤️ Anonymkode: 546d1...4dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Del Skrevet 2. juli 2022 I vanskelige situasjoner har jeg og gjort ting som er dust. Det gjør ingenting. Gi deg selv litt slack og ta godt vare på det selv, du er i en prosess som ikke går i en rett linje❤️ Anonymkode: 84b32...6fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Del Skrevet 2. juli 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: I vanskelige situasjoner har jeg og gjort ting som er dust. Det gjør ingenting. Gi deg selv litt slack og ta godt vare på det selv, du er i en prosess som ikke går i en rett linje❤️ Anonymkode: 84b32...6fe ❤️❤️❤️ Anonymkode: 546d1...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det var noe rett på fortid men det hun sa om vedkommende på nåtid kan ikke jeg vite noe om , hun sa hva han følte og tenkte og når ikke vi har noe kontakt så er det jo ubrukelig. Men å nekte å si noe om fremtid og bare komme med svada for alt som KAN skje er jo helt hinsides Anonymkode: 546d1...4dc For meg høyrest det heller betryggande ut at ho ikkje seier at det eller det skal skje. Altså viss det er slik at framtida skiftar heile tida utfrå val som vi gjer, slik at fleire alternativ er mulige. Anonymkode: 4d708...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 2. juli 2022 #9 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): For meg høyrest det heller betryggande ut at ho ikkje seier at det eller det skal skje. Altså viss det er slik at framtida skiftar heile tida utfrå val som vi gjer, slik at fleire alternativ er mulige. Anonymkode: 4d708...1db Det kan umulig være noe hvis. Denne historien blir jeg bare oppgitt over. Ayla kaller seg veilleder. Hvorfor klage på det og kreve noe annet av henne enn dette når en veileders jobb er, nemlig å finne ut hva som har skjedd (se på fortid), se hva han føler nå og se hva som er nå (nåtid)? Svaret om fremtiden ligger i hvordan du tar mot informasjonen og om du gjør noe fornuftig med den. Det minst fornuftige er å avvise informasjon uten ettertanke fordi du ikke vil vite hva som er nå, men i fremtid. Vet du ikke hvor du er er det nettopp da du må vite hvor du for å kunne ta riktige skritt mot fremtidens muligheter. Det er ikke mulig for noen å vite hvor du skal hen når de ser du går i ring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #10 Del Skrevet 5. juli 2022 Det stemmer at universet skifter hele tiden. Ting skjer ikke alltid som det skal for at mange tar ikke tegn fra eksempel drømmer eller annet rundt seg på å ta handlig med noe. Anonymkode: a4c54...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #11 Del Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det stemmer at universet skifter hele tiden. Ting skjer ikke alltid som det skal for at mange tar ikke tegn fra eksempel drømmer eller annet rundt seg på å ta handlig med noe. Anonymkode: a4c54...d31 Beleilig forklaring for alle synske det da. Anonymkode: a73d6...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #12 Del Skrevet 9. juli 2022 On 7/2/2022 at 10:04 PM, Lawyam said: Det kan umulig være noe hvis. Denne historien blir jeg bare oppgitt over. Ayla kaller seg veilleder. Hvorfor klage på det og kreve noe annet av henne enn dette når en veileders jobb er, nemlig å finne ut hva som har skjedd (se på fortid), se hva han føler nå og se hva som er nå (nåtid)? Svaret om fremtiden ligger i hvordan du tar mot informasjonen og om du gjør noe fornuftig med den. Det minst fornuftige er å avvise informasjon uten ettertanke fordi du ikke vil vite hva som er nå, men i fremtid. Vet du ikke hvor du er er det nettopp da du må vite hvor du for å kunne ta riktige skritt mot fremtidens muligheter. Det er ikke mulig for noen å vite hvor du skal hen når de ser du går i ring. Unnskyld DEG! En jævla spådame sin greie er å spå fremtiden, og dersom hun eller han bare skal si at det ene eller det andre kan skje, ja da ser hun pokker ikke fremtiden, da gjetter hun, for det er klart, det meste kan skje i fremtiden. Jeg kan ende opp med å bruke tid på å svare på noe tull på KG. Og oi se der, nå er det skjedd så jeg spådde nettopp nåtiden. Du er sikkert Ayla da Anonymkode: 546d1...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #13 Del Skrevet 9. juli 2022 så dette gikk vel omtrent som forventet altså... Anonymkode: fd6b7...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #14 Del Skrevet 9. juli 2022 I min ungdom ringte jeg selv spådame. 🤐 Tror det kostet noe ala 35 kr minuttet - etter datidens indeks. Samtalen varte ca. 11 min, så det var 400 kr rett ut av vinduet. 🤑 Det første hun spurte om var horoskopet mitt. Husket jeg ble provosert bare av spørsmålet. For det endte med at hun satt å leste opp horoskopet mitt. Og som man vet, er et horoskop sabla generelt, og treffer ganske mange med sine overfladiske skildringer og beskrivelser. Hun påpekte dog at jeg hadde hatt det tøft i det siste. Altså, det er den største selvfølgen som er. For ingen som har det strålende og surfer gjennom livet ringer spådamer for å høre om fremtiden. Aldri. Det er jo bermen som sliter som tyr til desperate handlinger og bruker penger på noe slikt skit. Husker jeg spurte konkret om to spørsmål, men jeg fikk selvfølgelig ingen svar på det. Bare noe overfladisk vissvass om stjernenes bane forbi månen tilsa at jeg måtte senke skuldrene. 😄 Prøvde å legge på etter 8 minutt, men hun klarte å dra det videre hver gang. Det var hun faktisk god på. Det eneste hun var god på, for å si det slik. I etterpåklokskapens navn tror jeg ikke hun traff på noe, selv om hun prøvde å være generell. Ironien rundt spåing er at når noen habile personer sier "slik blir det", så vil du faktisk anstrenge deg ubevisst for å innfri det, fordi du tror så på det. Samt oppleve en slags placeboeffekt. Derfor er det ganske lett å opparbeide seg et godt omdømme på slike tjenester. I ettertid mottok jeg et medlemsblad fra en alternativ kilde... 6 ganger iløpet av ett år. Som jeg ikke hadde bedt om. Men ok, jeg betalte ikke for det, og kastet dem når jeg fikk dem. Spådamer og andre pisspreik burde faktisk vært forbudt. Eventuelt lovregulert til en maks sats pr. minutt, og langt lavere enn hva de opererer med. Mamma ringte i sin tid en healer som bedrev telefonhealing på henne i 20 minutter til 30 kr minuttet. Hun var like syk etterpå, for å si det mildt Anonymkode: ffd15...293 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå