AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Jeg har vært hjemme alene med datteren vår i 4 uker grunnet mannen har vært bortreist på jobb. Hun har vært mye syk i løpet av de ukene så nå er jeg utslitt. Hun har begynt på en ny sykdomsperiode nå. Mannen kom hjem i går kveld. Jeg spurte han om det var greit at jeg tok meg en tur ut i dag for å gjøre noen ærender og for å lufte hodet litt. Det var helt greit. Jeg sitter her på en parkeringsplass å har dårlig samvittighet for at jeg dro avgårde. Jeg vet at det trenger jeg ikke å ha,men den komner snikende uansett. Fryktelig irriterende. Flere som føler det sånn?? Anonymkode: aecb1...90e 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Ja. Det er helt, helt vanlig. Mam guilt, kaller de det vel på engelsk. Å ha dårlig samvittighet for noe man VET ikke er noe å ha dårlig samvittighet for, er helt helt vanlig. Anonymkode: f42bc...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 Typisk damer 😂 å sjukt vanskelig å gjøre noe med. Men går med litt øvelse på det da. Kos deg❤️ Anonymkode: a9632...461
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja. Det er helt, helt vanlig. Mam guilt, kaller de det vel på engelsk. Å ha dårlig samvittighet for noe man VET ikke er noe å ha dårlig samvittighet for, er helt helt vanlig. Anonymkode: f42bc...8cb Irriterende vanlig. Tvila på at mannen min har dårlig samvittighet når han er borte så hvorfor skal jeg ha det. Jeg var lenger borte enn planlagt å alt hadde gått bra hjemme. Anonymkode: aecb1...90e 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Skrevet 1. juli 2022 Vanlig 😊 Men jeg har aldri opplevd det selv. Jeg veit at barna får dekt sine behov. Som mor, kjæreste, tante, venn, søster, datter og arbeidstaker så trenger jeg også at mine behov blir dekt. Du er ikke bare mamma TS. Det er greit å si til seg selv. Hvorfor ha dårlig samvittighet? Anonymkode: bf9de...14d 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #6 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vanlig 😊 Men jeg har aldri opplevd det selv. Jeg veit at barna får dekt sine behov. Som mor, kjæreste, tante, venn, søster, datter og arbeidstaker så trenger jeg også at mine behov blir dekt. Du er ikke bare mamma TS. Det er greit å si til seg selv. Hvorfor ha dårlig samvittighet? Anonymkode: bf9de...14d Jeg har nok dårlig samvittighet fordi jeg føler meg som en dårlig mor sånn generelt 😢 Synes det er utrolig tøft å være alene med henne når hun er syk da det ofte ender opp med blålys til sykehuset. Det tærer på mammahjertet mitt. Anonymkode: aecb1...90e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå