AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Fikk igjen 27.000 på skatten og fikk også feriepenger nå. malt jeg fikk igjen på skatten har jeg brukt til å sponse mopedlappen til sønnen. Pusset opp soverommet til vår andre sønn med nye møbler osv. el sparkesykkel Bl.a så var det tomt. Så kom feriepengene. De pengene ble brukt på ny valp, og div vedlikehold av hus. Har igjen 5000 kr og de må jeg bruke til nye briller. Vår eldste sønn har sommerjobb og vil bare jobbe i sommer og tjene penger. mannen tar med han andre til syden ei uke. for å snu på det hele så har barna fått mye og er fornøyd. Minstemann gleder seg veldig til syden. guttetur med pappa og storby ferie. Jeg gleder meg sykt til å få ei uke hjemme helt alene. Kan ikke huske sist jeg hadde alenetid. Jeg er glad ungene har fått det de har trengt. er det ikke slik med oss mødre at vi ofte nedprioriterer oss selv? har kjøpt meg nye sokker da 😅 Neste sommer er det min tur til å bruke litt penger på meg selv Anonymkode: b0d42...ad5 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Merkelig familie som ikke reiser samlet på tur. Anonymkode: 9f47a...7ae 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 Om man har kjøpt valp må man jo regne med å være hjemme i sommer uansett. Syntes det er mest rart at mannen og sønnen drar uten deg og han andre. Anonymkode: ae55d...9a6 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Merkelig familie som ikke reiser samlet på tur. Anonymkode: 9f47a...7ae Merkelig? Det er litt annerledes med ungdommer.. han som har sommerjobb vil jobbe så mye han kan i sommer for å ha penger til studielivet til høsten. Anonymkode: b0d42...ad5 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om man har kjøpt valp må man jo regne med å være hjemme i sommer uansett. Syntes det er mest rart at mannen og sønnen drar uten deg og han andre. Anonymkode: ae55d...9a6 Hva er rart med det? Jeg ønsker jo at de skal reise og at yngste får en skikkelig fin ferie. Han eldste vil ikke bli med da han heller vil jobbe. Han har fått valget. Jeg ønsker selv å være hjemme da vi både har valp og jeg vil være hjemme med eldste. Mange fedre som tar med sønnene på guttetur, og mange mødre tar med jentene sine på jentetur. far og sønn skal på fotballkamper og mye guttegreier, jeg unner de det. Jeg skal gå mye i fjellet sammen med venninner - gleder meg helt sykt. Anonymkode: b0d42...ad5 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #7 Skrevet 1. juli 2022 Skjønte ikke helt vitsen med innlegget.. Anonymkode: a304e...9a2 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #8 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er rart med det? Jeg ønsker jo at de skal reise og at yngste får en skikkelig fin ferie. Han eldste vil ikke bli med da han heller vil jobbe. Han har fått valget. Jeg ønsker selv å være hjemme da vi både har valp og jeg vil være hjemme med eldste. Mange fedre som tar med sønnene på guttetur, og mange mødre tar med jentene sine på jentetur. far og sønn skal på fotballkamper og mye guttegreier, jeg unner de det. Jeg skal gå mye i fjellet sammen med venninner - gleder meg helt sykt. Anonymkode: b0d42...ad5 Guttegreier? Alvorlig talt, vi er i 2022 ikke 50-tallet. Anonymkode: 9f47a...7ae 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #9 Skrevet 1. juli 2022 Har også brukt mine feriepenger på barna. De har fått kjøpt seg sko og klær som de har ønsket seg. Har ikke råd til det ellers i året Anonymkode: 5bb7f...048 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #10 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Guttegreier? Alvorlig talt, vi er i 2022 ikke 50-tallet. Anonymkode: 9f47a...7ae Er du misunnelig eller hva er greia? Har du ikke råd til ferie? Anonymkode: b0d42...ad5 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #11 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Merkelig familie som ikke reiser samlet på tur. Anonymkode: 9f47a...7ae Ja vi er skikkelig merkelig.. helt super spesielle 😅 må være den rareste familien i Norge der far og sønn reiser på ferie, mens 18 åringen ønsker å jobbe Anonymkode: b0d42...ad5 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #12 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skjønte ikke helt vitsen med innlegget.. Anonymkode: a304e...9a2 Hva var det som ble vanskelig for deg? Anonymkode: b0d42...ad5 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #13 Skrevet 1. juli 2022 Så kjekt, ha en fin sommerferie 🌞 Anonymkode: 384d4...e56
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #14 Skrevet 1. juli 2022 Skjønte heller ikke helt formålet med innlegget. Anonymkode: 1d5d0...e65
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #15 Skrevet 1. juli 2022 Vil vel egentlig si at du har brukt penger på deg selv. Du har jo kjøpt deg valp. Anonymkode: 478a2...f67
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #16 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er du misunnelig eller hva er greia? Har du ikke råd til ferie? Anonymkode: b0d42...ad5 Har bedre økonomi enn dere. Anonymkode: 9f47a...7ae
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #17 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fikk igjen 27.000 på skatten og fikk også feriepenger nå. malt jeg fikk igjen på skatten har jeg brukt til å sponse mopedlappen til sønnen. Pusset opp soverommet til vår andre sønn med nye møbler osv. el sparkesykkel Bl.a så var det tomt. Så kom feriepengene. De pengene ble brukt på ny valp, og div vedlikehold av hus. Har igjen 5000 kr og de må jeg bruke til nye briller. Vår eldste sønn har sommerjobb og vil bare jobbe i sommer og tjene penger. mannen tar med han andre til syden ei uke. for å snu på det hele så har barna fått mye og er fornøyd. Minstemann gleder seg veldig til syden. guttetur med pappa og storby ferie. Jeg gleder meg sykt til å få ei uke hjemme helt alene. Kan ikke huske sist jeg hadde alenetid. Jeg er glad ungene har fått det de har trengt. er det ikke slik med oss mødre at vi ofte nedprioriterer oss selv? har kjøpt meg nye sokker da 😅 Neste sommer er det min tur til å bruke litt penger på meg selv Anonymkode: b0d42...ad5 Som en annen her spør: Hva er poenget med dette innlegget? Er det å understreke hvilken altoppofrende mor du mener at du selv er? At dere har alt på stell? At det tydeligvis er en sammenheng mellom å bruke penger på seg = å prioritere seg selv? Viss det er en ferieuke hjemme alene du ønsker deg, så er dét å prioritere seg selv, selv om det ikke koster fem øre ekstra. Anonymkode: 5e71b...38d
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #18 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har bedre økonomi enn dere. Anonymkode: 9f47a...7ae Og hva vet du om hva jeg tjener? Vi er begge i full jobb med høy utdanning.. nedbetalt bolig på 180 kvm. Anonymkode: b0d42...ad5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #19 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Som en annen her spør: Hva er poenget med dette innlegget? Er det å understreke hvilken altoppofrende mor du mener at du selv er? At dere har alt på stell? At det tydeligvis er en sammenheng mellom å bruke penger på seg = å prioritere seg selv? Viss det er en ferieuke hjemme alene du ønsker deg, så er dét å prioritere seg selv, selv om det ikke koster fem øre ekstra. Anonymkode: 5e71b...38d Ja jeg er skikkelig altoppofrende mor! Barna kommer alltid først, det har de alltid gjort. Nei jeg er ikke flink å prioritere meg selv, men når barna har alt de trenger og har det topp er det tilfredstillende for meg og da har jeg det bra! istedefor å heie på andre, så prøver du å vri på saken med å kalle meg egoistisk og at jeg prioriterer meg selv som ønsker å ha alene uke 😅 godt forsøk! Noen blir sinte i tråden her og sier guttetur er teit, at familien vår er teit som ikke reiser alle. misunnelsen er så sterk at enkelte klarer ikke la være. Mange uføre her inne som er rasende, og blir syke når de ser andre reiser på ferie, pusser opp eller kjøper seg noe. så klart vi som er i jobb har god råd!!? Skulle da bare mangle.. hadde uføre hatt samme råd som oss hadde vel alle ville blitt ufør Anonymkode: b0d42...ad5 1
Summeer Skrevet 1. juli 2022 #20 Skrevet 1. juli 2022 Synes du er ekstremt korttenkt om du har blåst så mye penger på unødvendige ting og ikke spart noe som helst..... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå