AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Hei! Jeg har forsøkt å skrevet dette innlegget mange ganger men slettet det like mange ganger. Når jeg ser følelsene mine svart på hvitt så ser jeg selv at jeg er urimelig og urettferdig. Samtidig sitter jeg å føler at min kjæreste tar forholdet og meg for gitt. Jeg tror absolutt ikke han gjør det med vilje å oppføre seg slik. Men det er slik situasjonen tolkes og oppleves for meg. Jeg har forsøkt å gi han rom og tid den siste måneden til alle prosjektene han har hatt hjemme, men nå er jeg kommet dit at jeg føler jeg er alene i forholdet. For inntil en måned siden var han flink å ta en rask telefon for å bare si hei og høre om alt var bra. Det stoppet brått for en måned siden. Alt den andre usikkerheten jeg føler vet jeg er i mitt eget hode og ikke noe han kan lastes for. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Om jeg skal puste med magen noen dager til og gi han litt tid eller bare ta det opp på en grei måte. Klarer liksom ikke å legge fra meg tanken om at dette stresset bare er i mitt eget hode. - ts Anonymkode: 89a3c...6f1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Ta nå opp tlf og ring han selv. Gud bedre 🤦♀️ Når du bare sitter og venter på at han skal ta kontakt er det ikke rart du overtenker. Hva så om du ringer først. Det betyr ingenting. Virker ikke som du er så interessert heller med denne oppførselen. Anonymkode: 9fe8e...658
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 Har dere ikke sett hverandre eller kommunisert på en måned? Anonymkode: 671ca...98d
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 Spm her er jo, hvor lenge har dere vært sammen, bor dere sammen. Hvor gammel er du? Du skriver han har hatt ekstra gjøre, da er det naturlig nok mindre kontakt. Og sånn er det i perioder. Når man er to, så må man også være to som fungerer hver gir seg og sammen. Og helt vanlig at i perioder blir det mer og mindre iht kontakt. Så her tenker jeg du bør henge litt med venner ol, når han er optatt med annet, fremfor å sitte hjemme å gruble seg i hjel. Nå vet jeg ikke helt hva du mener iht å bli tatt for gitt, da du ikke begrunner den delen av problemet. Eller om det kun handler om at han er travel en periode Anonymkode: ff027...52e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Skrevet 1. juli 2022 Hvor mye kontakt har dere da? Anonymkode: 1323f...b5b
MakeItHappen Skrevet 1. juli 2022 #6 Skrevet 1. juli 2022 Vært i samme situasjon. Til slutt sprakk jeg da jeg nådde bristepunktet mitt. Jeg klarte ikke mer da han ikke tok noe ansvar for relasjonen vår selv om jeg hadde sagt i fra. Da kom det frem at han ikke elsket meg lenger men hadde tenkt til å vente med å si i fra til det passet bedre. Det er fryktelig vondt å gå slik. Jeg følte meg litt lettet da det endelig ble brudd. Om ikke annet kunne jeg starte på helningsprosessen og se fremover. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #7 Skrevet 1. juli 2022 Takk til dere alle for svar. Som jeg sa så har jeg skrevet dette innlegget flere ganger og slettet det like mange ganger for jeg føler mye av dette er urimelig når jeg ser det svart på hvitt i tekst selv. Vi skrev litt meldinger nå. Da begge barna hans holdt på med andre ting så tok jeg en telefon til han. Jeg liker ikke å ringe når jeg vet han gjør noe med barna; da er det deres tid. Vi fikk snakket litt og jeg vet jo at mye av dette er i mitt eget hode. Han er overarbeidet og har startet på for mye på en gang. Ts Anonymkode: 89a3c...6f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå