AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Hvor lang tid tok det før du merket effekt av kenacort? Er så allergisk nå at jeg ikke kommer meg ut døra. Tok sprøyte i går rundt 15 tiden, ikke kjent noe virkning enda.. så erfaringer? Anonymkode: 69bdb...da7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 Det virker som Kenacort er kortison mot betennelser i muskler og sener når man googler litt? Uansett, om du har fått det for allergi, så er det vel riktig. Dette står på internett: " Hvor lang tid tar det før kenacort virker? Kortison begynner å virke innen 24-48 timer, men noen ganger kan det ta lengre tid før den virker. Effekten av kortison varer i ca 2-3 uker. Avhengig hvor injeksjonen er gitt bør det smertefull området avlastes, spesielt dersom det er satt i senefeste." Anonymkode: 2202e...ac2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 Kenacort-T har en begynnende effekt etter 2-4 timer, og maksimal effekt etter 2-4 døgn. Hvis du ikke har merket noen effekt etter 24 timer er det veldig rart. Tok du en eller to doser? (Jeg tok alltid 2 doser første gang, og en enkeldose 3-4 uker etterpå) Anonymkode: 7fbf9...464
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Skrevet 1. juli 2022 For meg virket det ikke i det hele tyy, så gidder ikke ta det igjen. Anonymkode: 6d822...7c1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #6 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For meg virket det ikke i det hele tyy, så gidder ikke ta det igjen. Anonymkode: 6d822...7c1 HM. *Virket ikke i det hele tatt. Anonymkode: 6d822...7c1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #7 Skrevet 24. juli 2022 Hat lest at det er på markedet noe som hjelper mot allergiMener å huske at det består av bla et visir ,brukes bla av flere som jobber på områder med mye små partikler.Er vist veldig effektivt. Anonymkode: 18035...d37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå