Gå til innhold

Hvordan hjelpe at kjæresten får vondt på penis hode?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inne i et ganske nytt forhold, og opplever noe jeg aldri har opplevd før. Penishode hans are utrolig følsomt til det punkte at det gjør faktisk vondt om jeg bruker teknikken jeg har brukt med andre kjærester hvor jeg passer på at det blir skikkelig glatt når jeg runker han slik at jeg kan bevege hånden hele veien opp og ned når munnen og spesifikt halsen min trenger en lufte pause. 

Første gang jeg prøvde det hvor hele hånden min var rundt penis hode hans fikk han en så intens reaksjon at ene beine hans gjorde en automatisk rykning og slo hele foten sin på veggen. Hvor han så endte opp med å fortelle meg at det er et problem han har hatt hele livet, når jeg spurte hvordan han vasker den så forklarte han at han første må bruke en spesiell krem som minker følsomheten før han så kan vaske den. Vi hadde hatt sex et par ganger før det, og jeg hadde sugd på den litt uten at det var fokuset men bare får å gjøre den litt glatt. Det var ikke noe problem men tydeligvis er det anderledes for han. Å være inni meg, eller å ha penis hodet inne i munnen min, føltes veldig deilig sa han, den selve kanten av penis hode som går rundt, husker ikke hva navnet er på den delen, kunne ha noen korte sekunder med ubehag. Men nytelses signalene dekket mer enn ubehaget. 

Jeg lurte på er det noen med erfaringer med menn som har hatt det slik? Jeg har spurt om han vil bruke kremen når vi har sex slik at han ikke skal føle noe ubehag, men han sier han ikke vil risikere at kremen skal minske følsomheten for meg. Er det noen krem som fungerer bare for han som ikke vil påvirke meg. Og finnes det noen krem som gir han den samme effekten men som både smaker godt, eller i det minste smaker ok, og som ikke er farlig for meg å få i meg når jeg utfører oralsex?

Anonymkode: 20c5a...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

🦗 Så dette er såpass ukjent at jeg burde ta kontakt med sexolog kanskje?

Anonymkode: 20c5a...adb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres litt spesielt ut. Jeg har ikke all verdens erfaring med xylocain, og slike bedøvende salver, men jeg vil jo tro at det går an å la den få virke, og så vaske bort overskuddet, slik at du slipper å få i deg noe. 

Andre måter å få ned følsomheten, er jo å bruke kondom og glidemiddel.  

Anonymkode: 04b78...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For trang forhud?

Anonymkode: fa64a...71a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som lege bør oppsøkes. (Siden han har bedøvelsessalve har han kanskje vært der?).   Sånn kan han ikke fortsette å ha det.

Ellers husker jeg fra yngre år at berøring av penishodet med tørre fingre kunne være litt vel følsomt. Dog ikke på langt nær slik du beskriver.

Anonymkode: 8f455...7cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

 

Første gang jeg prøvde det hvor hele hånden min var rundt penis hode hans fikk han en så intens reaksjon at ene beine hans gjorde en automatisk rykning og slo hele foten sin på veggen.

Anonymkode: 20c5a...adb

Du beskriver alle menn jeg har hatt sex med. Har enda ikke møtt en mann som syntes direkte stimuli på glans er godt. Det oppleves så intenst at det kan være smertefullt. 
 

Du skriver at samleie og oralsex går helt fint. Det er ikke noe gærnt med penisen hans. Helt normalt å ikke like å bli runka sånn du beskriver.

Anonymkode: 35a2f...80e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

For trang forhud?

Anonymkode: fa64a...71a

Høres ut som det ja. Omskjæring er behandlingen.

Anonymkode: bd2b0...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du beskriver alle menn jeg har hatt sex med. Har enda ikke møtt en mann som syntes direkte stimuli på glans er godt. Det oppleves så intenst at det kan være smertefullt. 
 

Du skriver at samleie og oralsex går helt fint. Det er ikke noe gærnt med penisen hans. Helt normalt å ikke like å bli runka sånn du beskriver.

Anonymkode: 35a2f...80e

Direkte stimuli av glans krever noe smørende for ikke å bli for intenst. Olje eller mannens eget pre-cum f.eks.

Nå virker det som TS sin kjæreste har noe galt siden han må bedøve for å gjennomføre vask. 

Anonymkode: 8f455...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet. 

Hadde for trang forhud, å penishodet hadde derfor blitt veldig følsomt, har fjernet forhuden nå og det er ikke lenger et problem.

Anonymkode: 6ac99...e30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

🦗 Så dette er såpass ukjent at jeg burde ta kontakt med sexolog kanskje?

Anonymkode: 20c5a...adb

Det er ikke sexolog men urolog du må kontakte 😂 får henvisning igjennom fastlege.

Hvis han har trang forhud så er det absolutt verdt det å fjerne den, og da blir han kvitt problemet helt.

Anonymkode: 6ac99...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hadde samme problemet. 

Hadde for trang forhud, å penishodet hadde derfor blitt veldig følsomt, har fjernet forhuden nå og det er ikke lenger et problem.

Anonymkode: 6ac99...e30

Hvor lang tid gikk det før etter du hadde fjernet huden at du sluttet å være så følsom da? Jeg vil jo tro om jeg foreslår noe slikt så vil jo det første han tenkte på hvor lenge han vil være nødt til å gå rundt å ha vondt siden han da ikke har noen forhud til å beskytte penishode når han så bare går med bokser. For ikke å snakke om smerten han får ved berøring?

Anonymkode: 20c5a...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å dumpe han? Det pleier å løse problemet. I alle fall for deg.

Anonymkode: 4cdd5...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Har du prøvd å dumpe han? Det pleier å løse problemet. I alle fall for deg.

Anonymkode: 4cdd5...412

Hadde vært redd å date deg om ved første litt bump på veien uansett om alt annet er bra så stikker du av. 

Anonymkode: 20c5a...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Suzanne

Silikonbasert glidemiddel. 

Resten får han fikse selv. Han må gå til legen. Anbefaler ikke lidocain el lign på følsomme områder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvor lang tid gikk det før etter du hadde fjernet huden at du sluttet å være så følsom da? Jeg vil jo tro om jeg foreslår noe slikt så vil jo det første han tenkte på hvor lenge han vil være nødt til å gå rundt å ha vondt siden han da ikke har noen forhud til å beskytte penishode når han så bare går med bokser. For ikke å snakke om smerten han får ved berøring?

Anonymkode: 20c5a...adb

Han burde overhodet ikke bli omskåret. Det han heller burde er å gradvis eksponere penis ved å dra ned forhuden. 

Anonymkode: 76bbd...046

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/2/2022 at 11:50 AM, AnonymBruker said:

Du skriver at samleie og oralsex går helt fint. Det er ikke noe gærnt med penisen hans. Helt normalt å ikke like å bli runka sånn du beskriver.

Anonymkode: 35a2f...80e

Men hvor mange menn vet du om som må bruke bedøvelseskrem for å vaske penis I dusjen?? Kanskje lese hele beskrivelsen og ikke kun det med runking? 

Forøvrig så elsker jeg når kona drar forhuden tilbake, klemmer godt rundt, og runker hele penis uten at forhuden glir frem og tilbake. Gjerne uten smøring.    Det er og deilig når tennene er så vidt borti når hun suger meg. 

"helt normalt å ikke like å bli runket sånn du beskriver".      Tror faktisk ikke jeg har vært i forhold eller hatt ONS det kvinnen ikke har brukt spytt, dratt forhuden tilbake, og runket både glans og resten.     Så tror kanskje det er mere normalt enn du forestiller deg. 

 

Mann 38.

Anonymkode: 24169...c9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 18.32):

Hvor lang tid gikk det før etter du hadde fjernet huden at du sluttet å være så følsom da? Jeg vil jo tro om jeg foreslår noe slikt så vil jo det første han tenkte på hvor lenge han vil være nødt til å gå rundt å ha vondt siden han da ikke har noen forhud til å beskytte penishode når han så bare går med bokser. For ikke å snakke om smerten han får ved berøring?

Anonymkode: 20c5a...adb

Det var 1 mnd der det var rimelig vondt, og etter 3 mnd var meste parten av følsomheten borte, utenom med visse tekstiler.

Nå 1 og et halvt år senere er det null følsomhet uten om sex osv, holder ut mye lengere også.

Det høres kanskje ekstremt ut med 3mnd der du har smerter i penis når den gnir i bokseren, men om jeg hadde måttet gjøre det igjen så hadde jeg gjort det. Men jeg hadde også trang forhud, jeg vet ikke om kjæresten din har det?.

AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 20.04):

Han burde overhodet ikke bli omskåret. Det han heller burde er å gradvis eksponere penis ved å dra ned forhuden. 

Anonymkode: 76bbd...046

Lykke til med det. Det har tatt meg over 1 år uten forhud for at følsomheten er gått bort, gå med penis eksponert som du sier vil aldri ha noe merkbar effekt. Enten må ts bare leve med det, eller så må han gjøre det jeg sier. 

Ts burde gå til fastlegen sin, forklare problemet, bli henvist til urolog så han/hun kan gi sin faglige mening om hva Ts bør gjøre.

Anonymkode: 6ac99...e30

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det var 1 mnd der det var rimelig vondt, og etter 3 mnd var meste parten av følsomheten borte, utenom med visse tekstiler.

Nå 1 og et halvt år senere er det null følsomhet uten om sex osv, holder ut mye lengere også.

Det høres kanskje ekstremt ut med 3mnd der du har smerter i penis når den gnir i bokseren, men om jeg hadde måttet gjøre det igjen så hadde jeg gjort det. Men jeg hadde også trang forhud, jeg vet ikke om kjæresten din har det?.

Lykke til med det. Det har tatt meg over 1 år uten forhud for at følsomheten er gått bort, gå med penis eksponert som du sier vil aldri ha noe merkbar effekt. Enten må ts bare leve med det, eller så må han gjøre det jeg sier. 

Ts burde gå til fastlegen sin, forklare problemet, bli henvist til urolog så han/hun kan gi sin faglige mening om hva Ts bør gjøre.

Anonymkode: 6ac99...e30

Takk for informasjon, vi har snakket mer åpent om det i går. Han fortalte at fastlegen deres når han var ikke fylt 2 år overbeviste moren hans om at det var bedre å bruke krem enn å gå for omskjæring og at så lenge han var nøye med krembruken så ville det gå over av seg selv når han ble eldre og penisen vokste. Men det har det dessverre ikke gjort, han klarer å få den bak både når den er slapp og ved ereksjon (takket verre at han er nøye med at han bruker 15-20 minutter hver dag avhengig av når han har anledning. Gjør øvelser hvor han skifter mellom å strekke forhuden ut, og så bak penis hode. Ellers ville han ikke klart å ha sex eller noe annet da om han stopper blir det for stramt.

Så det er ikke som andre kjærester jeg har hatt hvor ereksjon eksponerer penishode nesten helt automatisk, eller en som hadde for mye forhud. Jeg vil ikke gå inn på diagnose for å risikere å eksponere han for mye, bare la oss si han har andre problemer som har gjort at det ikke har blitt en prioritering fordi han klarer akkurat å takle de smertene de gir. Han sa aldri forventet å ha en kjæreste en gang. Han kunne levd med smertene om det bare var slik en stund etter operasjonen som er normale type smerter. Men den smerten som han får om bokser kommer bort på penis hode hans å skal være slik opp til 3 måneder. Jeg har full forståelse at han er redd. Hadde jeg vært i hans sko tror jeg ikke jeg hadde klart å være i full jobb, med en go del overtid, trene 5 dager i uka for å holde kroppen vedlike, ha et sosialit liv og kjæreste uten at du merker det på han at det nok egentlig er for mye. 

Men jeg har spekulært på om jeg skal ta opp med han det jeg vet om den halvtype omskjæring, husker ikke navnet spesifikt, hvor de lager et slags snitt og så syr om. Siden det da bare vil være vondt etter operasjonen samtidig som penis hodet fortsatt vil være beskyttet. Jeg var en gang med en fyr (under en ukes sommerflørt) som hadde gått igjennom noe slikt, og var veldig nervøs første gang fordi han var redd jeg kom til å vil nekte å ha noe å gjøre med han pga utseende som det skaper. Kan ikke si at jeg hadde sett et slikt utseende på en penis før, men det var ikke noe galt med den slik han fryktet at jeg kom til å synes den var ekkel.

Jeg vil bare trå veldig forsiktig fram med å foreslå det, slik at han ikke tror det er noe JEG trenger da jeg kan leve med at jeg må ta hensyn osv. Grunnen til at jeg tok det opp her overhode var først så viste jeg ikke hele situasjonen da forholdet er ganske så ferskt. De få han har hatt sex med før tok han det aldri opp med dem, nå som han har åpnet seg til meg ønsker jeg bare å kunne hjelpe han gjennom det. Uansett hva han bestemmer seg for. 

Anonymkode: 20c5a...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk for informasjon, vi har snakket mer åpent om det i går. Han fortalte at fastlegen deres når han var ikke fylt 2 år overbeviste moren hans om at det var bedre å bruke krem enn å gå for omskjæring og at så lenge han var nøye med krembruken så ville det gå over av seg selv når han ble eldre og penisen vokste. Men det har det dessverre ikke gjort, han klarer å få den bak både når den er slapp og ved ereksjon (takket verre at han er nøye med at han bruker 15-20 minutter hver dag avhengig av når han har anledning. Gjør øvelser hvor han skifter mellom å strekke forhuden ut, og så bak penis hode. Ellers ville han ikke klart å ha sex eller noe annet da om han stopper blir det for stramt.

Så det er ikke som andre kjærester jeg har hatt hvor ereksjon eksponerer penishode nesten helt automatisk, eller en som hadde for mye forhud. Jeg vil ikke gå inn på diagnose for å risikere å eksponere han for mye, bare la oss si han har andre problemer som har gjort at det ikke har blitt en prioritering fordi han klarer akkurat å takle de smertene de gir. Han sa aldri forventet å ha en kjæreste en gang. Han kunne levd med smertene om det bare var slik en stund etter operasjonen som er normale type smerter. Men den smerten som han får om bokser kommer bort på penis hode hans å skal være slik opp til 3 måneder. Jeg har full forståelse at han er redd. Hadde jeg vært i hans sko tror jeg ikke jeg hadde klart å være i full jobb, med en go del overtid, trene 5 dager i uka for å holde kroppen vedlike, ha et sosialit liv og kjæreste uten at du merker det på han at det nok egentlig er for mye. 

Men jeg har spekulært på om jeg skal ta opp med han det jeg vet om den halvtype omskjæring, husker ikke navnet spesifikt, hvor de lager et slags snitt og så syr om. Siden det da bare vil være vondt etter operasjonen samtidig som penis hodet fortsatt vil være beskyttet. Jeg var en gang med en fyr (under en ukes sommerflørt) som hadde gått igjennom noe slikt, og var veldig nervøs første gang fordi han var redd jeg kom til å vil nekte å ha noe å gjøre med han pga utseende som det skaper. Kan ikke si at jeg hadde sett et slikt utseende på en penis før, men det var ikke noe galt med den slik han fryktet at jeg kom til å synes den var ekkel.

Jeg vil bare trå veldig forsiktig fram med å foreslå det, slik at han ikke tror det er noe JEG trenger da jeg kan leve med at jeg må ta hensyn osv. Grunnen til at jeg tok det opp her overhode var først så viste jeg ikke hele situasjonen da forholdet er ganske så ferskt. De få han har hatt sex med før tok han det aldri opp med dem, nå som han har åpnet seg til meg ønsker jeg bare å kunne hjelpe han gjennom det. Uansett hva han bestemmer seg for. 

Anonymkode: 20c5a...adb

OK, jeg skjønner, det høres ut som at din kjæreste er ca i samme båt som jeg var.

Sånn krem fungerer ikke, å kutte av en del av forhuden kan fungere, da vil han kunne dra forhuden tilbake men det risikerer også at den blir stram igjen, å jeg tviler på at det har noe effekt for sensitiviteten. Jeg ville bare bitt i det sure eple å fjernet hele forhuden.

Hør her den første uka var det ekstremt følsomt, men jeg dekka jo til penisen med bandasje og vaselin(noe du må gjøre i 2 eller 3 uker) så det føltes egentlig ikke så ille (utenom når jeg bytta bandasje osv). + ereksjonene man får på natten var ekstremt vonde de første 2 ukene, pga man har sydd i penis.

så 2 uker gjør det ganske vondt men man bare presser seg igjennom det. etter 1 mnd begynner det og bli bedre, man merker det jo men det er ikke like smertefult.

etter 3 mnd er det nesten null ubehag utenom visse tekstiler kan være litt sensitivt.

etter 1 år er det ingen ting som er ubehagelig.

Nå idag kjenner jeg ingen ubehag kan gni penis på alle tekstiler, får fortsatt god følelse under sex, kjempe lett å holde penis ren, får aldri kukost, holder ut lenger under sex, syntes det var verdt det sånn i etterkant å ville gjort det igjen. sexlivet mitt hadde vært mindre en optimalt hadde jeg ikke gjort det.

 

 

 

 

Anonymkode: 6ac99...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ha doggy så går alt meget bra skal jeg love deg😜 #girlpower #lovemylife #voksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...