AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Del Skrevet 1. juli 2022 Er det mulig å gå ned på moderat lavkarbo (f.eks. litt havregrøt til frokost og litt ris\pasta\potet til middag)? Anonymkode: 3d2c7...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Del Skrevet 1. juli 2022 Selvfølgelig. Så lenge du ligger i kaloriunderskudd, går du ned i vekt. Det spiller ingen rolle om du spiser litt, ikke noe, eller mye karbohydrater, det er kaloriene du må se på. Anonymkode: 2e015...266 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selvfølgelig. Så lenge du ligger i kaloriunderskudd, går du ned i vekt. Det spiller ingen rolle om du spiser litt, ikke noe, eller mye karbohydrater, det er kaloriene du må se på. Anonymkode: 2e015...266 Men karbohydrater binder så ekstremt mye vann, selv om jeg har spist moderat med karbohydrater, er jeg likevel oppblåst (selv om det er knekkebrød med protein-pålegg)... Anonymkode: 3d2c7...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men karbohydrater binder så ekstremt mye vann, selv om jeg har spist moderat med karbohydrater, er jeg likevel oppblåst (selv om det er knekkebrød med protein-pålegg)... Anonymkode: 3d2c7...0b8 At kroppen holder på vann har ikke noe å si for om du mister fett på kroppen eller ei. Anonymkode: 2e015...266 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Del Skrevet 1. juli 2022 Jeg gjør det, hvis jeg bruker tidsbegrenset spising i tillegg. Anonymkode: df26e...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #6 Del Skrevet 1. juli 2022 Aldri hatt problemer med å gå ned i vekt uten lavkarbo, jeg takler ikke så mye proteiner og fett. Kaloriunderskudd er det som har hjulpet meg. Anonymkode: f4cf8...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #7 Del Skrevet 1. juli 2022 Ikke at dette er et råd, men et eksempel på at karbo har null å si. Jeg gikk ned 25kg da jeg hadde anoreksi og fikk en bmi på 16. Det var mest karbohydrater og proteiner (var litt redd for fett), samt masse lettbrus. Så når jeg leser tråder her inne om at kunstig søtning gir fedme, man må kutte karbo og kun spise proteiner og fett for å gå ned i vekt, så bare rister jeg på hodet. Anonymkode: 30671...e14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #8 Del Skrevet 1. juli 2022 Aldri gått på lavkarbo, telt kalorier og endret livsstil. Gått ned 22 kg på 6 mnd. Anonymkode: 1e153...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #9 Del Skrevet 1. juli 2022 Du treger ikke keto, men lavkarbo så kan man spise en viss mengde karbohydrater, men ikke hvitt mel og sukker. Lavkarbo er et vidt begrep. Man går ned lettere dersom man kutter på raske karbohydrater Etter min mening. Anonymkode: 358f2...5de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå