AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Jeg har tydeligvis bestilt noe jeg måtte betale noe toll eller noe på. Jeg skjønner ikke helt. Jeg fikk en faktura for en stund siden. Jeg betalte til det kontonummeret som sto der, men fant ikke noe kid, så jeg skrev faktura nummeret på melding. I dag fikk jeg inkassovarsel, der det sto at jeg ikke har betalt, så jeg kunne få rettsak uten forvarsel. Jeg prøvde å ringe, men det kom bare musikk, så det var aldri noen som tok telefonen. Jeg prøvde å sende melding på mail, men mailadressen var ugyldig. Nå har jeg betalt en gang til. Fremdeles ingen kid. Så jeg skrev faktura nr på melding. Denne gangen har jeg screamchotet betalingen. Jeg syns dette virker useriøst. Er det noen andre som har erfaring med fedex? Anonymkode: 5d6d0...b50
nisselue Skrevet 1. juli 2022 #2 Skrevet 1. juli 2022 Har du prøvd her? https://www.fedex.com/no-no/customer-support/invoice-payments.html
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 nisselue skrev (6 minutter siden): Har du prøvd her? https://www.fedex.com/no-no/customer-support/invoice-payments.html Takk, jeg har skrevet nå. Jeg betalte faktisk gjennom der sist også. Husket nå at jeg ikke fikk betalt med ører, så jeg måtte runde opp. Nå betalte jeg gjennom nettbanken. I nettbanken min står det bare mobilregning, så det står ikke hvilken kontonummer jeg har betalt til. Jeg har prøvd å kontakte banken, men det var over 20 minutter ventetid. Så da betalte jeg en gang til. Anonymkode: 5d6d0...b50
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk, jeg har skrevet nå. Jeg betalte faktisk gjennom der sist også. Husket nå at jeg ikke fikk betalt med ører, så jeg måtte runde opp. Nå betalte jeg gjennom nettbanken. I nettbanken min står det bare mobilregning, så det står ikke hvilken kontonummer jeg har betalt til. Jeg har prøvd å kontakte banken, men det var over 20 minutter ventetid. Så da betalte jeg en gang til. Anonymkode: 5d6d0...b50 Eller mobilbetaling var det vel det sto. Anonymkode: 5d6d0...b50
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Skrevet 1. juli 2022 Hold deg vekke fra Fedex i Norge. Bare tull med de. På klokkeforum på FB er det folk som har mistet klokker verd mange titusener. Anonymkode: 0b475...dde
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #6 Skrevet 1. juli 2022 Fedex er en av verdens største speditører, og har eksistert i over 50 år. Å kalle dem useriøse er kanskje litt.. useriøst 😄 Finner ikke noe e-postadresse sånn umiddelbart, men finner et skjema hvor du kan kontakte dem. Kanskje du burde prøve via det. Anonymkode: c2b86...de1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #7 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fedex er en av verdens største speditører, og har eksistert i over 50 år. Å kalle dem useriøse er kanskje litt.. useriøst 😄 Finner ikke noe e-postadresse sånn umiddelbart, men finner et skjema hvor du kan kontakte dem. Kanskje du burde prøve via det. Anonymkode: c2b86...de1 Ja jeg har kontaktet dem på skjema, men det tar 5 til 10 dager før de svarer. Nå har jeg betalt to ganger, så hvis de setter i gang rettsak for 237 kroner, så begynner jeg å lure. Men jeg har tatt bilder av både bankens behandling av betalingen og alt, så de skal få se at jeg har betalt. Anonymkode: 5d6d0...b50
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #8 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja jeg har kontaktet dem på skjema, men det tar 5 til 10 dager før de svarer. Nå har jeg betalt to ganger, så hvis de setter i gang rettsak for 237 kroner, så begynner jeg å lure. Men jeg har tatt bilder av både bankens behandling av betalingen og alt, så de skal få se at jeg har betalt. Anonymkode: 5d6d0...b50 Epostadressen fikk jeg beskjed på min mail at var ugyldig. Jeg fikk ikke sendt noe mail. Anonymkode: 5d6d0...b50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå