Gå til innhold

til hvem er det siste komplimentet du har gitt til en mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til hvem er det siste komplimentet du ga til en mann? Hva sa du? 

Hvilke kvaliteter er det du ser i han som du verdsetter?

Hvor lenge har dere kjent hverandre?

Anonymkode: 79d61...a8c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hm, når du skriver det slik så innser jeg at jeg skryter mye om folk men er for dårlig på å si det til dem. Jobber med 90% menn så er stort sett mannlige kollegaer jeg skryter av.

Stort sett at de er flinke i jobben sin. Gode ledere, flinke til å håndtere folk riktig.

Anonymkode: 5b3cc...735

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Broren min. Han er omtenksom, positiv person med flott utstråling. Kjent han i 34 år.

Anonymkode: ca174...d9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa til kjæresten i går at han er sexy. 😈 Og til bestekompisen at han er utrolig snill og raus. 

Anonymkode: a3967...926

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sa til han jeg dater litt sånn løst at han var sexy da jeg fikk bilde av ham naken i dusjen 😄

Han er snill og interessant, det liker jeg. 

Har kjent ham siden mars og ikke møttes så ofte på grunn av ulike omstendigheter, så det kan godt hende han har noen andre fine egenskaper jeg ikke har oppdaget ennå :)

Anonymkode: 1404d...956

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Av alle ting var det til fastlegen som gikk i shorts uten skinne på benet etter ulykken hans tidligere i år 🤣 jeg sa "se der, pene ben uten skinne på i dag" (bør kanskje legge til han har vært fastlegen vår i over 30 år..

Anonymkode: dcbdc...6e9

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg sa til en kompis :du er en fantastisk fyr. Er så glad jeg har deg i livet mitt.

Han er smart, reflektert, morsom og vi har vanvittig mye og snakke om hver gang vi møtes/ringes.

Har kjent han i over 30 år.

AnonymBruker
Skrevet

Ga en tilbakemelding til en kollega i går om at han er så flink med ansatte/folk. Flink å skryte av andre, tar opp ting på en ordentlig måte og har en god måte å håndtere ulike ansatte og situasjoner på. Flott fyr! 

Anonymkode: 4c756...476

• Liker 1
Skrevet

Sa til kjæresten at han er så deilig og kjekk.

Skrevet

Til samboer. Jeg sa han var fantastisk rett før vi la oss. ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...