Gå til innhold

13 år gammel jente som ikke forstår at foreldrene har sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en bonusdatter på 13 som ikke skjønner at voksne har sex eller at vi/jeg og faren hennes har sex.

Er dette umodent?

Har en niese som skjønte at voksne sexet da hun var 10 år.

Anonymkode: 07958...2f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"sexet" ? 😆 

Hvis hun er 13 år har hun da hatt om.dette på skolen:) Ikke stress med det ihvertfall. La barn være barn så lenge de kan. 

Anonymkode: ca68e...436

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel heller det at det er flaut og ekkelt, noe som er normalt.

Anonymkode: 30475...64d

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 og vil helst ikke tenke på hva mine foreldre har gjort, verken i fortid eller fremtid 

Anonymkode: 6774f...834

• Liker 43
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvordan vet du hva hun skjønner? Det kan jo hende at hun (med rette) bare velger å ikke forholde seg til det. 

• Liker 28
  • Nyttig 3
Skrevet

Tror hun er fullt klar over det. Men det er svært skjeldent at de ønsker å snakke om det i denne alderen, spesielt med en "ste-forelder". Og selv om hun forstår det så er ikke det nødvendigvis noe hun ønsker å tenke på og ihvertfall ikke snakke om

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det for en ting å henge seg opp i? Har du lite til overs for denne jenta og ønsker å se på henne som litt "dum" siden du lar deg engasjere av noe så bagatellmessig? Og på hvilken måte skulle hun ha tilkjennegitt at hun vet om at du og faren hennes har sex, tenker du? 

Anonymkode: 6895d...b6b

• Liker 22
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Hvorfor er dette et problem for deg? Det er helt normalt at barn uansett alder ikke ønsker å vite om foreldrenes sexliv. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke noe hun går og tenker på? 

Jeg kan ikke huske at jeg noen gang gikk og tenkte på at foreldrene mine hadde sex. Det var ikke noe som opptok tankene mine. Og OM jeg hadde tenkt på det, så hadde det ikke vært gitt, i mine øyne, at de faktisk hadde et sexliv. Mange lever sammen uten å ha sex

Anonymkode: 026c9...0f5

• Liker 4
Skrevet

Helt normalt 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal ei 13 år gammel jente tenke på at faren og stemoren har sex 🤢 hun forstår og vet hva det er men neppe hun vil snakke om det med Dere 🙇‍♀️

Anonymkode: 207fb...8e7

• Liker 22
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Sexet???

Anonymkode: a7dbd...b78

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

"sexet" ? 😆 

Hvis hun er 13 år har hun da hatt om.dette på skolen:) Ikke stress med det ihvertfall. La barn være barn så lenge de kan. 

Anonymkode: ca68e...436

Hun kalte sex det😉

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hun skjønner det nok, men hvorfor er det så viktig for deg at hun er klar over det, og forstår det? Mor og far snakket aldri om de spesifikt, men jeg skjønte jo såpass at jeg ikke kol med storken.... 

Anonymkode: cfba8...013

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 og mine foreldre har aldri hatt sex, det er bare ekkelt.

Anonymkode: 094a4...e8f

• Liker 15
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere må ihvertfall unngå å stønne når dere har sex. Kan tenke meg det er traumatisk for en 13-årig jente å høre faren og stemora hennes stønne i vellyst når de knuller. 

Anonymkode: 6e304...837

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hun kalte sex det😉

Ts

Hva er dette for en ekkel tråd?

Hvem lager ett innlegg hvor de lurer på hvorfor ett barn ikke er opptatt av sexlivet deres??

TS, er du helt vel bevart????

• Liker 33
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Jeg mener jo at barn skal være barn så lenge som mulig, men med med dagens seksualundervisning på skolen og sex som flommer over på internettet er det rart å ikke forstå at voksne voksne som er glad i hverandre gjør det.

Hun sier til faren at hun ikke skjønner hvorfor voksne som er kjærester sover i samme seng, og sier at sex er jo kun for å lage babyer.

Jeg syntes også sex var ekkelt når jeg var i denne alderen, men visste hva det var og hvorfor voksne gjorde det.

Vi hadde ikke seksualundervisning på skolen og min kunnskap kom fra Romantikk og Det Nye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...