Gå til innhold

hvorfor er det stor greie å sitte med Dag Otto i bil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får inntrykk det er stor greie å sitte med Dag Otto Lauritzen i bilen når det er sykkelritt i Frankrike. Riktig nok med kamera. Hva er greia?

Hva er neste? statsministeren? Andre? 

Anonymkode: e677e...e68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

???

Anonymkode: f25a6...b3f

AnonymBruker
Skrevet

???

Anonymkode: 222fb...f6e

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

nå er det Therese Johaug som får reklame tid i bilen til Dag Otto i forbindelse med sykkelritt i Frankrike. 

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Er dette noe folk bryr seg om?

Jeg har sett han Dag-karen på dette kompani-programmet, utover det kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Anonymkode: fe5cd...a14

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hæ? Er dette noe folk bryr seg om?

Jeg har sett han Dag-karen på dette kompani-programmet, utover det kunne jeg ikke brydd meg mindre.

nå er det bilen som jeg snakker om... det er jo status å ha sittet bilen med han i Frankrike under sykkelritt. Riktig nok med kamera team med som kan sende det ut i tv selskapet

AnonymBruker
Skrevet

Han er jo en tideligere syklist. Så for de som interesserer seg for Tour De France så er jo han stas å møte på.

Anonymkode: d9d62...715

AnonymBruker
Skrevet

Du bryr deg åpenbart nok til å skrive innlegg om det her på KG. Så du, burde jo forklart greia for oss andre. 

Anonymkode: 64a41...3fb

Skrevet

teller det at bilen min rullet sine aller første kilometer som sånn sykkelritt-bil? 

Skrevet (endret)

Dag Otto Lauritzen kjører en bil med akkreditering til å kjøre selve sykkelløypa. Dette er først og fremst via TV2 som har betalt for TV- rettigheter i dyre dommer. Jeg kunne gjerne tenkt meg ei etappe i TdF i den bilen . Men det skyldes absolutt ikke at Lauritzen kjører. Oppleve stemninga, se bakkene med egne øyne, komme nært innpå «rittets puls»

Når det er sagt: jeg antar  man kommer ENDA  nærmere syklister/lag/etc med DOL som sjåfør fordi han som gammel syklist/etappevinner i TdF, og at han får noen tilganger/fordeler.

Aller mest kunne jeg tenkt meg å sitte på med en motorsykkel under selve rittet, men det var vel litt off topic:) 

Endret av Ti T Usen
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

nå er det bilen som jeg snakker om... det er jo status å ha sittet bilen med han i Frankrike under sykkelritt. Riktig nok med kamera team med som kan sende det ut i tv selskapet

Ah, beklager, da misforsto jeg!

Hva slags bil er det snakk om? Det kan være ganske "status" å sitte i en fet, sjelden bil!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ah, beklager, da misforsto jeg!

Hva slags bil er det snakk om? Det kan være ganske "status" å sitte i en fet, sjelden bil!

faktisk vet jeg ikke bilmerke, men det er vel en mindre utgave. Men nå mener jeg i utgangspunktet at store viktige samfunnsaker kan løses i bilen til Dag Otto. Reklame for enkeltindividene som blir invitert. 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

1 minutt siden, AnonymBruker said:

faktisk vet jeg ikke bilmerke, men det er vel en mindre utgave. Men nå mener jeg i utgangspunktet at store viktige samfunnsaker kan løses i bilen til Dag Otto. Reklame for enkeltindividene som blir invitert. 

Nå ble jeg i grunn forvirret. Først sies det at det er BILEN det er snakk om, noe jeg kan forstå.

Men så er det blitt endret til at det er å løse viktige samfunnssaker?

Med det falt jeg av.

Skrevet

Fordi "kjendiser" presser seg inn over alt på TV2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
audifreak1997 skrev (1 minutt siden):

Fordi "kjendiser" presser seg inn over alt på TV2

endelig en som visste å gi et godt svar. Takk... Alt for å tjene penger. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Glad jeg har altibox, har ikke hatt tv2 siden i april. Savner ikke å få trøkka de såkalte ræl kjendisene sine av bloggere og influensaer hver gang jeg svitjer forbi kanalen i 2 sekunder. Go altibox 😄

Anonymkode: 6eba5...6ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...