Gå til innhold

Mange tåler jo ikke at man stiller krav til ting.....for eks STORE tatoveringer...nei takk for min del.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Blåjojo skrev (1 time siden):

Har tatoveringer selv, men håper faktisk at de som tar tatoveringer gjør det av en grunn. Ikke for at motivet var "fint"… Eller at sitatet var "kult".
Liker heller ikke halvferdige tatoveringer som med tid og stunder skal bli noe av en større helhet. Er ikke alltid den blir ferdig og da ser det bare teit ut. 
Mine tatoveringer er nøye gjennomtenkt og er der for å hedre noen som ikke er med meg lengre, minne meg selv på den tøffeste tiden i mitt liv, og som en hyllest til mine nærmeste. Jeg har verken mentale problemer eller dårlig impulskontroll. 

Men bortsett fra det så dømmer jeg ingen uansett størrelse på tatoveringen. At mine preferanser sier at jeg ikke liker tatoveringer i ansiktet gjør bare at jeg aldri ville valgt en person som har dette til partner. På lik linje som jeg ville valgt bort noen av div. andre grunner.

Hvorfor er det feil at jeg velge motiver jeg liker og syns er kulere uten at det har en dypere mening? 

Anonymkode: 11ad9...4be

• Liker 1
  • Nyttig 2

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 11.19):

Mange takler dårlig at noen stiller krav. Bør nok skrive i profilen min at jeg ikke liker store tatoveringer, det er så harry og jalla. Kjempestygt.

Når man plutselig ser en flott kvinne med noen enorme tatoveringer på låret får man jo nesten sjokk. En nydelig naken kropp er helt ødelagt av en tatovering.

Hele armen også, hva er poenget med dette? Hva får et menneske til å gjøre noe slikt.

Anonymkode: 35599...5b6

Jeg ville heller nevnt det om meg selv. «Har ingen tatovering». Jeg ville da antatt at du foretrakk noen uten.

Anonymkode: 6ab4d...4df

• Nyttig 2
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor er det feil at jeg velge motiver jeg liker og syns er kulere uten at det har en dypere mening? 

Anonymkode: 11ad9...4be

Det er ikke feil. Alle må få gjøre som de vil. Men poenget er at en tatovering er der til mer eller mindre evig tid. Da er det greit om det er noe du kan identifisere deg med om 40-50 år også. 

AnonymBruker

Jeg skjønner den litt. Jeg er dame og har tre små tatoveringer. Angrer ikke på dem men hadde fint kunne vært uten dem åsså. Nå ønsker typen min seg tatovering men jeg skal ærlig innrømme at jeg syntes han er mye mer attraktiv og sexy UTEN dette . Ikke fordi ikke det er sinnsykt mange fine motiv der ute men der tar bort noe …: men du burde absolutt skrive det på en profil isåfall at du ikke liker det siden mange har ikle tattoo fordi det feiler dem noe eller vil ha oppmerksomhet …noen minner noen de har mistet med det eller hedrer foreldre / barn osv… kan åsså være av religion som grunn åsså.. masse rart 

Anonymkode: 8b125...09a

Gjest Anonymus Notarius
AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 15.12):

Dette var bare trist å lese. Jeg mistet min mamma i en brann da jeg var 16, og tok en stor tatovering av ansiktet hennes på armen. Det er det fineste jeg har og jeg kommer aldri til å fjerne det. Man trenger ikke ha dårlige verdier, lav selvfølelse eller komplekser for å nevne noe av det du skrev. 

Anonymkode: 26514...8c6

Trist å høre at du mistet moren din så ung :( Men oppriktig spørsmål (mener ikke å være spydig): Hva er poenget med å ha tatovert ansiktet hennes på armen? Hvordan hjelper deg deg? Eller hvordan synes du det hedrer henne?

Jeg mistet faren min tidlig, men har aldri tenkt at det å ha tatovert ansiktet hans (eller noe annet som minnet om ham) på meg hadde gjort det bedre? Mulig jeg bare er en enkel sjel, altså, men de man har mista er jo borte, de blir ikke mer tilstede av at man tatoverer dem på seg, tenker jeg ... Og man kan jo minnes dem uten en tatovering.

Annonse

Enig i at store tatoveringer på kvinner er forferdelig stygt og forskjønner kvinnekroppen omtrendt like mye som en enorm fabrikkbygning i betong forskjønner naturen rundt. Har hun en stor en på et lår så tenker jeg ikke noe annet enn at det får meg til å legge merke til hvor mye bedre det andre låret ser ut.

Men når det er sagt så er folk som tar denslags ofte stolte over dem, så når du sier at du ikke liker det så føler de at du syns de er stygge og at de har tatt dårlige valg, og det stemmer jo, men det er naturlig nok noe ingen liker å høre så de blir sinte. Helt fair å ha det i bioen eller whatever, men du må forvente at noen blir forbanna. Orker du ikke peset med det så er det bare å fjerne det og så bare ikke matche med de som har mye tatoveringer.

Også litt enig med det noen andre skrev om at du virker negativ og sutrete om du har for mye sånt. Kommer an på hvordan du formulerer seg og viben din generelt, men er nok turnoff for noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...